60 hz in xp (ik kom er echt niet uit)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Topicstarter
Nou ik heb zowat alles zitten proberen maar het lukt mij echt niet om meer hz in xp te krijgen. Dit probleem heb ik nu al een tijdje. Maar ik wil er nu vanaf omdat ik net mijn ti4200 heb gekregen. Ik heb alle programma's gebruikt die ik in de search kon vinden. Maar geen van alle hebben enig effect op het aantal hz dat ik te zien krijg. :( Ik heb ook het register aan zitten passen maar die beschrijving die ik daarvan heb gelezen begreep ik schijnbaar niet goed omdat het niet echt werkt. En nu a.u.b niet dit gelijk in SM melden dat het al 1223123 keer is langsgekomen en dat het wel in de search is te vinden want dat werkte (in iedergeval voor mij)niet :( En als je het daar wel wilt melden: kom dan wel eerst met een goede oplossing. Ik gebruikt btw die nieuwste drivers voor mijn ti 4200

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

Ja maar de refreshratefix is in jouw geval volgens mij niet eens van toepassing; je monitor kan waarschijnlijk gewoon geen hogere refreshrate aan op de betreffende resolutie, of is het met alle resoluties ?

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 18:39 schreef SirWilliam het volgende:
Ja maar de refreshratefix is in jouw geval volgens mij niet eens van toepassing; je monitor kan waarschijnlijk gewoon geen hogere refreshrate aan op de betreffende resolutie, of is het met alle resoluties ?
Maar dat kon het bij de oudere drivers wel gewoon :) ik heb btw een flatron 775 ft dus dat is helemaal niet van toepassing :). Dus die moet 85 hz op 1024 kunnen draaien.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Heb je al een keer de monitor verwijderd bij je apparaatbeheer, ff rebooten en zelf de monitor laten detecten. Dan weer op 85 Hz proberen te krijgen :?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Het is nu toch eindelijk gelukt. Na veel klooien met powerstrip is het toch gelukt om mijn monitor op 75 hz te krijgen. Dat werkt veel beter.

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Op dinsdag 11 juni 2002 22:22 schreef Matthijz het volgende:
Het is nu toch eindelijk gelukt. Na veel klooien met powerstrip is het toch gelukt om mijn monitor op 75 hz te krijgen. Dat werkt veel beter.
God wat zijn we blij :D :D :D! Hier wordt de taart al aangesneden! Maar waarom niet op 85Hz@1024? Moet kunnen...

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 23:38 schreef Megapauper het volgende:

[..]

God wat zijn we blij :D :D :D! Hier wordt de taart al aangesneden! Maar waarom niet op 85Hz@1024? Moet kunnen...
Ja kom je dadelijk nog even taart eten ;). Ik vind 75 hz beter werken dat op 85 hz. Maar dat is denk ik toch voor iedereen persoonlijk :)

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Zit hier op school ook achter een flattron 775FT..

draai op 1152 @ 85 Hz..

kan best, alleen moet ie even opnieuw "scherpstellen" als je een venster sluit :?

Maar een refreshrate fix lijkt toch het probleem te zijn..

installeer anders eerst de drivers van de fabrikant, dan de drivers van Nvidia en dan de refreshratefix.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

En installeer je monitor met bijbehoorende drivers, zodat je geen pulg&play monitor hebt, dit hielp bij mij namelijk

Verwijderd

Het is opgelost mensen, hoe goed de bedoelingen ook zijn. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.