Net een AMD Duron 1200 besteld in combo met een ThermalTake Vulcano 5 koeler... volgens de verkopen was dit een stille en erg goeie koeler, iemand die hier wat op kan zeggen?
Ik had een Volcano 7 genomen als ik jou was ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Waarom wacht je nou niet tot je hem binnen hebt. Ik snap hier dus geen ene flikker van. Waarom stel je de vraag nadat je het al hebt besteld?
Als het nou een goede koeler is, of hij wordt regelrecht de grond in geboord, daar heb je toch niks aan?
Als het nou een goede koeler is, of hij wordt regelrecht de grond in geboord, daar heb je toch niks aan?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Gewoon nieuwschierigheid meer... ga hem toch wel gebruiken, wou alleen ff de mening van anderen horen...Op dinsdag 11 juni 2002 18:32 schreef thedolf het volgende:
Waarom wacht je nou niet tot je hem binnen hebt. Ik snap hier dus geen ene flikker van. Waarom stel je de vraag nadat je het al hebt besteld?
En wordt je daar dan vrolijk van?Op dinsdag 11 juni 2002 18:33 schreef The_Beholder het volgende:
[..]
Gewoon nieuwschierigheid meer... ga hem toch wel gebruiken, wou alleen ff de mening van anderen horen...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dat hangt van het antwoord af...Op dinsdag 11 juni 2002 18:36 schreef thedolf het volgende:
[..]
En wordt je daar dan vrolijk van?
Lees een review of zo, nu je 'm toch besteld hebt heeft dit geen zin. En kijk anders even met de search: [search=vulcano] Je merkt 't straks van zelf wel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()