zoals het hoort:
PICS:
Ik post zo snel mogelijk wat plaatjes van onder op de keukentafel en met werkende vfd, daar is de belichting wat beter en dan mogen jullie op mijn VFD kwijlen
Wat vinden jullie er tot nog toe van ? ik ben er heel erg tevreden over, alleen heb ik nog een vraagje met betrekking tot het spuitwerk. Ik zag dat laatst namelijk bij "A Car is Born".
Na het spuiten schuurde hij de verf heeel lichtjes op, om daarna in te wrijven met een bepaald soort spul, waardoor het nog krasvaster en veel glimmender werd.
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij een gewoon potje HISTOR zijdeglans verf op alkydhars basis ? Zou toch leuk zijn
Zeker gezien t feit dat t niet helemaal glad geworden is... ben een Spuit n00b
PICS:
SPECS:
FUNCTIES: wanneer is klaar is• Intel AL440LX
• PII 333Mhz
• 128Mb SDRam
• Ati Rage AGP 2x
• Onboard Yamaha Sound
• Hollywood+ dvd/mpeg2 decoder
• 2x Realtec 100Mbit Nic
• VFD 2x20
• 135W noname voeding
• 12x40 Delta DVD
Zodra er weer centjes zijn:
• 40Gb HD
• Hauppauge WinTV PVR PCI
• IR ontvanger
Hijs mooi geworden al zeg ik het zelf• Mp3 Speler
• DVD Speler
• Playstation 1 (je moet wat)
• CD Speler
• Radio Tuner
• TV Tuner (afstandsbedieningsloze tv)
• TV Recorder
• Wekker
• Leech bak
• FireWall
• Mp3/DVD Server
• DivX Bak (ligt eraan of DivX+ nog gaat werken)
En de belangrijkste:
• show-off/patserbak
Ik post zo snel mogelijk wat plaatjes van onder op de keukentafel en met werkende vfd, daar is de belichting wat beter en dan mogen jullie op mijn VFD kwijlen
Wat vinden jullie er tot nog toe van ? ik ben er heel erg tevreden over, alleen heb ik nog een vraagje met betrekking tot het spuitwerk. Ik zag dat laatst namelijk bij "A Car is Born".
Na het spuiten schuurde hij de verf heeel lichtjes op, om daarna in te wrijven met een bepaald soort spul, waardoor het nog krasvaster en veel glimmender werd.
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij een gewoon potje HISTOR zijdeglans verf op alkydhars basis ? Zou toch leuk zijn
Zeker gezien t feit dat t niet helemaal glad geworden is... ben een Spuit n00b
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad