Hoe kan ik met mijn vodafone abbonement de tijd tussen het overgaan en het krijgen van de voicemail veranderen ?
via het vodafone sim-menu in je telefoon
instellingen > berichtenservice > rinkeltijd
instellingen > berichtenservice > rinkeltijd
Hum....enig idee of het ook bij o2 kan?
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
kheb ff de self-service-menu's van o2 bekeken maar ik zie het nergens bij de opties vermeld... ik vermoed dus van niet
Erg jammer. Zou wel leuk zijn als dat kon.Op dinsdag 11 juni 2002 23:50 schreef Korakal het volgende:
kheb ff de self-service-menu's van o2 bekeken maar ik zie het nergens bij de opties vermeld... ik vermoed dus van niet
Dan maar overstappen naar Vodafone dus.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Je moet die optie dan wel in je foon hebben staan. Ik heb nu een Alcatel 511, en daar kan ik die optie nergens op vinden. Op mijn vorige foon, een Nokia 3210 kon ik het wel instellen.
En zo is het maar net.
Verwijderd
De optie "rinkeltijd" staat soms in je extra menu die op je SIM staat. Je provider heeft dat menu dan samengesteld!
Dat zou je sowiezo moeten doenOp dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef gratiz het volgende:
[..]
Erg jammer. Zou wel leuk zijn als dat kon.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Ik heb een alcatel 311 en heb toevallig gisteren die optie gevondenOp dinsdag 11 juni 2002 23:59 schreef Glabbeek het volgende:
Je moet die optie dan wel in je foon hebben staan. Ik heb nu een Alcatel 511, en daar kan ik die optie nergens op vinden. Op mijn vorige foon, een Nokia 3210 kon ik het wel instellen.
Diensten - instellingen - voicemail - rinkeltijd.
er zijn 3 opties 10, 20, 30 sec.
Je kan het ook met netwerk codes doen.
Eerst moet je je voicemail nummer opvragen dmv *#61# + beltoets
Vervolgens type je in: **61*voicemailnummer*11*AANTAL SECONDEN# + beltoets.
Aantal seconden kan je zetten op 5, 10, 15, 20, 25 of 30. Na die tijd zal de voicemail aangaan...-
Eerst moet je je voicemail nummer opvragen dmv *#61# + beltoets
Vervolgens type je in: **61*voicemailnummer*11*AANTAL SECONDEN# + beltoets.
Aantal seconden kan je zetten op 5, 10, 15, 20, 25 of 30. Na die tijd zal de voicemail aangaan...-
Dat ik dat nog van jou mag horen ErikOp dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef gratiz het volgende:
[..]
Erg jammer. Zou wel leuk zijn als dat kon.
Pagina: 1