nicks bij Wildhagen

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Komen er binnenkort ook de nicks te staan op de keyproxy van Wildhagen? Al ik 10.000 blokjes aan je lever wil ik wel graag mijn nick zien: Dutch Beer Cows team dus :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daarvoor schijn je het Perl-script te moeten aanpassen, en daar weet ik geen bal vanaf...

Misschien dat iemand anders kan helpen ? Dan zou ik het wel kunnen doen, denk ik... (Word dan wel op zijn vroegst volgende week dinsdag, i.v.m. tijdgebrek)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik heb het ontworpen voor energy en heb er een kind vriendelijke handleiding voor gemaakt. als ik eraan denk zal ik hem vanavond naar je mailen en kan je kijken of het lukt. je moet alleen wat code in het perl script bij plaatsten en een file maken met daarin een lijst met email->nick tabel.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Stappel: tnx man ! Ik wacht het ff af !

Virussen? Scan ze hier!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
stuur ook maar naar mij toe: <a href="mailto:dutchman@keyserver.org">dutchman@keyserver.org</a>

We spend our years as a tale that is told

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 22:23
Kan ik die dan ook hebbe?

mluiten@soneramail.nl

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
ik kan wel zeggen : ik wil um ook !, maar is het misschien een idee om de link te posten waar we die kunnen krijgen.. ALS we 'm mogen hebben :)

Verwijderd

tuurlijk mag je ze hebben. ik zal vanavond eens thuis kijken of ik het mailtje nog ergens heb staan. en dan mag een van jullie ze publiceren.

Verwijderd

stuur ajb ook naar mij dan zal ik hem op (als ie goed is :-)) op www.dutchpowercows.org gooien. :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Hij is goed als het tenminste dezelfde is die ik ook heb :)

Verwijderd

Hij is onderweg naar u allen.

Witlof, nee hij is op basis van de email page en niet de host page zoals bij jou. kijk maar eens op de ppstat byemail pages van energy.
Pagina: 1