Hallo,
Ik zit met een moeilijk probleem en ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Ik ben een script aan het maken, waar mensen een offerte kunnen aanvragen.
Nu is er geen MySQL op de server dus moet het ingevulde worden opgeslagen in een txt bestand.
Nu vullen mensen alles in en dan krijgen ze een bevestingings pagina waar ze kunnen zien wat ze hebben ingetypt, keuren ze dat goed dan wordt alles weggescreven in een txt bestand.
Maar het gekke is alle variabelen (wat is ingevuld door de bezoeker) valt weg...
zo scrhijf ik het weg
ik heb al van alles geprobeerd! in de variabele body staat een complete html pagina, hier een klein stukje uit $body
dus even kort, bijv de variable $Bouwjaar wordt niet in de html pagina gestopt terwijl ie wel geset is!
Ik zit met een moeilijk probleem en ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Ik ben een script aan het maken, waar mensen een offerte kunnen aanvragen.
Nu is er geen MySQL op de server dus moet het ingevulde worden opgeslagen in een txt bestand.
Nu vullen mensen alles in en dan krijgen ze een bevestingings pagina waar ze kunnen zien wat ze hebben ingetypt, keuren ze dat goed dan wordt alles weggescreven in een txt bestand.
Maar het gekke is alle variabelen (wat is ingevuld door de bezoeker) valt weg...
zo scrhijf ik het weg
PHP:
1
| <? $file = date("d-m-Y:s"); $file .= ".html"; $fp = fopen($file, "w"); fwrite($fp, "$body,"); fclose($fp);?> |
ik heb al van alles geprobeerd! in de variabele body staat een complete html pagina, hier een klein stukje uit $body
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| $body = "
<html>
<head>
<link href='../style.css' type='text/css' rel='stylesheet'>
</head>
<body bgcolor='#FFFFFF' text='#000066' leftmargin='20'>
<center>
<table border='0' width='100%'>
<tr>
<td width='540' bgcolor='#000066'>
<h4 align='center'>Offerte Autoverzekeringen</h4>
</td>
</tr>
</table>
<p> </p>
<strong><font color='#000066' face='Arial' size='2'>Voor
welke autoverzekering wilt u een offerte hebben ? </strong>$Typeverzekering</font>
<br><br>
<table border='0' width='100%'>
<tr>
<td width='25%'><font color='#000066' face='Arial' size='2'>Ingangsdatum</font></td>
<td width='25%'><font color='#000066' face='Arial' size='2'>$Ingangsdatum</font></td>
<td width='25%'><font color='#000066' face='Arial' size='2'>Bouwjaar + mnd</font></td>
<td width='25%'><font color='#000066' face='Arial' size='2'>$Bouwjaar</font></td>
</tr> |
dus even kort, bijv de variable $Bouwjaar wordt niet in de html pagina gestopt terwijl ie wel geset is!