Op zaterdag 22 juni 2002 16:19 schreef CU2morO het volgende:
ja, ik heb een meeltje gestuurd, ik kreeg nix terug en opende dit topic: [topic=531769/1/25]
toen werd ik daar gewezen op dit topic, mijn excuses
(mijn meel komt van dit adres: chrisdekker@wxs.nl en heeft als naam 'Chris Dekker' als het goed is)
ik wil je nog wel even uitleggen hoe het zit (ook al moet dat technisch gesproken niet).
De laatste tijd komen er steeds meer bullshitreplies. Bullshitreplies die dus gewoon iemands topic verneuken. Onder andere geldt dat voor replies als 'ok'.
Je zegt het zelf al: het is vaker voorgekomen dat mensen 2 pagina's vol met 'ok' replyen. En wat gebeurt er met zo'n topic? JUist, dat gaat op slot. Wat heb je dan met zn allen leuk bereikt? Juist, een slotje en een verpest topic van iemand die misschien wel een heel leuk topic had.
En dat noem je geen humor, dat noem ik nl gewoon forumvervuiling, topic en sfeerverpesting. Bovendien zijn dit de soort dingen waar mensen zich aan irriteren en niet meer in de HK willen komen.
Is het nou _zo_ moeilijk om eens even actief en leuk ontopic te replyen, zodat je een beetje de sfeer met zn allen leuk houdt? Daar is de HK toch voor?
Je 2weekse ban is niet alleen daarop gebaseerd. Je hebt al eens eerder een 24uurs ban gehad, en als je je mail zou lezen en eens in het banbeleid zou kijken, dan zou je weten dat daarna dus automatisch de 2weekse ban komt. En dit is ook meteen je laatste waarschuwing in HK.
In mijn mening had ik alle recht om de hierboven genoemde redenen je die ban te geven, maar dat is uiteindelijk aan de bemiddelaar om dat te beslissen.
Mensen die het leuk vinden om achter irritante rages aan te lopen en sfeerverpestende offtopic bullshitreplies te posten, moeten zich serieus gaan afvragen of ze wel thuishoren in de HK.
Want het draagt _niet_ bij aan de sfeer en het is ook nog eens negatief voor de naam van HK - een soort vogelvrij vuilnisvat waar iedereen maar mag doen wat ie wilt.