Toon posts:

Asus a7v kt 1337 en Thunderbird 1400 problemen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn CPU wordt als ik spellen zoals morrowind speel rond de 69 graden.. Dat moet opzich nog kunnen(grmbl) maar als die boven de 72 komt krijg ik vage blauwe schermen (windoos ME) en lock-ups :(
Idle wordt ie niet hoger dan 54 graden.
Kheb um zelfs gedowngrade naar 1365 omdat ie anders vet instabiel is :(

Ik had dit zelfde probleem ook al met mn duron 800, zou het aan mn mammabordje liggen ofzo? Kheb een 300 watt voeding dus dat zou genoeg moeten zijn toch? :P
Kheb speciaal een alfa koeler gekocht die iets van 120 piek koste, en nog word ie zo heet :?

Iemand ideeen of suggesties?

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Iets meer spec zou wel kunnen. Is er genoeg airflow in je kast? Wat is je core V? Zit je cooler er wel goed op? En waar meet je de temp mee? Toch niet met Asus Probe :r?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:34 schreef Evil M@V het volgende:
Iets meer spec zou wel kunnen. Is er genoeg airflow in je kast? Wat is je core V? Zit je cooler er wel goed op? En waar meet je de temp mee? Toch niet met Asus Probe :r?
Kast is open dus hij zou genoeg airflow moeten krijgen. Mn cooler zit dr wel goed op, kheb um zonet nog dr opnieuw opgezet. En jah ik gebruik Asus Probe :) Is daar iets mis mee?

• Mavvie
Op dinsdag 11 juni 2002 19:38 schreef Vortex21 het volgende:

[..]

Kast is open dus hij zou genoeg airflow moeten krijgen. Mn cooler zit dr wel goed op, kheb um zonet nog dr opnieuw opgezet. En jah ik gebruik Asus Probe :) Is daar iets mis mee?
Ja die geeft foute waardes, probeer MBM, wat is je core nou?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
mn v core is 1,6

• Mavvie
Op dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef Vortex21 het volgende:
mn v core is 1,6
Mm vreemd, al geprobeerd met MBM? En nog iets, de airflow is beter met je kast dicht :) als er fans in zitten en goed geplaatst zijn natuurlijk!

Twitter | Linkedin

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op dinsdag 11 juni 2002 19:38 schreef Vortex21 het volgende:

[..]

Als de kast open is heb je nog geen goede airflow, de hete lucht kan wel wat beter uit de kast ontsnappen. Je hebt pas een goede airflow als op de juiste plaatsen koele lucht van buiten de kast binnen komt en de warme lucht op goede plaatsen de kast verlaat, zo opgesteld dat je als het ware een windtunnel hebt.

• Mavvie
Op dinsdag 11 juni 2002 23:35 schreef zork het volgende:

[..]

Als de kast open is heb je nog geen goede airflow, de hete lucht kan wel wat beter uit de kast ontsnappen. Je hebt pas een goede airflow als op de juiste plaatsen koele lucht van buiten de kast binnen komt en de warme lucht op goede plaatsen de kast verlaat, zo opgesteld dat je als het ware een windtunnel hebt.
Idd, dat bedoel ik dus :)

Twitter | Linkedin

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Uhm hetr kan ook zijn dat je koeler niet goed op je core zit....hebben meer mensen last van dat hij alleen op de zijkant van de core zit dus dan koelt hij niet goed.......

Ik heb zelf ook een TB 1,4 en een FOP38 en hij word 51 graden stressed en heb Aopen HQ48 met fan boven en 1 in de zijkant maar dat moet maakt hem niet 20 graden koeler....
Pagina: 1