Toon posts:

Flash

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eej tweaker

ik ben bezig met een counterstrike site te maken voor onze clan maar nou wil ik er iets bij zetten dat echt iets van flash is

dit hier

het is de bedoeling datde getallen blijven veranderen
maar alleen ik weet niet hoe je dat maakt.
ik heb al verschillede sites bezocht voor die tutorials maar alleen zoiets staat er niet bij.

Kan iemand me helpen (ik heb flash MX)

Verwijderd

Ik ben niet echt een flash expert, maar maak een hele rij met die getallen, en laat het langs scrollen, met masks is dat geloof ik, misschien kan iemand hier die het begrijpt wat beter uitleggen?

Verwijderd

Het boxje met getallen iets groter maken en dan achter idd langs laten scrollen en wat je niet wil laten zien verbegen achter de omlijsting. En een duidelijke topictitel uitkiezen.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 17:49 schreef blazor oa het volgende:
dit hier

het is de bedoeling datde getallen blijven veranderen
maar alleen ik weet niet hoe je dat maakt.
OMFG!!
what happened to GIF?

waarom moet alles nou in flash?!
:?

Verwijderd

Topicstarter
kun je het iets beter uitleggen

bv dan verbergen hoe doe ik dat want ik wil het hier gaan toepassen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 18:16 schreef Akira het volgende:

[..]

OMFG!!
what happened to GIF?

waarom moet alles nou in flash?!
:?
als dit gif geval makkelijker is dan doe ik dat wel maar hoe maak ik dan een eigen gif bestandje ?? (flash is mooier :P)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 18:19 schreef blazor het volgende:

[..]

als dit gif geval makkelijker is dan doe ik dat wel maar hoe maak ik dan een eigen gif bestandje ?? (flash is mooier :P)
nou je opent photoshop ofzo (die heb je vast ook wel :) stiekemert! :P )
dan maak je 1 plaatje met die 1'en en 0'en in dat blokkie.. dan stouw je er een xtra layer op waarbij je die 1'en en 0'en verschuift, nog n layer, zelfde verhaal...
:z

dus...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 18:19 schreef blazor het volgende:

[..]

wat dacht je van in flash maken, en als ie dan af is de frames los exporten (anigif export met flash is lelijk), en die dan met bijvoorbeeld Animation Shop aan elkaar zetten? Heb jij je 'mooie' flash, en is je site supervlot en goed compatible.

[edit]
hint: ga eens met de F1 toets spelen, daar staat dit alles onder beschreven. Het valt me mee dat hier nog geen slotje overheen is gedonderd.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 18:25 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

wat dacht je van in flash maken, en als ie dan af is de frames los exporten (anigif export met flash is lelijk), en die dan met bijvoorbeeld Animation Shop aan elkaar zetten? Heb jij je 'mooie' flash, en is je site supervlot en goed compatible.

[edit]
hint: ga eens met de F1 toets spelen, daar staat dit alles onder beschreven. Het valt me mee dat hier nog geen slotje overheen is gedonderd.
mijn idee! (nouja ik heb t niet zo op flash.. dus ik zou n ander proggel nemen :) )

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Use the force luke, use the force. Oefenen baart kunst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.