Zit er geen AGP slot op dat moederbord ?? Als er wel eentje op zit heb ik nog wel een AGP S3 Virge GX kaartje liggen met 4 MB. Zie m'n profile voor mail-adres. Oh ja, wel zonder drivers, maar voor zover ik weet werkt ie wel ok.Op vrijdag 21 juni 2002 15:38 schreef ezwizard het volgende:
[..]
No problemo... maarruh het is/wordt een P2-233 en ze gaat er idd alleen maar mee tikken (Word enzo) en veel internetten waarschijnlijk, en als het mogelijk is een (klein) spelletje...
Dus iemand in de buurt van Eindhoven nog een videokaartje van 2-4 MB (PCI) en/of een HD liggen die hij wil doneren?
Sorry, sorry was maar een grapje.Op vrijdag 21 juni 2002 16:35 schreef Goshimaplonker het volgende:
hehe, niet van mijn baas. is allemaal "legaal"
Als je er niet vanaf kunt komen mag je me wel wat sturen.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
voor de revo. 40 euro oke?
heb hier zelf een dode series 5 liggen.. beeldscherm stuk
heb hier zelf een dode series 5 liggen.. beeldscherm stuk
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0200083421024682605&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21533&TK_PAR[MEDIUM]=89Op vrijdag 21 juni 2002 09:41 schreef dion_b het volgende:
Maar dat van die verf klinkt interessant, als dat er een beetje uitziet kan ik een willekeurige So7 plank recycleren.
Check je mail ff- ik heb wel SDRAM voor jouw EDO/FPOp vrijdag 21 juni 2002 12:28 schreef Tranzity het volgende:
Ik zoek:
een 128 MB 100Mhz dimmetje
een Voodoo 2 3dfx (liefst diamond) 12 Mb met doorlus kabel
een PCI kaartje waar ge een paar hhd's aan kan hangen
een leuke 400+ Slot 1 CPU (pentium 2/3)
Wat heb ik nog liggen:
* 14" MPR2/Green monitor
* 14" Packard Bell monitor (met Speakers)
* Packard Bell 468DX2/66Mhz, 32Mb RAM, Geluidskaart, Cdrom. Geen harddisk
* 2x Pentium2 350Mhz (slot 1) inclu passieve cooling
* 5x 16Mb Simm
* 2x 16Mb Edo
* Kapotte AOpen 52x Cdrom
* PCI Geluidskaart (Ensonique ES1370)
* Modem (ISA, 56k6, werkt in iedergeval)
* 1x 32Mb Dimm/100Mhz (weet niet of ie werkt)
* 2x 16Mb Dimm/66Mhz
* 286 Lapdoos, geen accu meer (duh), geen CD, zwart/wit
mail staat in profiel, woon in Zoeterméér
Oslik blyat! Oslik!
Helaas moet echt PCI zijn... toch bedanktOp vrijdag 21 juni 2002 18:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zit er geen AGP slot op dat moederbord ?? Als er wel eentje op zit heb ik nog wel een AGP S3 Virge GX kaartje liggen met 4 MB. Zie m'n profile voor mail-adres. Oh ja, wel zonder drivers, maar voor zover ik weet werkt ie wel ok.
Verwijderd
/me krijgt half juli weer veeel hardware er bij weet niet wat precies enzo
maar dat zie ik dan wel en natuurlijk is het tekoop/teruil
Trust Wireless Multimedia Keyboard.
Alle toetsen werken. Ziet er prima uit. Netjes vormgegeven. Het enige probleem is dat de zender of ontvanger brak is. De shift toets blijft hangen (in het signaal, dus nog een keer indrukken en het is gefixed) en toetssignalen worden af en toe dubbel verzonden.
Tijdens gamen of het gebruik van de multimedia knoppen werkt het allemaal prima, maar als je lappen tekst gaat typen wordt het knap irritant.
Dus leuk als draadloos "gamepad" of DivX afstandsbediening.
Ik doe 'm weg voor €5,-.
Alle toetsen werken. Ziet er prima uit. Netjes vormgegeven. Het enige probleem is dat de zender of ontvanger brak is. De shift toets blijft hangen (in het signaal, dus nog een keer indrukken en het is gefixed) en toetssignalen worden af en toe dubbel verzonden.
Tijdens gamen of het gebruik van de multimedia knoppen werkt het allemaal prima, maar als je lappen tekst gaat typen wordt het knap irritant.
Ik doe 'm weg voor €5,-.
Waar woon je?Op vrijdag 21 juni 2002 23:54 schreef Device het volgende:
Ik doe 'm weg voor €5,-.
In de buurt van Hengelo?
Ik heb wel intresse, moet te repareren zijn:)....
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Heb nog liggen
PII 350 @ 545 slot1 512kb cache met koeler (perfecte cpu overigens)
diamond 3dfx voodoo 1 4mb met doorluskabel/boekje/software
1,2 of 2,5 gb quantum bigfoot 5.25 hdd
scsi kaart
mail maar
scsi kaart
mail maar
Verwijderd
heb je dr een keer wat drinken over heen gegooid ofzo??Op vrijdag 21 juni 2002 23:54 schreef Device het volgende:
Ik doe 'm weg voor €5,-.
Verwijderd
ik heb oook heeel veel intresse.Op vrijdag 21 juni 2002 23:54 schreef Device het volgende:
Ik doe 'm weg voor €5,-.
mail maar als je m nog niet kwijt bent..
s_blaauwgeers@hotmail.com
Nee, ik heb er niks overheen gegooid. Maar misschien dat dat wel gebeurd is. Ik ben namelijk gewoon genaaid door ene Dennis Smith uit Den Haag. (via V&A) Die vertelde mij dat het prima in orde was, en dat leek op het eerste gezicht ook zo.
In ieder geval, ik woon in Capelle aan den IJssel, omgeving Rotterdam. Per post versturen kan ik ook wel, maar dan gaan worden de kosten bijna verdubbeld.
Voor wie interesse heeft, mail me even op: 0532327@student.hro.nl
Ik zal j_iscool voorrang geven, vanwege de reactie volgorde. Maar als hij er vanaf ziet dan is seadive87 de eerstvolgende. Als hij er ook vanaf ziet, de volgende die mailt. (Of was BrainDamage ook geïnteresseerd?)
In ieder geval, ik woon in Capelle aan den IJssel, omgeving Rotterdam. Per post versturen kan ik ook wel, maar dan gaan worden de kosten bijna verdubbeld.
Ik zal j_iscool voorrang geven, vanwege de reactie volgorde. Maar als hij er vanaf ziet dan is seadive87 de eerstvolgende. Als hij er ook vanaf ziet, de volgende die mailt. (Of was BrainDamage ook geïnteresseerd?)
wOOt 
* dion_b is op eBay.de bezig geweest
Volgende week zondag ga ik dit ophalen in Krefeld:
* dion_b is op eBay.de bezig geweest
Volgende week zondag ga ik dit ophalen in Krefeld:
€15.50 voor de hele bundel. Zelf wil ik de RAM en evt werkende dual So5/7 mobo's eruit vissen (en heb ik rtgo een eventuele tweede dual beloofd). Maar het moge duidelijk zijn, volgende week zondagavond gaat m'n lijst flink uitgebreid wordenRiesenbastelkiste--- ca. 20 Mainboards 486er, Sockel 3, Sockel 5, Sockel 7, mehrere Serverboards, Dualboards,teilweise mit Prozessor und RAM. 2 CD-Rom-Laufwerke älterer Bauart (2-fach),- 5 Festplatten (100 - 300MB), - 3 Grafikkarten, - mehrere Multi-I/O-Controller, - COM-Port-Karten, - Netzwerkkarten,-- Soundkarten,-- alles aus Umbauten und Aufrüstungen. Zum Zeitpunkt des Ausbaus funktionierten alle Teile. Jedoch keine Garantie.
Oslik blyat! Oslik!
Draadloos Toetsenbord met win2k/xp drivers.. het lijkt op een laptop toetsenbord.
10 mbit isa netwerkaart
200mb schijfje ide
220mb schijfje scsi
52x ide cdrom
10 mbit isa netwerkaart
200mb schijfje ide
220mb schijfje scsi
52x ide cdrom
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
sorry whitewolf@freeler.nlOp maandag 17 juni 2002 17:50 schreef Xsion het volgende:
[..]
ik kan je niet mailen, unable to route
Wat wil je voor die bigfoots hebben, hoef er maar eentje...of eigen;lijk alleen maar de printplaat....??Op zaterdag 22 juni 2002 02:09 schreef wackomack het volgende:
Heb nog liggen
scsi kaart
mail maar
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
ik yheb twee kapotte bigfoots...Op zaterdag 22 juni 2002 16:38 schreef sjolmers het volgende:
[..]
Wat wil je voor die bigfoots hebben, hoef er maar eentje...of eigen;lijk alleen maar de printplaat....??
mischien dat dat wat is?...
groote wee tik niet dacht eentje van 1.2 en eentje van 4gb
Verwijderd
heb nog steeds intresse..Op zaterdag 22 juni 2002 09:06 schreef Device het volgende:
Nee, ik heb er niks overheen gegooid. Maar misschien dat dat wel gebeurd is. Ik ben namelijk gewoon genaaid door ene Dennis Smith uit Den Haag. (via V&A) Die vertelde mij dat het prima in orde was, en dat leek op het eerste gezicht ook zo.
ik zie er niet vanaf
Verwijderd
Neej hoor, ik wil je alleen als tip geven dat je (of diegene die hem koopt) hem openschroeft en helemaal van binnen reinigt. T lijkt namelijk alsof er toch vuiligheid (water is ondertussen verdampt) aanwezig is binnen de plank. En dit is zo te verhelpen.
dit is wat ik heb Ik heb liggen
- Billion ISDN PCI Adapter met doos en drivers
- A-Open 36x CD-ROM
- Asus SLOT1 Terminator om een dual bord met 1 cpu te gebruiken
- 3com 10/100 MBIT PCI zonder bootrom
- ALS4000 PCI geluidskaart geen drivers
- 3COm 10 mbit isa NIC
- 2 s3 pci videokaarten met allebei 4 mb geheugen
- RJ11 Krimptang
- Texas Instruments Ti-83 datalink kabel serieel met software.
- 235 watt ATX voeding
- AT voeding
- Intel Pentium 90 met passief aliminium koelblok
- Intel Celeron 400 PPGA 370, geen koeler
- Asus S370-DL Slot Converter
- 2 Externe SCSI CD-Rom behuizingen met centronics aansluitingen geen kabel
- Externe IDE CD-Rom behuizing, met parallele kabel geen drivers
- 16 Poorts Edimax 10/100 MBIT HUB.
Ik zoek:
- Portable MP3 Speler
- Stand Alone DVD speler die CDR, CDRW, VCD en SVCD leest
- Windows CE / Pocket PC organiser
Mail of MSN me op ragger123@hotmail.com
- A-Open 36x CD-ROM
- 3COm 10 mbit isa NIC
- RJ11 Krimptang
- 235 watt ATX voeding
- AT voeding
Ik zoek:
- Portable MP3 Speler
Heeft niet nog iemand een oude monitor voor mij staan die van mijn server heeft het namelijk begeven 
wat ik heb is
AT voeding
386 met mobo
en geheugen 4mb
wat ik heb is
AT voeding
386 met mobo
en geheugen 4mb
Verwijderd
eej moet je voor die hub hebben?Op zaterdag 22 juni 2002 19:40 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
- A-Open 36x CD-ROM
- 3COm 10 mbit isa NIC
- RJ11 Krimptang
- 235 watt ATX voeding
- AT voeding
Ik zoek:
- Portable MP3 Speler
dion_b.. als jij die mainboardjes krijgt, wil je dan koekeloeren of er toevallig niet een micro-AT(X) boardje bij zit??
voor ome hefaistos?
*afwachtend kijk*
voor ome hefaistos?
*afwachtend kijk*
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
okay, het een en ander is veranderd, dus er kokmt een update:
Ik heb te koop/ruil staan:
1x deze kast: Klik voor plaatje
daar zit in:
-1x 166mhz proc + amd xp koelblok
-1x mobo, zie onderan voor link naar zipje met foto's toen ik hem ging inbouwen
-2x 16 mb edo (72 pins) (=dus 32 bij elkaar)
-1x diskette station
-1x 280 mb hd
-1x 4mb s3 kaartje, eventueel ook nog 2mb s3 kaartje voor 2e monitor.
-1x 10 mbit realtec netwerkkaartje
http://home.wanadoo.nl/kapteijn/P166.zip
eventueel erbij (moet hem toch kwijt)
-1x monitor, compaq svga (800*600)
*** voor de pc (perfect als router te gebruiken) hoef ik niet veel, 1 reepje geheugen is in princiepe al genoeg, hij staat hioer toch maar te verstoffen
verders heb ik los nog:
-1x 10Mbit realtec netwerkkaartjes
-1x Ibm 4330Mb Scsi HD (perfect werkend, heb alleen geen scsi controller meer ... staat nog wel Unreal T. op )
-1x Western Digital HD 4000MB, gratiz, wat is waarschijnlijk kapot.
mail mij maar: kapteijn@wanadoo.nl
zoek nog:
-128mb pc 133, of 256
-8*8cm fan, beetje stille alstublieft.
-einde mededeling-
daar zit in:
-1x diskette station
-1x 280 mb hd
*** voor de pc (perfect als router te gebruiken) hoef ik niet veel, 1 reepje geheugen is in princiepe al genoeg, hij staat hioer toch maar te verstoffen
verders heb ik los nog:
-1x Ibm 4330Mb Scsi HD (perfect werkend, heb alleen geen scsi controller meer ... staat nog wel Unreal T. op )
zoek nog:
-128mb pc 133, of 256
-einde mededeling-
Verwijderd
stuur mij die Western digital hdd maarOp zaterdag 22 juni 2002 21:14 schreef Icey het volgende:
okay, het een en ander is veranderd, dus er kokmt een update:
daar zit in:
-1x diskette station
-1x 280 mb hd
*** voor de pc (perfect als router te gebruiken) hoef ik niet veel, 1 reepje geheugen is in princiepe al genoeg, hij staat hioer toch maar te verstoffen***
verders heb ik los nog:
zoek nog:
-128mb pc 133, of 256![]()
-einde mededeling-
ophalen = gratis, versturen = voor jou kostenOp zaterdag 22 juni 2002 21:36 schreef Dannyke het volgende:
[..]
stuur mij die Western digital hdd maarleuk voor aan de muur
Verwijderd
kost dat ding even per post te verslepen?Op zaterdag 22 juni 2002 21:44 schreef Icey het volgende:
[..]
ophalen = gratis, versturen = voor jou kostenmail me maar, adres staat in me post
Verwijderd
Eurootje of 4 a 5Op zaterdag 22 juni 2002 21:48 schreef Dannyke het volgende:
[..]
kost dat ding even per post te verslepen?
zoiets jah, 4.88€ voor de paketzegel, en dan nog het doosje waar ie in gaat, die was 1.25€ ofzoOp zaterdag 22 juni 2002 21:49 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Eurootje of 4 a 5
Ik heb zelf meteen aan het signaal zitten denken. Een beetje kortzichtig misschien. Bedankt voor het wijzen hierop. Ik heb 'm nu opengemaakt. Weet ik ook weer hoe zoiets in elkaar steekt. Er zit een metalen plaat aan de onderkant. Daar zitten wat vlekken en vingerafdrukken op. Hoe dat nou kan? Tenzij de vorige eigenaar dat vies achtergelaten heeft. Maar ik ga het even schoonmaken, laten drogen en kijken hoe het dan werkt.Op zaterdag 22 juni 2002 17:22 schreef BrainDamage het volgende:
Neej hoor, ik wil je alleen als tip geven dat je (of diegene die hem koopt) hem openschroeft en helemaal van binnen reinigt. T lijkt namelijk alsof er toch vuiligheid (water is ondertussen verdampt) aanwezig is binnen de plank. En dit is zo te verhelpen.
Dus de geintereseerden moeten even wachten. (Ik doe hem wel hoe dan ook weg. Ik heb nu een natural keyboard en wil niet anders meer.)
Verwijderd
dat worden postzegeltjes sturen?Op zaterdag 22 juni 2002 21:55 schreef Icey het volgende:
[..]
zoiets jah, 4.88€ voor de paketzegel, en dan nog het doosje waar ie in gaat, die was 1.25€ ofzo
jup, tenzij je een andre manier weet!Op zaterdag 22 juni 2002 22:20 schreef Dannyke het volgende:
[..]
dat worden postzegeltjes sturen?
-aanarjan@hotmail.com, anders loopt dit tropic zo snel vol, en onoverzichtelijk!-
Verwijderd
je mag m mij ook zo opsturen hoorOp zaterdag 22 juni 2002 21:56 schreef Device het volgende:
[..]
Ik heb zelf meteen aan het signaal zitten denken. Een beetje kortzichtig misschien. Bedankt voor het wijzen hierop. Ik heb 'm nu opengemaakt. Weet ik ook weer hoe zoiets in elkaar steekt. Er zit een metalen plaat aan de onderkant. Daar zitten wat vlekken en vingerafdrukken op. Hoe dat nou kan? Tenzij de vorige eigenaar dat vies achtergelaten heeft. Maar ik ga het even schoonmaken, laten drogen en kijken hoe het dan werkt.
Dus de geintereseerden moeten even wachten. (Ik doe hem wel hoe dan ook weg. Ik heb nu een natural keyboard en wil niet anders meer.)
Verwijderd
Aangeboden:
-Abit Mobo/440LX Chipset
-CeleronA 333@387 mhz
-Koeler
Ik hoopte er nog € 50 voor te kunnen vangen. Als iemand geinteresseerd is, dan stuur ff een mailtje naar
Dhalsim@mail.com
---------------------------------------------------------
Oh ja...heb ook nog een prima toetsenbord liggen waar alleen de linker control toets dienst weigert (te hard op geslagen)...dus die krijg je er voor niks bij...
-Abit Mobo/440LX Chipset
-CeleronA 333@387 mhz
-Koeler
Ik hoopte er nog € 50 voor te kunnen vangen. Als iemand geinteresseerd is, dan stuur ff een mailtje naar
Dhalsim@mail.com
---------------------------------------------------------
Oh ja...heb ook nog een prima toetsenbord liggen waar alleen de linker control toets dienst weigert (te hard op geslagen)...dus die krijg je er voor niks bij...
Wat voor form factor is dat mainboard? Hoeveel uitbreidingssloten (isa/pci/agp) heeft ie? Ik ben nl op zoek naar een mamaplankje met max. 4 sloten (noemen ze micro-atx)Op zondag 23 juni 2002 00:37 schreef D-mension het volgende:
Aangeboden:
-Abit Mobo/440LX Chipset
-CeleronA 333@387 mhz
-Koeler
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Verwijderd
sony auto/scooter versterkertje xm-2020
voeding uit hp vectra 100w
cd-rom speler ong. 8x niet helemaal 100%
scsi hd 50 pins grootte weet ik niet
walkman sony yppy serie( stoffen buitenkant)
en dan dit nog: plaatje *klik* +nog een soort handscanner maar daar komt later een pic van...
3com pci combo kaartje
isa geluidskaartje
at voeding 200w
alecto microfoon
4mb agp kaartje
voeding uit extern kassie voor scsi cd-rom speler
2 kappote bigfoot prinplaaten
2x 168 pins geheugen werking en grootte onbekent
buitenkant van cd-rom speler (voor voeding mod gebruikt)
celeron 433mhz
s7 koelblokkie met fan
486 koelblokkie met fan
adapter 9v 400mA 3.6Va
adapter 7.2v 370mA 2.7Va
9.6v 360mA 3.5Va
projectie klok voor aan de muur
kappote fujitsu 2.62gb hd kapoet
zeg maar als je iets wil hebben/ruilen
voeding uit hp vectra 100w
cd-rom speler ong. 8x niet helemaal 100%
scsi hd 50 pins grootte weet ik niet
walkman sony yppy serie( stoffen buitenkant)
en dan dit nog: plaatje *klik* +nog een soort handscanner maar daar komt later een pic van...
3com pci combo kaartje
isa geluidskaartje
at voeding 200w
alecto microfoon
4mb agp kaartje
voeding uit extern kassie voor scsi cd-rom speler
2 kappote bigfoot prinplaaten
buitenkant van cd-rom speler (voor voeding mod gebruikt)
celeron 433mhz
s7 koelblokkie met fan
486 koelblokkie met fan
adapter 9v 400mA 3.6Va
adapter 7.2v 370mA 2.7Va
9.6v 360mA 3.5Va
projectie klok voor aan de muur
kappote fujitsu 2.62gb hd kapoet
ik denk dat dat geen microatx is, anders had ie het er wel bijgezetOp zondag 23 juni 2002 10:18 schreef hefaistos het volgende:
[..]
Wat voor form factor is dat mainboard? Hoeveel uitbreidingssloten (isa/pci/agp) heeft ie? Ik ben nl op zoek naar een mamaplankje met max. 4 sloten (noemen ze micro-atx)
owkeej mijn lijstje weer ff op nieuw 
have
s3 savage 3, hercules terminator beast 8mb agp s3tc
56k modem
36k6 modem
6x compaq cdrom speler
realtek 10/100mbit nic pci (nieuw) (2x)
3com 10/100mbit nic pci
ess audiodrive pci geluidskaart
msi k7t pro 2a socket A mobo (half verrot, mail voor info, of check v&a op t.net)
want
harde schijf rond de 10 gig
265mb (of meer) pc133 of pc2100 geheugen
vid. kaart met tv-out, liefst pci
andere leuke dingen
mail me op nnk86@hotmail.com
have
s3 savage 3, hercules terminator beast 8mb agp s3tc
56k modem
36k6 modem
6x compaq cdrom speler
realtek 10/100mbit nic pci (nieuw) (2x)
3com 10/100mbit nic pci
ess audiodrive pci geluidskaart
msi k7t pro 2a socket A mobo (half verrot, mail voor info, of check v&a op t.net)
want
harde schijf rond de 10 gig
265mb (of meer) pc133 of pc2100 geheugen
vid. kaart met tv-out, liefst pci
andere leuke dingen
mail me op nnk86@hotmail.com
Zow, ik post ook maar ff mijn stuff.
2x EDO RAM 8MB
2x ISA Videokaarten
2x ISA Soundkaarten
1x ISA SCSI Controller+eventueel kabels
3x Floppy drives
1x IDE Controller (486 e.d.)
1x Safeway Realtec PCI LAN 10/100 Mbit netwerkkaart
1x p100 Processor
1x 12GB Quantum Fireball LCT
1x 56k modem PCI
Misschien iemand baat bij wat heatsinkjes?
o.a. van celeron 333 enzo en een grote van een P4 met koeler, alleen de bevestigingsclipjes voor op socket heb ik niet meer.
MAIL ME !!
ik reageer niet in dit topic omdat ik te weinig achter internet zit, dus voor alle vragen en biedingen mail me !!!
thxz.jansen@wanadoo.nl
2x EDO RAM 8MB
2x ISA Videokaarten
2x ISA Soundkaarten
1x ISA SCSI Controller+eventueel kabels
3x Floppy drives
1x IDE Controller (486 e.d.)
1x Safeway Realtec PCI LAN 10/100 Mbit netwerkkaart
1x p100 Processor
1x 12GB Quantum Fireball LCT
1x 56k modem PCI
Misschien iemand baat bij wat heatsinkjes?
o.a. van celeron 333 enzo en een grote van een P4 met koeler, alleen de bevestigingsclipjes voor op socket heb ik niet meer.
MAIL ME !!
ik reageer niet in dit topic omdat ik te weinig achter internet zit, dus voor alle vragen en biedingen mail me !!!
thxz.jansen@wanadoo.nl
you've got mail, die HD is voor mijOp zondag 23 juni 2002 13:18 schreef THxZ0NE het volgende:
Zow, ik post ook maar ff mijn stuff.
1x 12 GB Western Digital hdd
thxz.jansen@wanadoo.nl
ik zie ut, de rest mag ook nog mailen voor die hdd hoorOp zondag 23 juni 2002 13:25 schreef nnk het volgende:
[..]
you've got mail, die HD is voor mij
Ik heb het toetsenbord nu schoongemaakt van binnen en alles leek gewoon weer te werken. Maar na +/- een uur gebruik begint het weer de zelfde problemen te vertonen. Heel vreemd.
j_iscool heeft nog niks laten horen. seadive, je hebt mail.
hoeveel wil je voor die onderdelen hebben?Op zondag 23 juni 2002 12:19 schreef seadive87 het volgende:
4mb agp kaartje
celeron 433mhz
Verwijderd
zeg is wat je te ruil hebt..Op zondag 23 juni 2002 16:22 schreef gerbaud het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor die onderdelen hebben?
Verwijderd
ik sjek mail..Op zondag 23 juni 2002 13:41 schreef Device het volgende:
Ik heb het toetsenbord nu schoongemaakt van binnen en alles leek gewoon weer te werken. Maar na +/- een uur gebruik begint het weer de zelfde problemen te vertonen. Heel vreemd.
Ik heb:
1 aztek isa soundcard
1 3com isa nic
1 486 dx 33mhz proc + amibios 468sx isa bios
1 edimax 8/9 poorts utp+bnc 10 megabit hub --> bijna nieuw
1 at voeding
1 486 (amd 66 mhz+mobo, 12 mb, 420 mb conner hd, cdrom, videokaart) --> alleen zonder kast
ong 60 Thermaltake casebadges
Euro's
Vast nog wel meer...
Ik zoek:
Leuk pc'tje om mee te spelen, min: pII(of een celeron, amd), 32(64) mb ram, mobo met pci, voeding, hdd, en videokaart(kast hoeft niet)
19" 2(3)u rack --> kan het altijd proberen
een 10/100 pci nic met processor er op (3com, intel ed)
andere casebadges
een utp printservertje
een ide controller pci
Heb je iets anders leuks, roep maar
Klopt, had het te druk, en is weer zo'n gedoe met opsturen enzoOp zondag 23 juni 2002 13:41 schreef Device het volgende:
Ik heb nog te koop:
Compaq deskpro
166 mhz
64 mb ram
2,1 gb harddisk
100 mb netwerkkaart
Onboard vga
Hele kleine kast iets van 10 hoog 30 breed en 45 lang
Compaq deskpro
166 mhz
64 mb ram
2,1 gb harddisk
100 mb netwerkkaart
Onboard vga
Wat wil je daar voor hebben?Op zondag 23 juni 2002 17:14 schreef Speedy-power-II het volgende:
Ik heb nog te koop:
Compaq deskpro
166 mhz
64 mb ram
2,1 gb harddisk
100 mb netwerkkaart
Onboard vga
Nog een stukje obscure troep in handen gekregen:
Een SyQuest SQ555
Oude verwisselbare drive (vergelijkbaar met de Iomega ZIP) die 44MB cartridges accepteert. Intern 5.25" SCSI

Leuk voor nostalgie, maar waarschijnlijk alleen nuttig voor iemand die al data op dit soort cartridge heeft en geen drive heeft, of die een defecte drive heeft en reserveonderdelen zoekt.
Ik heb iig geen cartridges, dus heb ik volledige werking niet kunnen testen. Wel gaan de LEDs branden als het aangesloten wordt en wordt het op de SCSI bus herkend.
(voor de rest van m'n troep zie elders- ik plaats deze vooral omdat er een tekort aan reserveonderdelen van de SQ555 schijnt te zijn)
Een SyQuest SQ555
Oude verwisselbare drive (vergelijkbaar met de Iomega ZIP) die 44MB cartridges accepteert. Intern 5.25" SCSI
Leuk voor nostalgie, maar waarschijnlijk alleen nuttig voor iemand die al data op dit soort cartridge heeft en geen drive heeft, of die een defecte drive heeft en reserveonderdelen zoekt.
Ik heb iig geen cartridges, dus heb ik volledige werking niet kunnen testen. Wel gaan de LEDs branden als het aangesloten wordt en wordt het op de SCSI bus herkend.
(voor de rest van m'n troep zie elders- ik plaats deze vooral omdat er een tekort aan reserveonderdelen van de SQ555 schijnt te zijn)
Oslik blyat! Oslik!
Mmm dat email ades wat je gaf: ragger123@hotmail.com bestaat niet (meer)...Op zaterdag 22 juni 2002 19:40 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
- A-Open 36x CD-ROM
- 3COm 10 mbit isa NIC
- RJ11 Krimptang
- 235 watt ATX voeding
- AT voeding
Ik zoek:
- Portable MP3 Speler
Hoe dan ook, ik zou graag 1x PCI videokaartje van 4mb hebben, maar (zie ook mijn post in dit forum) ik wil daar eigenlijk niets aan uit geven... mocht je dichtbij wonen dan kunne we eventueel praten over de prijs...
Ik zoek een (kapotte) Officejet 590 of 500, waarvan in ieder geval de kleine printplaat verbonden met de cartridges werkend is. Heb je nog zo'n printer staan, en doe je er niks mee omdat hij kapot is (maar niet 'zeurt' over 'plaats cartridge'), mail me dan (zie user info).
Nederlander in België
Wat ik heb:
486 met;
- Mobo
- CPU (486DX2-66, 66mhz neem ik aan?)
- Deze kaart
- Voeding
- Kast
- Monitor model KT 46_7NLR. Serienumer; KT465450227
Er kan een cdromspeler, floppy etc in, dus zo oud is ie niet
- ATi 3D Rage Pro AGP 2x, waarvan ik niet weet of ie het nog doet.
- Aztech MDP3858SP-W V90 Speaker/Data/Fax Modem
- Hitachi Harddisk DK213A-18 1.8GB
Wat ik zoek:
- Tv-in kaartje
- Euro's
- Zipdrive
- Harddisk Cooler
- Case Fans
- Eventueel een Laptopje, maar dat zal er wel niet in zitten
- Iets anders leuks.
E-mail, ICQ, staan in profiel.
486 met;
- Mobo
- CPU (486DX2-66, 66mhz neem ik aan?)
- Deze kaart
- Voeding
- Kast
- Monitor model KT 46_7NLR. Serienumer; KT465450227
Er kan een cdromspeler, floppy etc in, dus zo oud is ie niet
- ATi 3D Rage Pro AGP 2x, waarvan ik niet weet of ie het nog doet.
- Aztech MDP3858SP-W V90 Speaker/Data/Fax Modem
- Hitachi Harddisk DK213A-18 1.8GB
Wat ik zoek:
- Tv-in kaartje
- Euro's
- Zipdrive
- Harddisk Cooler
- Case Fans
- Eventueel een Laptopje, maar dat zal er wel niet in zitten
- Iets anders leuks.
E-mail, ICQ, staan in profiel.
Helehoop Pentium 1/AT spulOp zondag 23 juni 2002 16:27 schreef seadive87 het volgende:
[..]
zeg is wat je te ruil hebt..
Diverse 10 en 10/100 PCI Netwerkkaarten
stuk of 30 simmetjes van 4MB
AT Bigtower en Miditower
enz............
Ik zoek:
PCI VGA kaartje (maakt niet uit hoeveel geheugen)
een +8MB AGP kaartje.
Wat heb ik nog liggen:
* 14" MPR2/Green monitor
* 2 1x Pentium2 350Mhz (slot 1) inclu passieve cooling
* 5x 16Mb Simm
* 2x 16Mb Edo
* 2x 16Mb Dimm/66Mhz
* 1x 64Mb Dimm/133Mhz
PCI VGA kaartje (maakt niet uit hoeveel geheugen)
een +8MB AGP kaartje.
Wat heb ik nog liggen:
* 14" MPR2/Green monitor
* 2 1x Pentium2 350Mhz (slot 1) inclu passieve cooling
* 5x 16Mb Simm
* 2x 16Mb Edo
* 2x 16Mb Dimm/66Mhz
* 1x 64Mb Dimm/133Mhz
post die stuff nog maar ff opnieuw hier, want iedereen die niet met 100 posts / pagina werkt komt niet op de goede plek uitOp maandag 24 juni 2002 19:15 schreef Tranzity het volgende:
Mensen, ik zoek nog een voodoo2 12 mb incl doorluskabel en/of een PCI VGA kaartje en nog een +8MB AGP kaartje.
mijn meuk staat hier
(die simmetjes zijn allemaal weg, heb wel nog een 64MB pc133 Dimmetje liggen + nog een AGP ATI Rage Pro met 8mb)
Verwijderd
TrueOp maandag 24 juni 2002 19:23 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
post die stuff nog maar ff opnieuw hier, want iedereen die niet met 100 posts / pagina werkt komt niet op de goede plek uit.
Ik heb overigens een complete amdxp1800+ te koop, zie sig...
ik ga woensdag op vakantie, en over 4 weken is hij veel minder waard
========================================
Op maandag 24 juni 2002 19:32 schreef Tranzity het volgende:
[..]
Done
DoneOp maandag 24 juni 2002 19:23 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
post die stuff nog maar ff opnieuw hier, want iedereen die niet met 100 posts / pagina werkt komt niet op de goede plek uit.
Verwijderd
Op vrijdag 21 juni 2002 15:38 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Voeding is waarschijnlijk inmiddels geregeld!!! Via Blue Eagle... ___Joey___TX man!
anyways, laat even weten offie werkt, hij moet het gewoon prima doen, heb hem trouwens behalve op die p3 en compaq ook op een celeron400 getest, en ook dat werkte prima....
veel plezier er nog mee
Bij mijn weten doet dit adres het gewoon, ook met MSN werkt dit adres, geef ff lijstje met wat je te ruil hebt, verkopen vind ik bij dit soort dingen nutteloos omdat het te weinig oplevert en te veel tijd kostOp maandag 24 juni 2002 12:19 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Mmm dat email ades wat je gaf: ragger123@hotmail.com bestaat niet (meer)...
Hoe dan ook, ik zou graag 1x PCI videokaartje van 4mb hebben, maar (zie ook mijn post in dit forum) ik wil daar eigenlijk niets aan uit geven... mocht je dichtbij wonen dan kunne we eventueel praten over de prijs...
Heeft iemand voor mijn nog een simpele voeding liggen, 200-300 Watt.
Ik heb hier nog een paar videokaartjes van 8mb liggen en anders wil ik wel wat euros ervoor geven.
Als je iets voor me hebt meel me dan even: jochemlierop@hotmail.com
Ik heb hier nog een paar videokaartjes van 8mb liggen en anders wil ik wel wat euros ervoor geven.
Ik ben nog altijd op zoek naar een van deze twee coolers:
- Coolermaster DP5-6H53
- Neolec Freezer II
Wie o wie heeft er nog een slingeren?
Helaas heb ik niet veel hardware te ruil, aangezien ik de voorraad altijd recycle, of verpats via tweedehands sites. Ik heb echter nog een stel in uitstekende staat verkerende euro's in mijn portomonnee zitten
Aangezien het bijhouden van dit topic niet altijd ff makkelijk is, kun je me t beste ICQ'en op 1532092
- Coolermaster DP5-6H53
- Neolec Freezer II
Wie o wie heeft er nog een slingeren?
Helaas heb ik niet veel hardware te ruil, aangezien ik de voorraad altijd recycle, of verpats via tweedehands sites. Ik heb echter nog een stel in uitstekende staat verkerende euro's in mijn portomonnee zitten
Aangezien het bijhouden van dit topic niet altijd ff makkelijk is, kun je me t beste ICQ'en op 1532092
Verwijderd
ezwizard heeft een 250 watt compaq voedingOp maandag 24 juni 2002 20:41 schreef CyberHunter het volgende:
die verkoopt hij niet, of ik kom 'm persoonlijk afslaanOp maandag 24 juni 2002 20:43 schreef CyberHunter het volgende:
Wat wil je ervoor hebben?
ik heb nog wel een 235Watt Target ATX voeding liggen,ik wil eventueel wel ruilen,wat voor videokaarten zijn dat?Op maandag 24 juni 2002 20:41 schreef CyberHunter het volgende:
Bijna alles voor heel weinig te koop, mail voor meer info:
G=gratis afhalen of betaald opsturen
4 stuks IBM PC Server 320 dual pentium bakken (vraag voor info)
HP 486SX 33 desktopje met netwerk onboard (leuk voor servertje)
Compaq ISDN kaartje, ISA
G 8bit ISA SCSI kaartje, 25p ext.
G 8bit ISA 14k4 modem
8bit ISA Parallel kaart
Trident PCI videokaart
S3 Trio64 PCI videokaart
Miro PCM1 Pro ISA geluidskaart
ISA geluidskaart met Aztech/Crystal chip
G 4 ISA 10mbit netwerkkaartjes
4 Adaptec 1510 ISA SCSI kaartjes, 50p int., 68p ext HD
Infocom ISA SCSI kaart, 50p int., 25p ext.
Bay Networks 24port 10 mbit hub met management module
12cm Delta fan (redelijk stil)
14" monitor (beetje brak)
G DOS 6.22/WFW 3.11 NL
Windows 95 Upgrade NL
Compaq ISDN kaartje, ISA
G 8bit ISA 14k4 modem
8bit ISA Parallel kaart
Trident PCI videokaart
S3 Trio64 PCI videokaart
G DOS 6.22/WFW 3.11 NL
Windows 95 Upgrade NL
If it ain't broken, tweak it!
Een ati rage 128. volgens mij 8mb of 16, weet ik niet zeker. Maar die mag je ervoor hebben. heb ook nog een hele oude isa videokaat liggen. Maar geen idee wat voor een.
Verwijderd
ik vraag voor info?Op maandag 24 juni 2002 21:08 schreef FatalError het volgende:
You have mailOp maandag 24 juni 2002 21:08 schreef FatalError het volgende:
Compaq ISDN kaartje, ISA
G 8bit ISA 14k4 modem
8bit ISA Parallel kaart
Trident PCI videokaart
S3 Trio64 PCI videokaart
G DOS 6.22/WFW 3.11 NL
Windows 95 Upgrade NL
woei
ik heb 1x256mb pc133mb ram en 1x64mb pc100 sdram
ik zoek
1z256mb ddr pc2100 oid, zolang het maar in mijn lieve amdxptje past
ik heb 1x256mb pc133mb ram en 1x64mb pc100 sdram
ik zoek
1z256mb ddr pc2100 oid, zolang het maar in mijn lieve amdxptje past
Verwijderd
Heeft iemand zo'n zwarte desktop AT-kast liggen (Zoals ACER die bv vroeger had bijvoorbeeld)? Ik heb iets nodig voor onder mijn monitor en wil er geen telefoonboek onder. Met zo'n kast kan ik tenminste mijn 486 DOS-blik voor oude spelletjes maken 
D'r hoeft niks in te zitten. Ik heb nog wel wat pleuro's liggen, een paar simmetjes en een afwasborstel.
Als je wat weet, mail me dan ff, want ik kijk hier niet iedere dag
D'r hoeft niks in te zitten. Ik heb nog wel wat pleuro's liggen, een paar simmetjes en een afwasborstel.
Als je wat weet, mail me dan ff, want ik kijk hier niet iedere dag
Ik zoek met spoed nog een 440BX mammaplank (met AGP), mijn zooi die ik nog heb ergens hierboven staan.
Ik ga het spul vanavond ff testen als alles goed gaat. Kheb net ook al een HD gekregen, dus das ook al geregeld!!! Nou nog ergens een (gratis) 4 mb videokaartje vandaan halen...Op maandag 24 juni 2002 20:22 schreef ___Joey___ het volgende:
[..]
![]()
anyways, laat even weten offie werkt, hij moet het gewoon prima doen, heb hem trouwens behalve op die p3 en compaq ook op een celeron400 getest, en ook dat werkte prima....
veel plezier er nog mee
Dus als iemand in de buurt van Eindhoven nog een PCI 4mb kaartje kan missen voor een goed doel? (zusje van mijn vriendin)
Tja... zoals ik zei als je in de buurt woont (Eindhoven) wil ik hem graag op komen halen. Ik heb helaas niets te ruilen...Op maandag 24 juni 2002 20:31 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
[..]
Bij mijn weten doet dit adres het gewoon, ook met MSN werkt dit adres, geef ff lijstje met wat je te ruil hebt, verkopen vind ik bij dit soort dingen nutteloos omdat het te weinig oplevert en te veel tijd kost
Ben maar niet bang, die voeding gaat nergens heen!Op maandag 24 juni 2002 20:42 schreef ___Joey___ het volgende:
[..]
ezwizard heeft een 250 watt compaq voeding![]()
[..]
die verkoopt hij niet, of ik kom 'm persoonlijk afslaan![]()
Ik woon in Amstelveen (bij Amsterdam) schiet dus niet echt op.Op dinsdag 25 juni 2002 11:10 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Tja... zoals ik zei als je in de buurt woont (Eindhoven) wil ik hem graag op komen halen. Ik heb helaas niets te ruilen...
nog een aanvulling : (de rest van mijn lijstje staat 1 of 2 pagina's terug)
ik heb nog een redelijk defecte msi k7t pro2a liggen :
let op, dit product is niet heel meer.
specs kan je vinden op www.msi-computer.nl
socket a voor thunderbirds en durons, met agp en 3x sdram.
via kt133a
hij is een jaar oud (inclusief doos en boekje), maar hij is niet 100% heel meer.
Daarom vraag ik er niet veel voor, onder de 40 euro zal het worden.
probleem :
hij start 1 a 2 dagen niet meer op als je hem intensief gebruikt (= bijvoorbeeld dungeon siege). Doe je dat niet, dan werkt ie veelal ok, bijvoorbeeld counter-strike is goed te draaien.
Het ligt aan het moaderboard dat hij het af en toe een dag of 2 niet meer doet, maar is misschien te reparen, zo'n nurd ben ik niet
je mag hem goedkoop van me overkopen, ik gebruik hem niet, want ik wil graag gamen
mail me maar
via kt133a
hij is een jaar oud (inclusief doos en boekje), maar hij is niet 100% heel meer.
probleem :
hij start 1 a 2 dagen niet meer op als je hem intensief gebruikt (= bijvoorbeeld dungeon siege). Doe je dat niet, dan werkt ie veelal ok, bijvoorbeeld counter-strike is goed te draaien.
Het ligt aan het moaderboard dat hij het af en toe een dag of 2 niet meer doet, maar is misschien te reparen, zo'n nurd ben ik niet
je mag hem goedkoop van me overkopen, ik gebruik hem niet, want ik wil graag gamen
mail me maar
Waaro mstuur je hem niet terug naar MSI die hebben drie jaar garantie. Is inderdaad een bekend probleem met die MSI-bordjes. Een van de condensatoren in de buurt van de processor wordt te warm mede door de procesor zelf. Je kan hem gewoon omruilen. En anders is deze ook nog te gebruiken met een processor di niet zo warm wordt bijvoorbeeld een duron600 met een groot koelblok + fan erop.Op dinsdag 25 juni 2002 11:46 schreef nnk het volgende:
nog een aanvulling : (de rest van mijn lijstje staat 1 of 2 pagina's terug)
via kt133a
probleem :
mail me maar
Verwijderd
ik heb nog een dimand viper 550 liggen 16MB AGP
en een voodoo 2 12MB ADD-On kaartje met doorluskabel
en een p1
p1 133Mhz
24 edo ram
840mb hd
videokaart
8×cd-rom drive
floppie
geluidskaart
netwerkkaart
muis ps2
en toetsenbord
mail me maar als je nog wat leuks heb liggen
uncle_evrie@hotmail.com
en een voodoo 2 12MB ADD-On kaartje met doorluskabel
en een p1
p1 133Mhz
24 edo ram
840mb hd
videokaart
8×cd-rom drive
floppie
geluidskaart
netwerkkaart
muis ps2
en toetsenbord
mail me maar als je nog wat leuks heb liggen
uncle_evrie@hotmail.com
tjah terugsturen... ten eerste heb ik de bon van de winkel waar ik hem gekocht heb niet meer (ik zou niet eens weten welke winkel?)...... en ten tweede, msi doet moeilijk.Op dinsdag 25 juni 2002 12:01 schreef nadd het volgende:
[..]
Waaro mstuur je hem niet terug naar MSI die hebben drie jaar garantie. Is inderdaad een bekend probleem met die MSI-bordjes. Een van de condensatoren in de buurt van de processor wordt te warm mede door de procesor zelf. Je kan hem gewoon omruilen. En anders is deze ook nog te gebruiken met een processor di niet zo warm wordt bijvoorbeeld een duron600 met een groot koelblok + fan erop.
omdat heel veel van hun pro2a boardjes kapot gaan, geven ze geen nieuw meer dacht ik, omdat ze anders failliet zouden gaan!
maar misschien kan ik het proberen, maar ik kan hem ook wel hier verkopen aan iemand die toevallig zo'n duron600 heeft
maar ik heb in ieder geval een nieuw mobo gekocht, dus deze heb ik niet meer nodig
... trouwens, als ik hem zwaar underclock (Mijn proco) zou hij het dan wel doen? of wat meer coolers op het mobo plaatsen, waar zit dat ding precies wat te heet zou worden?
BEn opzoek naar een PII mobo voor een 400Mhz PII Proc. proccesor mag erbij zitten, hoeft niet 
[spoed modus]
heb hem snel nodig
[/spoed modus]
[spoed modus]
heb hem snel nodig
[/spoed modus]
Dit heb ik nog liggen:
• 32MB SD-RAM PC66
• 2x 128 SD-RAM (1x Apacer PC133 Infineon chips & 1x Hyundai PC100)
• 64MB SD-RAM PC133 (merk = PQI)
• Oude netwerkkaart van Artisoft (c) 1993 ==> P/N 10657 Rev B N6DG-RACHEL (voor wie daar iets mee is)
• Combo: PII 233Mhz met defect koelelement (waardoor de temp opliep tot 50°C); Diamond Flower mobo ==> Intel 440BX AGP chipset - Slot 1 (FSB 66Mhz of 100 Mhz) - 3 DIMM slots (SD-ram 66 of 100) - AGP - 4 PCI slots - 3 ISA slots); Codegen Midi Tower 235 Watt
Wat ik nog zoek
• werkende CD-brander
• MP3 speler
• eventueel nieuw koelelement voor de PII hierboven, of een tweedehands en nog werkende PII CPU + koeling
• iets anders
*knip*
• 32MB SD-RAM PC66
• Oude netwerkkaart van Artisoft (c) 1993 ==> P/N 10657 Rev B N6DG-RACHEL (voor wie daar iets mee is)
• Combo: PII 233Mhz met defect koelelement (waardoor de temp opliep tot 50°C); Diamond Flower mobo ==> Intel 440BX AGP chipset - Slot 1 (FSB 66Mhz of 100 Mhz) - 3 DIMM slots (SD-ram 66 of 100) - AGP - 4 PCI slots - 3 ISA slots); Codegen Midi Tower 235 Watt
Wat ik nog zoek
• werkende CD-brander
• MP3 speler
• eventueel nieuw koelelement voor de PII hierboven, of een tweedehands en nog werkende PII CPU + koeling
• iets anders
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 05-10-2019 12:08 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ik heb:
-2x 512MB PC133 SDram
-1x via c3 933mhz
-1x 100GB Maxtor 536dx 5400 (geen geluid)
-1x 8x8x24x8 CDRW/DVD combo
Wat zoek ik:
-Mooie monitor
-celeron 1,4Ghz
-Siemens S(L)45 / siemensM50
-2x 512MB PC133 SDram
-1x via c3 933mhz
Wat zoek ik:
-Mooie monitor
-celeron 1,4Ghz
Verwijderd
have
13gig Qautum hd ata66
10gig IBM 7200 RPM
2x128mb pc133geheugen
EN ECHT HEEL VEEL ANDER SPUL MAIL ME ALS JE IETS ZOEKT!
wand geforce mx 400 oid (geen oude kut kaarten gewoon goed!) minimaal 32mb ddr (GEEN SDR)
13gig Qautum hd ata66
10gig IBM 7200 RPM
2x128mb pc133geheugen
wand geforce mx 400 oid (geen oude kut kaarten gewoon goed!) minimaal 32mb ddr (GEEN SDR)
Wat wil je voor die hd hebbe ?Op dinsdag 25 juni 2002 14:04 schreef Jaromir het volgende:
Ik heb:
-2x 512MB PC133 SDram
-1x via c3 933mhz
Wat zoek ik:
-Mooie monitor
-celeron 1,4Ghz
En is dat zoon mobo + proc die via C3 933 mHz
En wat wil je voor dat geheugen hebben ?
Ja en die 2 schijven wil ik wel hebbenOp dinsdag 25 juni 2002 14:20 schreef T-Mug het volgende:
have
13gig Qautum hd ata66
10gig IBM 7200 RPM
2x128mb pc133geheugen
En k ben ook geintresseerd in dat geheugen
Woei !!Op dinsdag 25 juni 2002 13:58 schreef Fuelke het volgende:
Dit heb ik nog liggen:
• 32MB SD-RAM PC66
Wat ik nog zoek
• werkende CD-brander
• MP3 speler
• iets anders
Contacteer me via ICQ, mail (davefer@yahoo.com) of gewoon hier
Ik heb nog een brander liggen
(12×10×32) van plextor doet het perfect alleen doe hem weg vanwege klappende la (dichtdoen is BENG etc. maar doet het nog wel perfect)
Wil em eventueel wel ruilen voor dat wat jij aanbood
EDIT
Heb net ff paar dingen verwisseld heb nou ook een (16×12×40) brander vrij
ik heb:
gokkasten:
club2000
venura
lotus
reelmagic
diamond hearts
andy cap
hotshot
happy hour
flipperkast:
maverick
computers:
sgi indy 2x
sgi indigo2 2x
wat ik zoek:
nitro modelbouwwagen
compaq ipaq
Gokkast diamond&rubies
siemens sl45 of sx45
terratec m3po mp3 speler
gokkasten:
club2000
venura
lotus
reelmagic
diamond hearts
andy cap
hotshot
happy hour
flipperkast:
maverick
computers:
sgi indy 2x
sgi indigo2 2x
wat ik zoek:
nitro modelbouwwagen
compaq ipaq
Gokkast diamond&rubies
siemens sl45 of sx45
terratec m3po mp3 speler
all people are wise untill they speak
Eens kijken,
Ik heb nog 4 Maxtor schijven liggen van 20GB ATA-100
Wat ik nog wil hebben is twee 100MB hubs/switches
of ruilen tegen 1 grote schijf
of eeh geld (vakantie he?)
Deze schijven zijn ideaal voor raid configs, ze hebben maar 1 platter zijn de helft zo hoog als een normale schijf.
Kan je twee schijven kwijt in je case? dan kan je 4 van deze schijven kwijt. (een raid met twee van deze schijven zal ongeveer 75Mb/s doen)
Ooh jah ze hebben eem max transfer van 39MB/s (erg snel)
Hebben elk nog 2 jr fabrieksgarantie
http://www.digit-life.com/articles/hddreview0108/transfer5400.gif
Intresse? mail me op verkoophardware@hotmail.com.
Cya
Ik heb nog 4 Maxtor schijven liggen van 20GB ATA-100
Wat ik nog wil hebben is twee 100MB hubs/switches
of ruilen tegen 1 grote schijf
of eeh geld (vakantie he?)
Deze schijven zijn ideaal voor raid configs, ze hebben maar 1 platter zijn de helft zo hoog als een normale schijf.
Kan je twee schijven kwijt in je case? dan kan je 4 van deze schijven kwijt. (een raid met twee van deze schijven zal ongeveer 75Mb/s doen)
Ooh jah ze hebben eem max transfer van 39MB/s (erg snel)
Hebben elk nog 2 jr fabrieksgarantie
http://www.digit-life.com/articles/hddreview0108/transfer5400.gif
Intresse? mail me op verkoophardware@hotmail.com.
Cya
Ipaq 3630
Zeldzaam model met 32RAM en 32 ROM
PocketPC 2002
USB Sync en laad cradle
Losse AC voeding
Compaq Compact Flash pack
32MB CF geheugen
Losse originele Ipaq bescherm plastic
Piel Farma Case voor Ipaq + CF Pack
Ga me neit mailen met wat moet je ervoor hebben als je iets echt goed hebt mail dan maar effe wat. (dit ding is ongeveer 300 euro waard 2ehands)
PocketPC 2002
USB Sync en laad cradle
Losse AC voeding
32MB CF geheugen
Ga me neit mailen met wat moet je ervoor hebben als je iets echt goed hebt mail dan maar effe wat. (dit ding is ongeveer 300 euro waard 2ehands)
You GoT mail! ('k wil een IndyOp dinsdag 25 juni 2002 15:01 schreef -=*skilla*=- het volgende:
ik heb:
gokkasten:
club2000
venura
lotus
reelmagic
diamond hearts
andy cap
hotshot
happy hour
flipperkast:
maverick
computers:
sgi indy 2x
sgi indigo2 2x
wat ik zoek:
nitro modelbouwwagen
compaq ipaq
Gokkast diamond&rubies
siemens sl45 of sx45
Oslik blyat! Oslik!
still no mail anders probeer icq!
all people are wise untill they speak
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 11:08 schreef ezwizard het volgende:
[..]
Dus als iemand in de buurt van Eindhoven nog een PCI 4mb kaartje kan missen voor een goed doel? (zusje van mijn vriendin)

Voor 5 euro (heeftie mij ook gekost
tja, niet gratis, maar wel bijna gratis
/edit?
Diamond Muntimedia, inc. Stealth 2-S220
ding werkt nog goed en heeft 4mb geheugen
Mensen, gewoon dit is een RUIL topic, voor dingen te KOOP zetten, gooi het in Vraag en Aanbod niet hier... vervuilt het topic. en we zitten bijna @ 400 posts, zo is dit topic snel vol met KOOPwaar...Op dinsdag 25 juni 2002 15:43 schreef jjbstolk het volgende:
Ipaq 3630
PocketPC 2002
USB Sync en laad cradle
Losse AC voeding
32MB CF geheugen
Verwijderd
"Wie kan deze oude hardware nog gebruiken" deel 3Op dinsdag 25 juni 2002 16:14 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Mensen, gewoon dit is een RUIL topic, voor dingen te KOOP zetten, gooi het in Vraag en Aanbod niet hier... vervuilt het topic. en we zitten bijna @ 400 posts, zo is dit topic snel vol met KOOPwaar...
"Wie heeft nog goedkope/gratis (oude) hardware liggen deel 3
beter zo
wie ooh wie verteld mij wat dit is:

Denk een soort Isa netwerkaart met daarop iets van een seriele poort
verder heb ik nog voor de liefhebber
-1x sis pci 6215 kaartje, denk een paar mb of. misschien 4
-1x cyrix 133 Mhz proc.
ben opzoek naar een 8*8 cooler, of anders een beetje pc133 geheugen.
tevens met spoed gezocht, een PII moederbord waar een PII400Mhz proc opkan!

-1x cyrix 133 Mhz proc.
Verwijderd
Die HD, hoe oud is die? /me heeft wel interesseOp dinsdag 25 juni 2002 17:16 schreef Icey het volgende:
wie ooh wie verteld mij wat dit is:
[afbeelding]
-1x cyrix 133 Mhz proc.
Dit topic is gesloten.