Toon posts:

De bemiddelaar en zijn mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er lijken wat problemen te zijn met mijn mailaccount, maar er wordt hard gezocht naar een oplossing.

Ik krijg wel alle mails binnen (denk ik :) ), maar bij het verzenden lijkt het niet in alle gevallen goed te gaan.

Ga er maar vanuit dat een ieder die mij de afgelopen dagen een mail gestuurd heeft, direct antwoord heeft gekregen (maar dus niet altijd heeft ontvangen).

Heb dus een beetje geduld, er wordt aan gewerkt.

Excuses alvast voor de mogelijke misverstanden en irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Schwarzenegger in Terminator 2 zegt: "No problemo!" :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

ik vergeef je :+

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, als we nu dat allemaal gaan zeggen, schiet dit topic wel op he ;)

Gelieve dus alleen te reageren, als je vermoedt dat er inderdaad iets misgegaan is in de communicatie met TgF (en dan bedoel ik niet de hopeloze gevallen, die een permban hebben en houden :+ ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus: vanaf nu alleen reageren als je denkt in de catagorie "verloren mails" te vallen, andere reacties zullen verwijderd worden (voor de leesbaarheid van de draad).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 11 juni 2002 19:32 schreef Nelske het volgende:

Gelieve dus alleen te reageren, als je vermoedt dat er inderdaad iets misgegaan is in de communicatie met TgF (en dan bedoel ik niet de hopeloze gevallen, die een permban hebben en houden :+ ;) )
hoe moeten die mensen nou reageren ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, ik doelde meer op de mensen waarbij de communicatie niet om technische redenen misging met TgF ;)

Maar, goed, we zullen zelf dan ook maar ontopic blijven he, anders krijg je van die nooit gemaakte posts he Itsnows? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 19:32 schreef Nelske het volgende:

Hoe moet ik me dat voorstellen?
Beste Bemiddelaar,

In een telefonisch consult met Yomanda werd mij ingestraald dat u mij mogelijkerwijs een email gezonden zou kunnen hebben, hoewel ik als aardling geen email heb ontvangen, en dus tot deze ingeving in de veronderstelling verkeerde dat u die ook inderdaad niet verzonden heeft.

Stel dat deze stelling stellig blijkt te kloppen, kunt u mij dan een email zenden? Indien ik geen email blijkt te ontvangen, kan dit natuurlijk zijn omdat u helemaal geen email heeft verzonden, maar natuurlijk ook weer omdat het niet functioneert. Ik zal daarom dagelijks bij Yomanda smtp'en om te bepalen of er bepaald kan worden of u wel kunt smtp'en.

Hoogachtend,
Onzekertje
>:)
Sorry voor het HK-gehalte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ja heb je zondag nog een mail gestuurd ik wist niet of dat nou wel het goede mailadres was of niet, maar goed hij is nu al verstuurd :). Ik heb ook nog geen reply gehad, maar dat zal dus wel komen door die problemen

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:35 schreef TgF het volgende:
Dus: vanaf nu alleen reageren als je denkt in de catagorie "verloren mails" te vallen, andere reacties zullen verwijderd worden (voor de leesbaarheid van de draad).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:41 schreef Pluisje het volgende:
ja heb je zondag nog een mail gestuurd ik wist niet of dat nou wel het goede mailadres was of niet, maar goed hij is nu al verstuurd :). Ik heb ook nog geen reply gehad, maar dat zal dus wel komen door die problemen
Nope, in geen enkele mailbox een mail van jou.

bemiddelaar@tweakers.net (ik krijg ze dus wel, alleen antwoorden gaat lastig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op dinsdag 11 juni 2002 19:44 schreef TgF het volgende:

[..]

Nope, in geen enkele mailbox een mail van jou.

bemiddelaar@tweakers.net (ik krijg ze dus wel, alleen antwoorden gaat lastig).
vaag heb hem toch echt verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:48 schreef Pluisje het volgende:

[..]

vaag heb hem toch echt verstuurd
lamaar, je hebt het over een mail van vrijdag (maar daar heb ik op geantwoord, da's dus het probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef TgF het volgende:

[..]

lamaar, je hebt het over een mail van vrijdag (maar daar heb ik op geantwoord, da's dus het probleem).
ja je hebt gelijk vrijdag was dat nie zondag, kweet nie hoe ik daar nou weer op kom, heb die reactie dus niet ontvangen, wordt ie als de problemen verholpen zijn dan alsnog gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat alles nog in de mailqueue zal staan. Mails zullen sowieso wel verzonden worden als alles opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inderdaad 2 tal mails verstuurd naar je,
maar niks ontvangen ik d8 dat adres verkeerd was of bij mijn kant fout lag met verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 20:31 schreef l_a_p_d het volgende:
ik heb inderdaad 2 tal mails verstuurd naar je,
maar niks ontvangen ik d8 dat adres verkeerd was of bij mijn kant fout lag met verzenden.
Euhm, jij bent pas 1 dag geregistreerd en dus een clone van iemand anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geregistreerd omdat ik nu bij een kennis zit omdat dit even te kunnen posten vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 20:36 schreef l_a_p_d het volgende:
ik heb geregistreerd omdat ik nu bij een kennis zit omdat dit even te kunnen posten vandaar.
Juist en dan mag je nu mooi afwachten totdat alles weer goed is, zonder een clone-account. Als je andere vragen hebt, dan mail maar naar gathering@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels lijken de mailproblemen te zijn opgelost, ik heb nu een ander progje, dat lijkt goed te werken.

Alle mails die ik wilde verzenden worden nu alsnog verzonden (de SMTP server krijgt ff een schop).

Als het goed is krijgen een aantal mensen alsnog antwoord van me, mocht dat niet zo zijn, stuur dan weer even een mail aan mij (bemiddelaar@tweakers.net) dan pik ik die weer op.

Dank aan ACM en kees voor het snelle regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Vorige week heb ik je een mail gestuurd, geen antwoord, vandaar dat ik hem zo net weer even heb verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Grmbl, vooralsnog lukt het mij niet die mail verstuurd te krijgen.

Nou ben ik ook een absolute postfix leek, dus dat wordt nog even wachten op Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 11-10 20:45
Mailen moeilijk :? :P

Wat een gepruts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Laatst online: 06-10 20:28
* Steven stelt een domme vraag;

Hoezo gebruiken jullie de mailserver van t.net en niet gewoon die van je eigen provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef Steven het volgende:

Hoezo gebruiken jullie de mailserver van t.net en niet gewoon die van je eigen provider?
Denk daar maar eens over na :+

Hint:
Hoe zou je willen bewijzen dat een mail van een Moderator afkomt als er niet @tweakers.net achter staat!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:35 schreef ItSnows het volgende:
Denk daar maar eens over na :+

Hint:
Hoe zou je willen bewijzen dat een mail van een Moderator afkomt als er niet @tweakers.net achter staat!?
Bzzzzzzt. U hebt verloren, u gaat niet voor de koelkast. Na jaren van spam en zaken als Klez is het nog niet bekend dat email-headers vervalst kunnen worden? Iedereen die de from: van zijn mailtjes vertrouwt, vraagt om moeilijkheden... Denk daar maar eens over na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef Steven het volgende:

Naast het bovenstaande.

Wat dacht je van mensen die het leuk vinden om je bij allerlei mailinglijsten op te geven. Wat dacht je van de boze mensen waarmee je te maken krijgt :? ;)

Nee, geef mij maar lekker een t.net adres i.p.v. mijn eigen e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een weekje geleden (iets meer) ook wat mailtes richting bemiddelaar gestuurd - ook niks teruggekregen.

Zonet dus nog maar een keer verstuurd - want ik krijg echt niks binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 19:57 schreef Limited het volgende:
Ik heb een weekje geleden (iets meer) ook wat mailtes richting bemiddelaar gestuurd - ook niks teruggekregen.

Zonet dus nog maar een keer verstuurd - want ik krijg echt niks binnen :)
Dat kan kloppen, want de SMTP server moet nog een hengst krijgen :) let maar op, krijg je ineens wel antwoord :)

Ik heb die mail wel gehad van je (en geantwoord uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Ik weet niet of dit ergens op slaat maar: is TgF de enige met problemen met zijn mailaccount?

Ik heb laatst nl. een mailtje gestuurd naar een mod waar ik überhaupt geen antwoord op heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Op donderdag 13 juni 2002 14:14 schreef Azrael het volgende:
Ik weet niet of dit ergens op slaat maar: is TgF de enige met problemen met zijn mailaccount?

Ik heb laatst nl. een mailtje gestuurd naar een mod waar ik überhaupt geen antwoord op heb gekregen.
Dit had ik ook enige tijd geleden. Na de mail nogmaals verstuurt te hebben 1 week laten, heb ik na 2 dagen gelijk een reactie gehad. Zal dus ook wel wat fout zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker KPNQuest??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ja, ik heb een meeltje gestuurd, ik kreeg nix terug en opende dit topic: [topic=531769/1/25]

toen werd ik daar gewezen op dit topic, mijn excuses
(mijn meel komt van dit adres: chrisdekker@wxs.nl en heeft als naam 'Chris Dekker' als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 22 juni 2002 16:19 schreef CU2morO het volgende:
ja, ik heb een meeltje gestuurd, ik kreeg nix terug en opende dit topic: [topic=531769/1/25]

(mijn meel komt van dit adres: chrisdekker@wxs.nl en heeft als naam 'Chris Dekker' als het goed is)
ik wil je nog wel even uitleggen hoe het zit (ook al moet dat technisch gesproken niet).

De laatste tijd komen er steeds meer bullshitreplies. Bullshitreplies die dus gewoon iemands topic verneuken. Onder andere geldt dat voor replies als 'ok'.

Je zegt het zelf al: het is vaker voorgekomen dat mensen 2 pagina's vol met 'ok' replyen. En wat gebeurt er met zo'n topic? JUist, dat gaat op slot. Wat heb je dan met zn allen leuk bereikt? Juist, een slotje en een verpest topic van iemand die misschien wel een heel leuk topic had.

En dat noem je geen humor, dat noem ik nl gewoon forumvervuiling, topic en sfeerverpesting. Bovendien zijn dit de soort dingen waar mensen zich aan irriteren en niet meer in de HK willen komen.

Is het nou _zo_ moeilijk om eens even actief en leuk ontopic te replyen, zodat je een beetje de sfeer met zn allen leuk houdt? Daar is de HK toch voor?

Je 2weekse ban is niet alleen daarop gebaseerd. Je hebt al eens eerder een 24uurs ban gehad, en als je je mail zou lezen en eens in het banbeleid zou kijken, dan zou je weten dat daarna dus automatisch de 2weekse ban komt. En dit is ook meteen je laatste waarschuwing in HK.

In mijn mening had ik alle recht om de hierboven genoemde redenen je die ban te geven, maar dat is uiteindelijk aan de bemiddelaar om dat te beslissen.

Mensen die het leuk vinden om achter irritante rages aan te lopen en sfeerverpestende offtopic bullshitreplies te posten, moeten zich serieus gaan afvragen of ze wel thuishoren in de HK.

Want het draagt _niet_ bij aan de sfeer en het is ook nog eens negatief voor de naam van HK - een soort vogelvrij vuilnisvat waar iedereen maar mag doen wat ie wilt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 22 juni 2002 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:

Is het nou _zo_ moeilijk om eens even actief en leuk ontopic te replyen, zodat je een beetje de sfeer met zn allen leuk houdt? Daar is de HK toch voor?
Nee, de HK is toch voor pure onzin waar je zo offtopic mogelijk moet reageren enzo?

(dat vind ik altijd zo'n *** mentaliteit :o)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 16:19 schreef CU2morO het volgende:

Die mail heeft mij vrijdag iig NIET bereikt, ik zal eens kijken of ie er nu is, je krijgt (als ik hem heb) vanzelf antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor hen die het graag willen weten, ik ben het eens met de opmerkingen hierboven van LuNaTiC. De HK is inderdaad geen serieus forum, maar dat wil niet zeggen dat ieder topic (of veel topics) dan maar vervuild mogen worden met allerlei onzin replies. Wil je reageren op een topic, doe dat dan in de geest van dat topic (binnen de sfeer van dat topic) en kom je niet verder dan "ok" of iets wat daar op lijkt, reageer dan niet.

Als je het ergens mee eens bent, dan hoeft niet iedereen dat te weten, dus een "ok" is in dit geval absoluut niet nodig.
Pagina: 1