Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een minidisc sony MZN505 :) besteld voor 248 euro + 15 euro = 263 euro. Een minidisc waarmee je mp3 niet meer hoeft op te nemen maar die je gewoon op je minidisc schrijft. 160 minuten mp3 in 10 minuten schrijven. allemaal wel mooi. Maar toen ik op de site keek van www.sonystyle.com kon je ze daar (amerika) bestellen voor 149,95 dollar = 166,44 euro. Het is verschil is dus (248-166) 82 euro oftewel in nederlandse gulden 180.

Ik weet dat Nederland vergeleken met Amerika wat duurder zijn, maar ik vind dat wel erg duur vergeleken met Amerika.

Wat vinden jullie hiervan???

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
in Amerika is zoiets meestal goedkoper, maar verkijk je er niet op. De vezendkosten zijn zeer hoog(er moet ook nog verzekering bij) en er komt ook nog eens 19% BTW over het bedrag.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:04 schreef SH007 het volgende:
in Amerika is alles goedkoper, maar verkijk je er niet op. De vezendkosten zijn zeer hoog(er moet ook nog verzekering bij) en er komt ook nog eens 19% BTW over het bedrag.
oke, daar had ik even niet aan gedacht.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

4POX

Everybody is wired

Op dinsdag 11 juni 2002 19:04 schreef SH007 het volgende:
in Amerika is zoiets meestal goedkoper, maar verkijk je er niet op. De vezendkosten zijn zeer hoog(er moet ook nog verzekering bij) en er komt ook nog eens 19% BTW over het bedrag.
En toch blijven de amerikanen nog steeds goedkoper met hun hardware..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik heb laatst eens gelezen dat in amerika alles een stukkie goedkoper is ja. In jouw geval scheelt het wel heel erg veel. Misschien moet je eens op een amerikaanse webshop kijken en uitrekenen hoeveel je kwijt bent. Mijn ervaring is echter dat het een stuk duurder uitvalt dan je van plan was ( ik heb een een poster besteld in amerika de somma van 60 guldentjes)

Verwijderd

Klopt wel, is met de meeste spullen wel, in amerika goedkoper.
Maar als je het dan van daaruit laat komen kom je meestal op zelfde bedrag als in NL uit. (of je moet net geluk hebben met verzendkosten en douane)

Verwijderd

Dan heb je het over het bestellen uit amerika dus met verzerkering + verzendkosten.
Volgens mij bedoelde de topic starter meer het geheel dat het in amerika veel goedkoper is en dat dat ook in europa zo zou moeten zijn. Dus dat het al in de winkels voor goedkoper moet liggen dan dat je uit goedkoper uit amerika moet halen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hij is wel goedkoper, maar bij de Amerikaanse versie van de N505 zit geen afstandsbediening. Dit verklaart niet helemaal het grote prijsverschil, maar het scheelt wel iets.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Als je die net MD binnen hebt; vertel even over je ervaringen... MD rulet al jaren maar is onderhand een btje aan het doodbloeden (weinig inspringen op technologien als MP3), wat ik erg zonde vind/vond.. Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn MZR90 maar (digitaal) 1:1 kopiëren blijft echt jammer...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 20:55 schreef haas het volgende:
Hij is wel goedkoper, maar bij de Amerikaanse versie van de N505 zit geen afstandsbediening. Dit verklaart niet helemaal het grote prijsverschil, maar het scheelt wel iets.
Op www.sonystyle.com is wel een afstandbediening te zien met de N707 versie. Maar die kost ook iets duurder 229 dollar = 255 euro.
Echt veel verschil tussen N505 en N707 is er niet, maar als je die in Nederland wilt kopen is dat zo'n 288 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 20:40 schreef wired het volgende:
Dan heb je het over het bestellen uit amerika dus met verzerkering + verzendkosten.
Volgens mij bedoelde de topic starter meer het geheel dat het in amerika veel goedkoper is en dat dat ook in europa zo zou moeten zijn. Dus dat het al in de winkels voor goedkoper moet liggen dan dat je uit goedkoper uit amerika moet halen.
Ja dat bedoelde ik inderdaad, gewoon de vergelijking van de prijsverschillen.
Als je die net MD binnen hebt; vertel even over je ervaringen... MD rulet al jaren maar is onderhand een btje aan het doodbloeden (weinig inspringen op technologien als MP3), wat ik erg zonde vind/vond.. Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn MZR90 maar (digitaal) 1:1 kopiëren blijft echt jammer...
Ik krijg hem als het goed is morgen of donderdag binnen.
Binnen 7 werkdagen (ik heb hem afgelopen vrijdag besteld). Dan zal ik wel even kijken of dat allemaal zo snel gaat.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 11 juni 2002 21:03 schreef msoete het volgende:

[..]

Op www.sonystyle.com is wel een afstandbediening te zien met de N505 versie.
Dan zie je meer dan ik, ik zie hier een netmd met een gewone hoofdtelefoon en géén afstandsbediening

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 21:12 schreef haas het volgende:

[..]

Dan zie je meer dan ik, ik zie hier een netmd met een gewone hoofdtelefoon en géén afstandsbediening
ja ik zag het ook, ff aangepast :)

Verwijderd

Ik krijg hem als het goed is morgen of donderdag binnen.
Binnen 7 werkdagen (ik heb hem afgelopen vrijdag besteld). Dan zal ik wel even kijken of dat allemaal zo snel gaat.
Top! Ik zie je post wel verschijnen of stuur ff een mail naar D.J.T.Haak@student.utwente.nl

Verwijderd

Topicstarter
En bij budgetwinkel.nl zijn de net md's het goedkoopst zover ik dat kan zien bij www.mdcenter.nl, waar ook informatie over de verschillende net md''s staan.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:39

Aidix

Geluidspietlut

Op dinsdag 11 juni 2002 19:02 schreef msoete het volgende:www.sonystyle.com kon je ze daar (amerika) bestellen voor 149,95 dollar = 166,44 euro. Het is verschil is dus (248-166) 82 euro oftewel in nederlandse gulden 180.
Wat vinden jullie hiervan???
AL jaren worden we hier opgelicht... en het was ooit nog wel voordelig om in de VS te bestellen.

Maar 166 + 19% invoerrechten + $35 verzendkosten = ongeveer 10 euro goedkoper maar geen aftandse bediening en geen garantie.
Je schiet er niets (meer) mee op. Op dure modellen valt nog wel winst te behalen als je ze in hongkong bestelt ofzo (bij micmic bijvoorbeeld)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Mediamarkt heb je die NETMD voor 233,- euros

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 23:32 schreef B0MBACI het volgende:
Mediamarkt heb je die NETMD voor 233,- euros
Ja ik had het gelezen in folder van mediamarkt vandaag. Als ik dat eerder had geweten had ik hem uiteraard daar gekocht, ach pech gehad.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op woensdag 12 juni 2002 13:20 schreef msoete het volgende:

[..]

Ja ik had het gelezen in folder van mediamarkt vandaag. Als ik dat eerder had geweten had ik hem uiteraard daar gekocht, ach pech gehad.
Inderdaad, want als je 'm daar gekocht had stond er maybe weer de volgende week een aanbieding voor 10euro minder in het De Block krantje ofzo.. Zo kan je aan de gang blijven :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 21:15 schreef DannyHaak het volgende:

[..]

Top! Ik zie je post wel verschijnen of stuur ff een mail naar D.J.T.Haak@student.utwente.nl
Nou ik heb hem , en het bevalt me goed, hij is inderdaad snel. En de kwaliteit is ook goed. Alleen ik had hem eigenlijk bij mediamarkt kunnen kopen want daar is die 233 euro
Pagina: 1