Toon posts:

Beste socket A cooler.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is inmiddels de top 3 van socket A coolers? En gooi nou niet meteen dit topic dicht want hier is al lang geen topic meer over geweest of het is niet met de search te vinden omdat er zoveel woorden geblokkeerd worden..

De Alpha 8045 lijkt mij wel wat. (Qua prijs kwaliteit-verhouding)

Oh ja en ik blijf erbij: VET IRRITANT al die inkoopacties... wat een kloteforum is dit geworden.. :( :( :(

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
Op dinsdag 11 juni 2002 18:12 schreef xoploosx het volgende:

Oh ja en ik blijf erbij: VET IRRITANT al die inkoopacties... wat een kloteforum is dit geworden.. :( :( :(
Doe je toch niet mee |:(

ps. een alpha is een goeie koeler :)

Verwijderd

http://www.tomshardware.com/cpu/01q1/010306/index.html

waarom stoor je je er eigenlijk aan, je hoeft er niet naar te kijken....

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

En van die opsom topics zijn ook zo irritant he... |:(

BOINC stats

Verwijderd

Als je zelf weet dat er een tijd was dat die inkoopacties er nog niet waren, ken je vast ook wel de search functie weet je de search functie vast ook goed te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 18:21 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Als je zelf weet dat er een tijd was dat die inkoopacties er nog niet waren, ken je vast ook wel de search functie weet je de search functie vast ook goed te gebruiken.
Dat zeg ik toch, die werkt tegenwoordig helemaal niet goed meer. Veel woorden worden eruit gefilterd.

Verwijderd

Die alpha pal 8045 t is een opperstebeste met een delta 80HP fan maar maakt een tering herrie...je kan ook een papst nemen..die is stiller maar koelt daarin tegen net iets minder :s

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 16:35

Eraser127

Nijkerk

Wat is inmiddels de top 3 van socket A coolers? En gooi nou niet meteen dit topic dicht want hier is al lang geen topic meer over geweest of het is niet met de search te vinden omdat er zoveel woorden geblokkeerd worden..

De Alpha 8045 lijkt mij wel wat. (Qua prijs kwaliteit-verhouding)

:( dankzij die inkoop acties kun jij bv. wel een goede socket A koeler goedkoper kopen :(

My Discogs

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:21

Mex

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/water/10.jpg

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 18:26 schreef Eraser127 het volgende:

[..]

:( dankzij die inkoop acties kun jij bv. wel een goede socket A koeler goedkoper kopen :(
Ik heb die alpha al 2e hands gekocht tegen een prijs waarbij een inkoopactie het nooit zal halen. En bovendien wil ik geen wekenlang wachten op mijn spul om 3 euro uit te sparen. Erg nutteloos.

Verwijderd

Maar goed dat de mensen er [Inkoop] oid voor zetten. Dan hoef jij tenminste niet op dat topic te drukken.

Ze denken ook aan alles om het jou makkelijker te maken...

Verwijderd

Je komt zeker nooit op HARDWAREFORUM. Tjonge jonge daar heb je pas echt irritante bezoekers (gemiddeld 13 - 14 jaar schat ik).
Ik neem de Alpha 8045 of Silverado.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 18:32 schreef xoploosx het volgende:

[..]

En bovendien wil ik geen wekenlang wachten op mijn spul om 3 euro uit te sparen. Erg nutteloos.
Ik stoor me er niet aan maar interessante prijzen heb ik inderdaad nog niet gezien. Laat ieder zijn gang gaan en lees alleen wat je interessant vind.
Pagina: 1