Heb nog liggen een Powerbook 1440cs/166
werkend met voeding.
Ben op zoek naar een Alcatel ethernetmodem (niet getweaked)
werkend met voeding.
Ben op zoek naar een Alcatel ethernetmodem (niet getweaked)
Verwijderd
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Hoe kan ik jou contacten?Op donderdag 20 juni 2002 17:39 schreef ___Joey___ het volgende:
ik heb hier nog een Celeron 400Mhz met compaq moederbord (werkt gewoon met alle andere hardware, en ja, dat is getest)...
Moederbord heeft een agp slot (2x geloof ik)
3 pci sloten en 3 isa sloten
Er zit een slot1 400mhz-celeron processor op en 2x32mb geheugen.
Wie oh wie wil dit ruilen tegen bijv. een monitor, router, speakers ofzoiets??
Verwijderd
Ik ruil hem eigenlijk liever tegen hardware maargoed wat wil je er voor geven..?Op zaterdag 29 juni 2002 22:17 schreef tvvanham2002 het volgende:
[..]
die schijf..wa kost da?, en wat dat lichaam betreft, wil best reclame maken.....heb ook nog zat zusjes..
Ik heb wel belang bij die server,ik zoek namelijk nog geheugen voor mijn HP netserver,zoek je een ISA of PCI Modem? k heb bijde nog liggenOp zondag 30 juni 2002 12:18 schreef Chemist het volgende:
Ik heb:
2x AT miditower + voeding
1x AT bigtower + voeding
1x ATX miditower + voeding
1x ATX voeding los
5x AT voeding los
1x Compaq Prosignia VS (486DX2-66, 16MB parity, server BIOS, onboard SCSI/VGA/LAN, 6x EISA, EISA 3com NIC, GEEN HD!!!)
4x AT socket7 mobo (2x abit p5dn, biostar 8500TVX, AOpen AP53)
2x Cyrix 6x86MX PR200 (166MHz)
1x Pentium 166 (zonder mmx)
1x Pentium 133
4x Cyrix 6x86L PR150 (120 MHz)
10x 16 MB EDO
4x 8 MB EDO
2x 8 MB FP
4x 4 MB FP
3x simpel PCI video (2x S3, 1x ATi)
2x Realtek 10 MBit PCI
1x ISA ISDN (teles 16.3 BRi)
2x 340 MB HD (WD)
2x 850 MB HD (Quantum)
1x HD rack + 2 brackets voor SCSI disks
5x FD
diverse koelers (socket 7, socket 370, socket A)
nog veel meer zooi
--------------------------
wat ik zoek:
2x PS/2 keyboard (met windows toets)
1x zwart toetsbord DIN 9
1x zwarte muis (serieel of ps/2)
1x AGP matrox kaartje (bijv G200 8MB)
1x zwarte floppie
1x zwarte CD-Rom (vanaf ong. 16 speed)
1x goede 15" monitor (17" of groter mag ook: dan wil ik zelfs ruilen met euro's) bij voorkeur zwart
1x 56k6 modem
P.S. de eerste 2 weken van juli ben ik aan het vehuizen/klussen; het kan dus even duren voor je antwoord krijgt ....
Verwijderd
Zoiets?Op zondag 30 juni 2002 15:37 schreef G4s het volgende:
Ik heb
------
Samsung 4.3 Gb 5400 Rpm
Trust 14 Inch monitortje
Ik zoek tegen 1 van die 2 dingen speakertjes voor bij de comp. Graag plaatjeEventueel mag je allebei die dingen hebben als et een wat beter speakersetje is. Mail maar naar lauw@wanadoo.nl
Verwijderd
mja nouwwww... alleen als je ze komt brengenOp zondag 30 juni 2002 15:52 schreef memendo het volgende:
[..]
Zoiets?
Verwijderd
Verwijderd
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Ik moet eerst even vertellen dat er maar 2x 4MB uit te halen is; de rest is geïntegreerd op het mobo ..Op zondag 30 juni 2002 13:59 schreef gerbaud het volgende:
[..]
Ik heb wel belang bij die server,ik zoek namelijk nog geheugen voor mijn HP netserver,zoek je een ISA of PCI Modem? k heb bijde nog liggen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Erg praktisch. Ik was min of meer bezig eentje op te zetten in april (search op 'ouwe troep' en je komt de threads tegen), totdat een paar dingen erg lastig samenvielen en de animo wat minder leek. Maar ik blijf het een zeer goed idee vinden.Op zondag 30 juni 2002 13:20 schreef kozel het volgende:
He heeft er iemand zin in een Tweakerz-Oude STuff-rommelmarkt? Een rommel-meeting... Dat is lekker praktisch...
Oslik blyat! Oslik!
Erg veel belangstelling voor check your mailOp maandag 01 juli 2002 00:30 schreef dion_b het volgende:
[..]
PCI Port-80 diagnostic kaart
tvw
Ok ,het is een Trust 56K ISP Heb net de drivers gedownloadOp zondag 30 juni 2002 20:18 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ik moet eerst even vertellen dat er maar 2x 4MB uit te halen is; de rest is geïntegreerd op het mobo ..
Het type modem maakt me niet uit; ISA is goed genoeg
Ik zou willen dat er wat meer mensen zo lief waren als jijOp maandag 01 juli 2002 14:19 schreef hefaistos het volgende:
kheb nog wel een 2mb pci videokaartje voor je.. een Hercules Terminator 3d (kan je dmv van chips nog upgraden naar 4mb)
Mag je zo op komen halen in Etten-Leur (da's iets links van Breda)
goh wat ben ik toch liev vandaag he
Verwijderd
wel een veeleisend tiepje he jij?Op maandag 01 juli 2002 14:22 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er wat meer mensen zo lief waren als jijhelaas zoek ik het iets dichter bij huis.... (Eindhoven)
ik had hem ook al eentje van 4mb aangeboden... maar ff ophalen of verzendkosten betalen ho maar..Op maandag 01 juli 2002 14:32 schreef hefaistos het volgende:
jezus, zeur dan niet man
ga met je lame bips maar naar de winkel, en KOOP d'r eentje
eerst 1200 keer vragen om een gratis videokaartje, en dan nie eens een uurtje in de trein willen zitten voor een leuk GRATIZ ding?
schandelijk..
luiwammes'r'us ofzo
Echt jammer... dit soort reacties...Op maandag 01 juli 2002 15:54 schreef Icey het volgende:
[..]
ik had hem ook al eentje van 4mb aangeboden... maar ff ophalen of verzendkosten betalen ho maar..
sommige mensen willen gewoon dat je het bij hun thuis komt brenegn voor niks
Zitten daar ook fans en koelblokjes bij?Op maandag 01 juli 2002 00:30 schreef dion_b Heeeeeeel erg veel ;):
sorry hoor, de verzendkosten van zoiets zijn iets van 1 € (jaja, ik had 2 netwerkkaartjes + geheuegn opgestuurd, dat kosten mij 2.30), als je dat er al niet voor over hebt.Op maandag 01 juli 2002 16:01 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Echt jammer... dit soort reacties...
Ik heb NOOIT (!!!) gevraagd of iemand ff bij mij langs wil komen om iets af te geven... ik heb ALTIJD het initiatief genomen om het op te komen halen... maar om de kosten voor mijn schoonzusje laag te houden probeer ik het dicht bij huis te houden zodat ik geen verzendkosten/flinke reiskosten (relatief gezien tav het product) kwijt ben...
Schijnt toch ECHT moeilijk te begrijpen te zijn voor sommige mensen... reageer dan niet!
Berg zand erover dan...Op maandag 01 juli 2002 16:25 schreef Icey het volgende:
[..]
sorry hoor, de verzendkosten van zoiets zijn iets van 1 € (jaja, ik had 2 netwerkkaartjes + geheuegn opgestuurd, dat kosten mij 2.30), als je dat er al niet voor over hebt.
Maar goed, ik wil geen ruzie, even goede vrienden. het spijt me voor me agresieve gedrag.
jow!Op maandag 01 juli 2002 14:58 schreef gfo het volgende:
ik heb
-voeding 235 watt
-midi design kast
ik zoek
-compleet p1 systeem (zonder monitor)
alleen in tilburg en omstreken
* Icey gaat ze schep uit de schuur halen.Op maandag 01 juli 2002 16:27 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Berg zand erover dan...
het is een atx kast van packardbell(alleen klein logotje van pb) zonder voeding mar heb ok nog een voeding liggenOp maandag 01 juli 2002 16:33 schreef hefaistos het volgende:
[..]
jow!
ik heb hier nog genoeg zooi om een p1 van in elkaar te zetten!! krijg je p1/90 op een socket5 mamaplankje, incl koeler, 24 of 32 mb geheugen, pci vgakaartje, isa nictje, vlgs mij heb ik ook nog een modempje, die ros ik er ook nog wel in, ehm en (ik geloof) 3 harddiskjes, 540mb, 340mb & 240mb, enne 3œinch floppydingetje
die design miditower.. is dat AT of ATX, incl of excl voeding en heb je een fotow of referentie zodat ik em zelf op kan zoeken opt net?
Ik woon in Etten-Leur btw, da's bekant om d'n hoek eej
Verwijderd
dan stuur ik wel eeb berg zandOp maandag 01 juli 2002 16:37 schreef Icey het volgende:
[..]
* Icey gaat ze schep uit de schuur halen.
Verwijderd
Kunnen we ruilen denk je ??Op zondag 30 juni 2002 12:18 schreef Chemist het volgende:
Ik heb:
2x 8 MB FP
4x 4 MB FP
wat ik zoek:
2x PS/2 keyboard (met windows toets)
1x zwart toetsbord DIN 9
1x zwarte muis (serieel of ps/2)
1x AGP matrox kaartje (bijv G200 8MB)
1x zwarte floppie
1x zwarte CD-Rom (vanaf ong. 16 speed)
1x goede 15" monitor (17" of groter mag ook: dan wil ik zelfs ruilen met euro's) bij voorkeur zwart
Doe mij die ATI RAGE Pro 8 MB maar (mits deze nog werkt). Woon in omgeving Breda dus kom 't kaartje wel ff ophalen. Kan ik hem zelfs op de fiets nog komen halen.Op maandag 01 juli 2002 03:20 schreef joshuasioso het volgende:
Ik heb:
ATI RAGE Pro 8MB 3 euro
ISA 56k Modem Atech 2 Euro
ISA Printerpoort gratis
Floppykabel met rare female plugs erop![]()
1 Euro
en nog 5 Euro erbij voor moeite (jaja ik ben krent)
Ik zoek
Een PIII Maakt niet uit hoe snel, als ie maar wel Socket 370 is
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Kom 't kaartje wel ophalen woon in ongeving Breda (Wagenberg). Heb je trouwens nog hd's liggen?Op maandag 01 juli 2002 14:39 schreef hefaistos het volgende:
wie kan ik blij maken met dit 2mb videokaartje? ik zou em haast gratis opsturen naar je, alleen maar om die eindhovenaar te gallen.. maar da doek nog net nie
4.88eur is het verzenden, verder kost ie niks niej
Tja als je in de buurt van Eindhoven zit, ben ik nog steeds op zoek naar een 4mb PCI videokaartje...Op maandag 01 juli 2002 20:03 schreef D_e_X het volgende:
Hoi, het enige wat ik nog zoek is FastPage geheugen en eventueel een netwerk kaart of 2 (goh zou ik een router aan het maken zijn)... Ik heb nu 8mb maar dat is een beetje erg weinig.
Als iemand wat FastPage modules over heeft dan msn - icq - reply ff, verzendkosten neem ik graag voor mijn rekening
Owja wat ik in ruil heb:
Modems [elke smaak, intern/extern]
Een isa geluidskaart [geloof mozart of iets dergelijks]
Isa videokaarten
Poorten enzo ook isa
Mocht je een request voor bepaalde hardware hebben, laat het me dan ook weten aangezien ik hier bij de milieustraat gewoon met een schroevendraaier de gedumpte pc's mag molestreren en spullen meenemen.
Ik geloof dat iedereen onderhand wel weet wat jij wil ezwizard... ik denk niet dat nog meerdere malen om hetzelfde vragen gewenst is.. zeker niet binnen zo'n korte tijd..Op dinsdag 02 juli 2002 16:16 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Tja als je in de buurt van Eindhoven zit, ben ik nog steeds op zoek naar een 4mb PCI videokaartje...
AmenOp dinsdag 02 juli 2002 18:17 schreef hefaistos het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen onderhand wel weet wat jij wil ezwizard... ik denk niet dat nog meerdere malen om hetzelfde vragen gewenst is.. zeker niet binnen zo'n korte tijd..
Verwijderd
Die is al voor mijOp dinsdag 02 juli 2002 00:34 schreef BigBart het volgende:
Doe mij die ATI RAGE Pro 8 MB maar (mits deze nog werkt). Woon in omgeving Breda dus kom 't kaartje wel ff ophalen. Kan ik hem zelfs op de fiets nog komen halen.
ik heb anders ook nog wel een soortegelijk iets liggenOp dinsdag 02 juli 2002 20:54 schreef Weezer-DC het volgende:
[..]
Die is al voor mij
omdat het kan!
Wist ik al kreeg mailtje terug dat ik te laat was.Op dinsdag 02 juli 2002 20:54 schreef Weezer-DC het volgende:
[..]
Die is al voor mij
Als dat ding een beetje goed werkt wil ik hem wel hebben voor een redelijk deal.Op dinsdag 02 juli 2002 21:40 schreef nnk het volgende:
[..]
ik heb anders ook nog wel een soortegelijk iets liggen
check hier gelijk maar ff mn hele lijst, ik weet niet wat je precies zoekt maar ik heb een savage3 8mb:
have
s3 savage 3, hercules terminator beast 8mb agp s3tc
56k modem, half gesloopt, pci
36k6 modem, isa
6x compaq cdrom speler
realtek 10/100mbit nic pci (nieuw) (2x)
3com 10/100mbit nic pci
msi k7t pro 2a socket A mobo <-----
dit mobo is redelijk verrot, maar niet heel erg, hij is goed te gebruiken mits je hem goed gebruikt, mail voor info, ik doe hem voor weinig weg
logitech wingman gamepad
fans, 80mm, 120mm, 160mm, 12v, 220v, mail voor info
want
265mb (of meer) pc133 of pc2100 geheugen
althon xp processor
een videokaart beter dan een gf 2 gts
andere leuke dingen
mail me op nnk86@hotmail.com
Verwijderd
tjah, werken doet ie wel denk ik, laatste keer dat ik hem gebruikt heb, deed hij het primaOp dinsdag 02 juli 2002 22:40 schreef BigBart het volgende:
[..]
Wist ik al kreeg mailtje terug dat ik te laat was.
[..]
Als dat ding een beetje goed werkt wil ik hem wel hebben voor een redelijk deal.Is namelijk voor servertje dus meer dan genoeg.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
You got mail.Op woensdag 03 juli 2002 16:22 schreef skaternico het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een oud Zeer klein mobo liggen met proc erop. Ik wil er eigenlijk geen geld voor bieden (een zeer ernstig te kort aan euro's)
Wel heb ik hier echt mega veel pleuris zooi liggen (oud)
Reacties n_zieck@hotmail.com ik heb nog meer dingen te doen dag GoT
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Kan je me ff mailen over die scsi cdrom?Op zaterdag 29 juni 2002 18:56 schreef kozel het volgende:
Ik zoek:
-Pentium 1 of 2 mobo + processor (ATX)
-PCMCIA netwerkkaartje (UTP)
-Harde schijven (IDE)
Ik bied aan:
-Tientallen meters BNC netwerkkabel (Coax dus)
-Adaptec AHA2940 ultra wide SCSI-controller
-IBM SCSI harddisk 4.3 GB
-SCSI-cdromspeler
-Mijn lichaam (Alleen tweaksTers)
Verwijderd
Op maandag 01 juli 2002 19:29 schreef wokkie15620 het volgende:
Have:
Cd-writer Teac CD-w45e Quadspeed IDE
CD-Writer Mitsumi 2x SCSI, vreet caddies, voor de knutselaar
32 Mb PC100
NIC Realtek PCI 10/100Mbit
NIC Digital? PCI 10/100Mbit
NIC ISA 10Mbit UTP en Coax
SCSI Kaartje Adaptec AHA-2920 PCI intern/ externe aansluiting
Geluidskaart Ensoniq PCI
Hub 8 poorts 10 Mbit, houdt niet van lange kabels.
ZIPdrive parallel 100 MB
Bigtower Gateway met voeding 300W, voeding hangt een beetje los, powerkabel beetje gammel.
p3-500 slot1
Zoek:
AGP videokaart, min. 32 Mb
Pleuro's
(m)ATX desktop kastje
Cordless mouse/ keyboard :-)
Mail me wouter.karssen apestaart planet punt nl
Op dinsdag 02 juli 2002 00:34 schreef BigBart het volgende:
Doe mij die ATI RAGE Pro 8 MB maar (mits deze nog werkt). Woon in omgeving Breda dus kom 't kaartje wel ff ophalen. Kan ik hem zelfs op de fiets nog komen halen.
Jullie mogen wel gaan bieden hoorOp dinsdag 02 juli 2002 20:54 schreef Weezer-DC het volgende:
Die is al voor mij
tvw
Verwijderd
Klopt is er ook niet dus je kunt nog lang zoeken!Op woensdag 03 juli 2002 08:21 schreef nnk het volgende:
[..]
tjah, werken doet ie wel denk ik, laatste keer dat ik hem gebruikt heb, deed hij het prima
alleen het is tegenwoordig een beetje vervelend om aan zo'n driver ervoor te komen, maar ik heb nog een mooie liggen...
ik zal eens kijken of jij iets voor te ruil heb... anders wordt het een beetje geld ofzo .. 7.50?
edit:
heb je hier ergens je lijstje staan en zo ja waar?
ik ben tot pagina 16 teruggegaan om te zoeken
Voor 5 harde eurotjes kom ik dat kaartje wel ff ophalen.Op woensdag 03 juli 2002 21:25 schreef joshuasioso het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen wel gaan bieden hoor.
SSSSSSSSSSTTTTTTTTOp woensdag 03 juli 2002 21:25 schreef joshuasioso het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen wel gaan bieden hoor.
ik zou niet echt iets wetenOp woensdag 03 juli 2002 23:14 schreef BigBart het volgende:
[..]
Klopt is er ook niet dus je kunt nog lang zoeken!
Krijg morgen (donderdag 04-07-2002) als het goed is wat spulletje binnen. Dus als je iets weet ter waarde van 7.50 euro. Zeg het dan maar, misschien kan ik er nog aankomen. Wel voor 04-07-2002 16.00 uur!
Wat let je?Op donderdag 04 juli 2002 01:19 schreef Weezer-DC het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSTTTTTTTT
Ik wil hem en was gewoon eerst,
anders ga ik wel naar marktplaats.nl ;-)
Post ik rond 20.00 uur wel ff een lijstje. Heb ik als het goed is alles binnen, staat er morgen nog niets moet je een week wachten want ga vrijdag ochtend op vakantieOp donderdag 04 juli 2002 08:51 schreef nnk het volgende:
[..]
ik zou niet echt iets weten
zeker niet iets wat ik ook nog zal gaan gebruiken
Verwijderd
geef mij die monitor maar..Op donderdag 04 juli 2002 12:43 schreef Icey het volgende:
Ik heb hier nog een Abit LX-6 liggen, weet niet zeker of hij werkt, krijg je hem niet aan de praat dan krijg je je geruilde spullen terug en blijven we even goede vrienden
anandtech
tomshardware
Socket Style: Slot-1
Chipset: i82440LX
Cache: N/A (On Chip)
Form Factor: ATX
BUS Speeds: 60 / 66 / 68 / 75 / 83 / 100 MHz
Clock Multipliers: 2.0x / 2.5x / 3.5x / 4.0x / 4.5x / 5.0x
Voltages Supported: 1.5v - 3.5v (Auto Detect)
RAM Slots: 4 168pin DIMM Slots (SDRAM)
AGP/PCI/ISA Slots: 1 AGP Slot
4 PCI Slots
3 ISA Slots (1 Shared / 3 Full Length)
BIOS: AWARD PnP BIOS w/
SoftMenuTM Jumperless CPU Configuration
PCI EIDE Controller: Super I/O
2 EIDE Channels
1 FDD Channel
2 Serial /1 EPP
tevens heb ik nog een nieuwe IBM 4330MB SCSI HD.
800*600 compaq monitor, wees snel, anders gooi ik hem bij het grof vuil!
graag zou ik willen ruilen tegen pc133 geheugen, of iets anders leuks
mail: aanarjan@hotmail.com
jij betalen verzendkopstenOp donderdag 04 juli 2002 18:47 schreef seadive87 het volgende:
[..]
geef mij die monitor maar..
Moet je ervoor hebben?Op donderdag 27 juni 2002 15:39 schreef gerbaud het volgende:
Ben ff aan het op ruimen en heb gevonden:
Desktop Systeemkast is 100% met: 90MHZ CPU 16MB Geheugen800MB Hardeschijf Cd-Rom speler enz. Alleen Systeemkast,geen Geluidskaart
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik dacht aan 40 pleuro, maar doe er dan wel een geluidskaart in en pleur der ff win 98 op en 'k zoek een monitorretje erbij en een muis en toetsenbordOp donderdag 04 juli 2002 20:56 schreef Destruction het volgende:
[..]
Moet je ervoor hebben?
(ik heb geen van de spullen die je zoekt, maar in euro's kan ik je van dienst zijn.)
Niet nodig, ding word 2e servertje.. (met linux) en ik heb monitoren/toesenborden zat.Op donderdag 04 juli 2002 21:59 schreef gerbaud het volgende:
[..]
Ik dacht aan 40 pleuro, maar doe er dan wel een geluidskaart in en pleur der ff win 98 op en 'k zoek een monitorretje erbij en een muis en toetsenbord
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
zijn er die in BNC danOp zondag 16 juni 2002 19:45 schreef intro het volgende:
Zoek nog een ADSL modem, liefts UTP.
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Verwijderd
haha ik ken het gevoel lees zeOp vrijdag 05 juli 2002 03:27 schreef Professor_Botje het volgende:
[..]
zijn er die in BNC dan
Oke oke i kan niet slapen en tis nu 3:30...
echt kut man maarja. nog 20 paginaas te gaan voor ik klaar ben ben nu op pag. 4
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
a je kon zeker ook niet slapenOp vrijdag 05 juli 2002 04:35 schreef dark_alien het volgende:
[..]
haha ik ken het gevoel lees ze
Verwijderd
helemaal hahaha maar okey hoort erbijOp vrijdag 05 juli 2002 04:53 schreef Professor_Botje het volgende:
[..]
a je kon zeker ook niet slapen
Hoezo je plat die stikker toch gewoon op die schijf hij is toch al kapotOp zaterdag 22 juni 2002 21:55 schreef Icey het volgende:
[..]
zoiets jah, 4.88€ voor de paketzegel, en dan nog het doosje waar ie in gaat, die was 1.25€ ofzo
Werkt da bordje wat op je foto staat anders wil ik die wel hebben is precies wat ik zoek!Op zaterdag 29 juni 2002 19:08 schreef Toverstaf het volgende:
Wie heeft er nog een (baby ATX) Super Socket 7 moederboard ???
Ik heb zelf nog een Asus P5A moederbord (Super Socket 7) en een DFI moederbord (ook Super Socket 7).
Zo'n soort bordje zoek ik dus (kan ff geen closeup maken omdat ik geen digicam bij de hand heb):
[afbeelding]
Verwijderd
Op donderdag 27 juni 2002 15:39 schreef gerbaud het volgende:
Ben ff aan het op ruimen en heb gevonden:
Desktop Systeemkast is 100% met: 90MHZ CPU 16MB Geheugen800MB Hardeschijf Cd-Rom speler enz. Alleen Systeemkast,geen Geluidskaart
-Stuk of 6 AT Voedingen
-25! Simmetjes edo/fp 4Mb Geheugen
-IBM 386 Systeemkast (BigTower) Type 8580 met 385Mb SCSI hdd
-HP Netserver met Pentium Pro 200 erin(alleen kast+CPU+Moederbord+Voeding+8MB Geheugen en Diskdrive)
-Highscreen Bigtower AT met 200Watt voeding
-Olicom Token-Ring ISA 16/4 (OC-3118) NIC
-2 PCI TokenringNIC
-PC-TEL PCI modem 56K
-Trust ISA 56K modem
gratis voor de liefhebber:
-Philips XT met Monitor
Ik Zoek:
-Compu Spul vanaf Pentium 2 (ATX) Moederborden CPU's geheugen Kasten
-Nokia mobieltje
-socket a Processor
mail (staat in profile) of msn Clawhammer007@msn.com
¯\_(ツ)_/¯
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq