Vond vandaag de foto's die een vriend van mij gemaakt heeft toen we op de cebit van pas geleden waren(ik weet het, is al heel even terug)
bij de foto's kwam ik nog 4 mooie foto's tegen die ik gemaakt heb bij verschillende stand's van harddisk fabricanten.
Foto 1: Harddisk met Serial ATA controller.

let vooral op de 2 verschrikkelijk kleine aansluitingen op de harde schijf.
Foto 2: Foto van een systeem met Serial ATA controller, duidelijk zichtbaar is hoe dun de kabel is (byebye flatcables)

Foto 3: nog een Foto van een systeem met Serial ATA

Foto 4:
Foto van beedscherm, duidelijk zichtbaar dat er van alles tegelijk gedaan werd om zoveel mogelijk de harde schijf te gebruiken.

Verder werd ons nog vertelt dat de eerste versie van Serial ATA een doorvoorsnelheid gaat krijgen van 150mb/s en dat er binnen een jaar een 2de versie komt met een snelheid van 300mb/s+.
Ook waren er plannen om de voeding en datakabel tot 1 kabel te smelten.
zo dit was ff gauw nog wat info
met dank aan blade181 voor de foto's
bij de foto's kwam ik nog 4 mooie foto's tegen die ik gemaakt heb bij verschillende stand's van harddisk fabricanten.
Foto 1: Harddisk met Serial ATA controller.

let vooral op de 2 verschrikkelijk kleine aansluitingen op de harde schijf.
Foto 2: Foto van een systeem met Serial ATA controller, duidelijk zichtbaar is hoe dun de kabel is (byebye flatcables)

Foto 3: nog een Foto van een systeem met Serial ATA

Foto 4:
Foto van beedscherm, duidelijk zichtbaar dat er van alles tegelijk gedaan werd om zoveel mogelijk de harde schijf te gebruiken.

Verder werd ons nog vertelt dat de eerste versie van Serial ATA een doorvoorsnelheid gaat krijgen van 150mb/s en dat er binnen een jaar een 2de versie komt met een snelheid van 300mb/s+.
Ook waren er plannen om de voeding en datakabel tot 1 kabel te smelten.
zo dit was ff gauw nog wat info
met dank aan blade181 voor de foto's