Toon posts:

Beeldscherm stopt er zomaar ineens mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit probleem ook al gedeeltelijk bij een andere post gezet, maar dit lijkt me een iets betere plaats. Ik heb een Iiyama Vision Master Pro 410. Hij viel vanmiddag ineens uit. Nu doet 'ie dus gewoon echt helemaal niets meer. Er gebeurd echt niets als ik op de powerknop ram. Ik heb alle kabels er al 100 keer uitgetrokken enz., maar helpt niets. Ja, alleen toen ik die av-kabel (of zo, iig niet de stroomkabel maar die andere) erin en eruit deed (6 keer of zo) sprong hij heel even weer aan. Maar dat doet hij dus nu ook niet meer.

Hoe kan dit? En hoe is het op te lossen?

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Voor de rest geen andere storingen gemerkt ?

Op deze monitoren heb je wel een lange en goede (onsite) garantie. Als je het echt niet aan het werken krijgt, zou ik Iiyama gewoon contacteren, en sturen ze iemand langs

Verwijderd

Hoe kan dit: vanalles
Oplossing: leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb idd nog heel lang garantie (3 jaar, nu nog 1,5 dus). Ok, ga morgen wel ff naar Norrod en anders bel ik ff Iiyama.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op dinsdag 11 juni 2002 19:47 schreef 007 het volgende:
Ja, ik heb idd nog heel lang garantie (3 jaar, nu nog 1,5 dus). Ok, ga morgen wel ff naar Norrod en anders bel ik ff Iiyama.
Het heeft weinig nut om bij Norrod aan te komen met je kapotte monitor. Ze verwijzen je rechtstreeks door naar Iiyama Benelux. TelePlan komt je scherm dan omruilen voor een gelijkwaarige, met een dezelfde leeftijd helemaal voor noppes (op een teledoontje na dan).

/dev/null