Toon posts:

8 cm cd's?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe cd-writer kopen nu wil ik graag weten of alle cdwriters van nu compatible zijn met 8 cm cd's (mp3 speler). Welke cd-writers kunnen jullie mij aanbevelen?
Ik heb een budget van maximaal 150 Euro.

Hoeveel tijd kost het eigenlijk om een volle cd op 24 en 32 speed te branden? (80 minuten).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb nog nooit een cd-rewriter gezien die geen 8cm cd's kon branden(behalve misschien een slot-in brander, maar ik weet niet of die wel bestaan).
Ik zou een 32speed liteon brander kopen(<€100), dan hou je nog wat geld over voor andere leuke dingen :)

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Elke brander(eigenlijk elk CD lezend apparaat) heeft toch een extra uitsparing voor de 8 cm CD's.

Oudere brander hebben misschien moeite met CD-R's die groter zijn dan 650MB(normale grote dus), maar kleiner zal elke brander geen moeite mee moeten hebben.

Ik ben zelf van plan om ze de diskette te laten vervangen, alleen zijn die 8 cm CD's erg duur. :(

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op 32x gaat het retesnel, ik schat niet meer dan 3 minuten per CD

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Ik zou zeker voor een Liteon-Schrijver gaan, deze zijn zeer goed & goedkoop!
En ik denk wel dat elke CD-writer/lezer ondersteuning geeft voor de kleinere 8cm CD's

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op je eerste vraag heb je inmiddels antwoord gehad en voor welke brander je moet kopen: Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.