ik heb op dit moment een domein bij ladot. nu wil ik overstappen op een andere "provider". Ik wil wel mij eigen domein-naam houden. Weten jullie of dit kan en of hier extra kosten aan verbonden zijn?
Heb je het domein als particulier of bedrijf geregistreerd?
Bij het laatste geval, is het geen probleem om te verhuizen. Je dient dan een verhuisformulier in te vullen, die je waarschijnlijk krijgt van je nieuwe provider.
Bij het laatste geval, is het geen probleem om te verhuizen. Je dient dan een verhuisformulier in te vullen, die je waarschijnlijk krijgt van je nieuwe provider.
Zitten vaak wel kosten aan maar niet echt schrikbarend
.
edit:
Als particulier, kweeniee
Vraag het Ladot
Als particulier, kweeniee
Nee als het goed is zijn hier geen kosten aan verbonden,tenzij het in je contract vermeld staat.
Het engiste waar je op moet letten is dat als je een .nl naam heb dat die niet op jou naam geregistreerd staat, dus wettelijk ben jij geen eigennaar van dat domein.
En aangezien ik veel negatieve verhalen over Ladot heb gehoord hier en daar, weet ik niet of ze daar moeilijk over gaan doen.
Het engiste waar je op moet letten is dat als je een .nl naam heb dat die niet op jou naam geregistreerd staat, dus wettelijk ben jij geen eigennaar van dat domein.
En aangezien ik veel negatieve verhalen over Ladot heb gehoord hier en daar, weet ik niet of ze daar moeilijk over gaan doen.
edit:
Damn ik wordt traag
Damn ik wordt traag
Tja, dan zou ik als ik jou was eens goed je contract met Ladot gaan doorlezen...Op dinsdag 11 juni 2002 19:13 schreef the_predator het volgende:
als particulier
En zelfs al heb je het recht om het te doen (overstappen bedoel ik) dan moet je ook nog een andere hoster vinden die het domein op hun naam willen zetten.Op dinsdag 11 juni 2002 19:15 schreef the_predator het volgende:
klote.. dat ga ik maar eens doen dan.
En als jij een domein heb die "hot" is moet je ze (lees: het bedrijf) wel vertrouwen.
www.webselect.nl daar vind je hosters.
Verwijderd
ik meen dat je bij ladot niet kunt weghuizen als particulier. Je kunt hem wel overzetten op een bedrijfsnaam, maar dan moet je eerst een kvk uitreksel van iemand lenen. Heb je dit, dan kun je hem overhuizen
Klopt helemaal. Als particulier ben je namelijk geen eigenaar van je domein. Dat is Ladot. Zij blokkeren dan je verhuizing.Op dinsdag 11 juni 2002 20:01 schreef Kertje het volgende:
ik meen dat je bij ladot niet kunt weghuizen als particulier. Je kunt hem wel overzetten op een bedrijfsnaam, maar dan moet je eerst een kvk uitreksel van iemand lenen. Heb je dit, dan kun je hem overhuizen
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Pagina: 1