Toon posts:

Wat kan ik met een ADSL modem??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na me 1 jarig abbo heeft me provider (na 3 maanden) nog steeds me NEC JAcksplitter& NEC ADSL modem nog steeds niet opgehaald..

Hoeveel is zo een ding nu waard? en wat kan ik er mee??

Er zit een compoort achterop dat ding die ik denk ik via hyperterminal kan aanspreken, maar dat het ik nog niet geprobeerd.(want ik geloof dat er een login en password op zit)

vraag blijft nu...wat kan ik ermee?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik zou hem eerst nog ff in een laadje stoppen. Providers kunnen wel eens lui zijn met dat soort dingen.

Maar aan het modem type te zien kom je uit belgie, maar is het daar niet zo dat de modem gewoon jou eigendom is ?, want dat is hier in nederland namelijk WEL zo.

Verwijderd

O.A.:
- Opstapje
- Voetenbank
- Onderzetter

>:)

Oké danny; nu ff serieus :)

Ik heb geen idee.. Zolang je provider niks laat weten, gewoon in de hoek leggen en wachten tot ze een keer gaan bellen. Modem klinkt idd niet echt Nederlands; hier is bijna alles alcatel (voor zover ik weet); dus misschien je eigendom. Dan kan je een 2e hands doorverkopen.

Verwijderd

mijn adsl modem is mijn eigendom en niet meer van kpn

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:53
Op dinsdag 11 juni 2002 20:09 schreef [Airwolf] het volgende:
Ik zou hem eerst nog ff in een laadje stoppen. Providers kunnen wel eens lui zijn met dat soort dingen.

Maar aan het modem type te zien kom je uit belgie, maar is het daar niet zo dat de modem gewoon jou eigendom is ?, want dat is hier in nederland namelijk niet zo.
ownee? Ik heb niet voor niets 300 E betaalt toen ik MxStream nam hoor. DIe alcatels worden dus echt wel de eigendom van de klant. En veel providers die via BBned gaan bieden ook hun modems te koop aan.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 11 juni 2002 22:22 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ownee? Ik heb niet voor niets 300 E betaalt toen ik MxStream nam hoor. DIe alcatels worden dus echt wel de eigendom van de klant. En veel providers die via BBned gaan bieden ook hun modems te koop aan.
Ja sorry toen ik het typte zat mijn zusje weer eens aan mun kop te zeiken... ik bedoelde het anders solly.
Pagina: 1