Toon posts:

[PS2] DVD Advantage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag als nieuw PS2 bezitter vind ik de DVD mogelijkheid natuurlijk ook interesant maar ik heb ook een paar regio 1 DVD's. Nou wil ik liever niet ombouwen (mag ook niet he ;) ) en toen zag ik op play.com dit staan:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=99444

Alleen daar staat dat hij voor PAL UK playstation 2 is. Nou gok ik dat dat ook werkt op mijn PAL playstation maar wil het toch zeker weten voor dat ik het bestel. Iemand die hier een zeker antwoord op heeft?? Alvast bedankt :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
He, das wel leuk, alle DVD'tjes kijken dmv van deze tool :)
Ik wou dat m'n PS2 ook SVCD'tjes kon lezen (die op CD-R staan), maar dat doet ie jammergenoeg weer niet :(

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

daarom kan je ook beter een losse dvd speler kopen die hebben en beter beeld en beter geluid
maar het belangerijkste is dat ie mp3 cds en vcd kan lezen

This space is occupied

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef Maverick-X het volgende:
Ik heb een vraag als nieuw PS2 bezitter vind ik de DVD mogelijkheid natuurlijk ook interesant maar ik heb ook een paar regio 1 DVD's. Nou wil ik liever niet ombouwen (mag ook niet he ;) ) en toen zag ik op play.com dit staan:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=99444

Alleen daar staat dat hij voor PAL UK playstation 2 is. Nou gok ik dat dat ook werkt op mijn PAL playstation maar wil het toch zeker weten voor dat ik het bestel. Iemand die hier een zeker antwoord op heeft?? Alvast bedankt :)
Koop gewoon dvd region x bij dimplus of nedgame. Dan ben je klaar en dat werkt zeker.
[edit]Ik zie dat het gewoon dezelfde is. Dat werkt. Let er wel op dat je een lege mem card nodig hebt. BTW met ee nrgb kabel kan je dan ook dvds in rgb kijken en dan heb je ook geen last meer van slechtere beeldkwaliteit dan een normale standalone.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Is die RGB kabel die meegeleverd word met dit setje dan ook beter voor mijn beeldkwaliteit van de spelletjes? Of moet je dan toch die andere kabel die iedereen in het FFX topic zo zit op te hemelen :)

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Hou wel rekening met het feit dat een ps2 nog steeds niet alle dvd's leest, ik heb er een paar die ik niet op mijn ps2 kan afkijken. Daarom wil ik nog een keer een goedkope dvd speler kopen.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op woensdag 12 juni 2002 09:44 schreef Maverick-X het volgende:
Is die RGB kabel die meegeleverd word met dit setje dan ook beter voor mijn beeldkwaliteit van de spelletjes? Of moet je dan toch die andere kabel die iedereen in het FFX topic zo zit op te hemelen :)
Ja, dat klopt. Beeldkwaliteit gaat met zo'n 30 % omhoog als het niet meer is. VB. Je kan nu je dagteller duidelijk lezen bij gt3 netzoals de uitleg bij de tune onderdelen. Ook zijn de kleuren duidelijker rood ipv oranje wijzertje.
Op woensdag 12 juni 2002 10:34 schreef ViNcE het volgende:
Hou wel rekening met het feit dat een ps2 nog steeds niet alle dvd's leest, ik heb er een paar die ik niet op mijn ps2 kan afkijken. Daarom wil ik nog een keer een goedkope dvd speler kopen.
Het helpt heel erg om de orginele ps2 remote te kopen daar zit namelijk de vernieuwde driver bij. Ik heb tot nu toe alles kunnen kijken (ik gok op ongeveer 50 dvds, van nieuw tot oud)

Vandaag is het feest en morgen ook.

Pagina: 1