Ja..
Volgens mij mag dit niet volgens de FAQ maar ik probeer het toch. Ik vind namelijk nergens anders een fatsoenlijk antwoord.
Vraag: Ik wil PHP leren, hoe begin ik ?
Ik doe namelijk een MBO opleiding " Multimedia Vormgeven "
en daar is tot mijn spijt haast geen programming als lestof ingedeeld.
Het enige "programmeren" wat we daar krijgen is HTML (hahahaha) en Lingo (van director)
Ooit ben ik ook gewoon begonnen met HTML. Zo'n dikke 6 jaar terug. Daar was wel voldoende info over te vinden. En elke browser had de 'view source code' optie voor het handige werk. HTML is nou gewoon haast een tweede taal voor mij. (voor wie niet)
Ik wil gewoon eens weten hoe je een simpele PHP pagina maakt met tekst en een forumpje.
Hoe begin ik ?
Ik hoop dat dit topic niet meteen wordt gesloten want ik ben radeloos.
Volgens mij mag dit niet volgens de FAQ maar ik probeer het toch. Ik vind namelijk nergens anders een fatsoenlijk antwoord.
Vraag: Ik wil PHP leren, hoe begin ik ?
Ik doe namelijk een MBO opleiding " Multimedia Vormgeven "
en daar is tot mijn spijt haast geen programming als lestof ingedeeld.
Het enige "programmeren" wat we daar krijgen is HTML (hahahaha) en Lingo (van director)
Ooit ben ik ook gewoon begonnen met HTML. Zo'n dikke 6 jaar terug. Daar was wel voldoende info over te vinden. En elke browser had de 'view source code' optie voor het handige werk. HTML is nou gewoon haast een tweede taal voor mij. (voor wie niet)
Ik wil gewoon eens weten hoe je een simpele PHP pagina maakt met tekst en een forumpje.
Hoe begin ik ?
Ik hoop dat dit topic niet meteen wordt gesloten want ik ben radeloos.
nikszolekkeralss.exe