WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ik bestel nooit kleding over internet vanwege mijn moeilijke maat, kheb bijna altijd de verkeerde als ik iets bestel
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Neem XL, past altijdOp dinsdag 11 juni 2002 17:34 schreef Freakertje het volgende:
Ik bestel nooit kleding over internet vanwege mijn moeilijke maat, kheb bijna altijd de verkeerde als ik iets bestel
Sorry, deze laat ik even passeren, mijn echte originele shirts zitten nog prima
Juist
Ik heb ze ook vanaf het begin en draag ze bijna elke week (als mijn vriendin ze niet gejat heeftOp dinsdag 11 juni 2002 17:51 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Neem XL, past altijd.
Sorry, deze laat ik even passeren, mijn echte originele shirts zitten nog prima(en dat na 2 jaar).
Maar what about die ander shirts in http://energy.keyserver.org/zooi/shirts/ ?
Daar zitten nog mooiere tussen!!
This is my sick nature.
Tsja .. ik ga er helaas niet heen, dus dat gaat niet werken. Maar vermoedelijk nemen de mensen allemaal hun DPC-shirt mee, dus kan je wel effe passen daarOp dinsdag 11 juni 2002 17:34 schreef Freakertje het volgende:
Kun je de overigen niet slijten op de DPC-lanZeg maar dat de die-hards de eerste keus hebben
Zou wel leuk wezen, kunnen we ook zien wat we krijgen
en bedanktOp dinsdag 11 juni 2002 20:18 schreef hbokh het volgende:
Moo! Eentje besteld.
hoewel nog mooiere betekend dat je 'm wel mooi vind
Jammer dat de plannen voor nieuwe shirts, aanstekers, badlakens enzo dit jaar niet zijn doorgegaan. Voortaan beter plannen en nog eerder beginnen
Trek het je niet aan, maar wel dat shirtOp woensdag 12 juni 2002 10:12 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
en bedankt
hoewel nog mooiere betekend dat je 'm wel mooi vind
Denk je nou dat ik een niet-mooi-shirt zou bestellen?
Maar dat vet oranje logo vond ik wel heftiger, dus als ik die had kunnen bestellen..!
This is my sick nature.
Op woensdag 12 juni 2002 10:23 schreef hbokh het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, maar wel dat shirt
Denk je nou dat ik een niet-mooi-shirt zou bestellen?
Maar dat vet oranje logo vond ik wel heftiger, dus als ik die had kunnen bestellen..!
Dat shirt van MiWa-r (fout geschreven
sjekers...Op dinsdag 11 juni 2002 20:18 schreef hbokh het volgende:
Moo! Eentje besteld.
vooral die http://energy.keyserver.org/zooi/shirts/03bb-dredge.gif spreekte me wel aan...
Helaas, ik ben te lang voor XLOp dinsdag 11 juni 2002 17:51 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Neem XL, past altijd.
Sorry, deze laat ik even passeren, mijn echte originele shirts zitten nog prima(en dat na 2 jaar).
Gelukkig zijn er ook XXL
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Da's hier ook een probleem. ik krijg m'n Miep maar niet aan het verstand gepeuterd dat ze met d'r poten van m'n DPC-shirt af moet blijven.Op dinsdag 11 juni 2002 18:47 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ik heb ze ook vanaf het begin en draag ze bijna elke week (als mijn vriendin ze niet gejat heeft). Helaas beginnen ze nu toch een beetje te slijten (de opdruk begint te breken).
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Juist
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
(want dan kan ik hem nog mee op vakantie nemen
Nou .. 6 weken moet toch wel lukkenOp donderdag 13 juni 2002 22:50 schreef Loco-Motiv het volgende:
uhm: als ik nu bestel, isi wel voor 26juli binnen?
(want dan kan ik hem nog mee op vakantie nemen)
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
1 zwarte
(nu hopen dat XXL na het wassen niet spontaan L is of zo)
* NightBird mailt mensen met de hand, dus dat gaat niet automagisch ..Op zaterdag 15 juni 2002 16:52 schreef AxzZzel het volgende:
Hoe lang duurt voordat ik een e-mail in mijn postvak krijg. Ik heb donderdag besteld en ik vind et een beetje lang duren. Dat DPC shirt moet ik gewoon hebben
Dus als ik thuis ben en er aan denk om effe te kijken op de bestelpagina (meestal wel 1 of 2 keer op een dag) dan krijg je het mailtje vanzelf .. zal maandagavond worden vermoed ik zo, na het werk.
Er zijn nu nog een stuk of 9 transfers als ik het goed heb geteld, dus maak snel je geld over als je nog een shirt wilt en je zit hier niet bijMarco Blaauw, Michael de Gruyl, Martijn Boer, Jasper van der Heijden, Leon Bleumink, Joost van den Berg, Jeroen Reuvers, Jeldert Pol, P.F. van der Vlugt en A.Schrauwen
Kan je enige indicatie geven wanneer je ze opstuurd?
Juist
Dat ligt er dus een beetje aan, of de shirts er nog zijn .. k hoop dat ze dit weekend weg kunnen voor zover op voorraad.Op donderdag 20 juni 2002 09:36 schreef Jeldert het volgende:
Joepie, betaling is binnen
Kan je enige indicatie geven wanneer je ze opstuurd?
Maandag giro op de bus gedaan...Op donderdag 20 juni 2002 09:02 schreef NightBird het volgende:
Er zijn nu nog een stuk of 9 transfers als ik het goed heb geteld, dus maak snel je geld over als je nog een shirt wilt en je zit hier niet bij
MAarja, Postbank he
En weekend is voorbij, zijn deOp donderdag 20 juni 2002 10:00 schreef NightBird het volgende:
[..]
Dat ligt er dus een beetje aan, of de shirts er nog zijn .. k hoop dat ze dit weekend weg kunnen voor zover op voorraad.
Juist
Verwijderd
DemOp donderdag 20 juni 2002 09:02 schreef NightBird het volgende:
(zo is wit XXXL een probleem, ook de leverancier had ze niet op voorraad vorige week
Naja dan maar wachten, xxl is te klein voor mijn persoontje dus das geen optie.
Krijg ik bericht via mail of meldt je het hier als ze binnen zijn ?
Ik heb zelf ook een xxxl, maar ik moet zeggen dat ie (een stuk) groter valt dan ik had gedacht. Achteraf had ik wel genoeg gehad aan een normaal xl-tje (ik had voor mijn -inmiddels ex- vriendin (Op maandag 24 juni 2002 16:31 schreef Toranaga het volgende:
[..]
Dem
Naja dan maar wachten, xxl is te klein voor mijn persoontje dus das geen optie.
Krijg ik bericht via mail of meldt je het hier als ze binnen zijn ?
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Verwijderd
Ik heb al een paar dpc xxxl's dus ik weet hoe ze passen.Op woensdag 26 juni 2002 10:43 schreef Ingmar het volgende:
Ik heb zelf ook een xxxl, maar ik moet zeggen dat ie (een stuk) groter valt dan ik had gedacht. Achteraf had ik wel genoeg gehad aan een normaal xl-tje
OwkOp woensdag 26 juni 2002 11:55 schreef Toranaga het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dpc xxxl's dus ik weet hoe ze passen.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Nightbird, kan jij dat toelichten?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Randy zou geld opsturen hierheen, maar dat is nooit aangekomen. Zie [topic=534875] voor meer info over hoe nu verder.Op woensdag 26 juni 2002 16:39 schreef Mobster het volgende:
Niet dat any of my business is, maar ik begreep uit een ECCp-draadje dat de export van dit product naar de USA niet soepel verlopen was?
Nightbird, kan jij dat toelichten?
S. ter Beek ook al .. krijg ook die retour
De volgende bestellingen worden allemaal maandagmiddag op de post gedaan:
Michael de Gruyl, Martijn Boer, Lianne van der Holst, Jasper van der Heijden, Leon Bleumink, Henk Bokhoven, Joost van den Berg, Jeroen Reuvers, Jeldert Pol, P.F. van der Vlugt, Joep van Ingen, Marco van Hummel, B.E. van Kleef, Ferdi de hilster.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
yeah! kan ik eindelijk mijn sjurtje aanOp vrijdag 28 juni 2002 19:52 schreef NightBird het volgende:
Update ..
Joep van Ingen
uhmm... is mijn "donatie" inmiddels ook al binnen???Op vrijdag 28 juni 2002 19:52 schreef NightBird het volgende:
Update ..
[..]
kzou graag voor ik op vakantie ga het shirt willen hebben
De volgende 3 worden donderdag verstuurd:Michael de Gruyl, Lianne van der Holst, Jasper van der Heijden, Leon Bleumink, Henk Bokhoven, Joost van den Berg, Jeroen Reuvers, Jeldert Pol, P.F. van der Vlugt, Joep van Ingen, Marco van Hummel, B.E. van Kleef, Ferdi de hilster en Randy Sundquist.
Veel plezier er allemaal mee, jullie horen bij het selecte clubje van 323 DPC-shirts!Marco Blaauw, Martijn Boer, Remco Leonard.
Now i see why you have changed you lastname to 48...that sounds a little bit more normalRandy Sundquist
Helaas... not yet..Op woensdag 03 juli 2002 00:10 schreef NightBird het volgende:
De volgende bestellingen zijn gisteren verstuurd (en hebben jullie misschien al binnen?):
[..]
Veel plezier er allemaal mee, jullie horen bij het selecte clubje van 323 DPC-shirts!
Verwijderd
You don't like a good Swedish nameOp woensdag 03 juli 2002 00:28 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Now i see why you have changed you lastname to 48...that sounds a little bit more normal![]()
![]()
The 48 is easier to spell
WOEI!!!Op woensdag 03 juli 2002 00:10 schreef NightBird het volgende:
De volgende bestellingen zijn gisteren verstuurd (en hebben jullie misschien al binnen?):
[..]
De volgende 3 worden donderdag verstuurd:
[..]
Veel plezier er allemaal mee, jullie horen bij het selecte clubje van 323 DPC-shirts!
1/2 swedish, 1/2 Italian and a 1/2 Cow...that makes 11/2Op woensdag 03 juli 2002 02:21 schreef randy48 het volgende:
[..]
You don't like a good Swedish nameOr my Mothers maiden name before she was married was Deconcinni 1/2 Swede and half Italian
The 48 is easier to spell
So you are, what those Americans call, "Eurotrash"
LOLOp woensdag 03 juli 2002 10:25 had MarcyDarcy weer een nieuwe sig:
[..]
Ik had het gezien ja. Om vijf uur laat ik alles hier vallen en speer ik naar huis om te flushen
Vanochtend:
*plof* (op de deurmat)
...en ik ben weer in een goede bui
Hier ook, net 5 minuten binnenOp woensdag 03 juli 2002 11:16 schreef Loco-Motiv het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa!
Vanochtend:
*plof* (op de deurmat)
...en ik ben weer in een goede bui
Juist
Die van mij is nog niet binnen. Brabantse TPKN of wat is het tegenwoordig, traaaaaaag????Op woensdag 03 juli 2002 00:10 schreef NightBird het volgende:
[..]
[..]
Division BrabanderT
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Betekent dit dat alle shirts nu op zijn? (dan is mijn betaling inderdaad te laat weggegaan)Op woensdag 03 juli 2002 00:10 schreef NightBird het volgende:
[..]
[..]
Ook met koeienprint
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Nightbird geef ons opheldering
Indien je er niet vele meer hebt (lees: 5 of minder), is het dan geen idee (lees: goed idee
Kijkende naar de ontwerpen die vorig jaar zijn gemaakt en de diverse polls vind ik de ontwerpen van MiWa-R en Frenzy echt mooi

MiWa-R

Frenzy
Juist
Eerst het bestaande ontwerp (wat overigens superb is
De 2 bovenstaande plaatjes had ik, puur uit eigen smaak, ff gepost. Ze komen uit http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=160 waar de overgebleven ontwerpen uit een vorige poll zijn gepost (de andere waren niet haalbaar etc.)
Maar de vraag is of er animo voor is en of er de mogelijheden voor zijn om nog wat (nieuwe) shirts te laten drukken.
Verwijderd
Die miwa-r vinnik mooierOp woensdag 03 juli 2002 15:51 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hmmm het was niet mijn bedoeling om hier een "welk shirt vind je mooier" topic van te maken
Ik heb m'n shirt vandaag ook gekregen. En wat issie mooi zeg! Maar als deze nieuwe ontwerpen ooit bijgemaakt worden (miwa-r bedoel ik danMaar de vraag is of er animo voor is en of er de mogelijheden voor zijn om nog wat (nieuwe) shirts te laten drukken.
Het klopt dat we er ongeveer helemaal doorheen zijn, maar er was maandag nog geen overzicht hoeveel we er precies nog hebben (of niet dus
Marcy gaat voor longsleeveOp woensdag 03 juli 2002 20:07 schreef NightBird het volgende:
Nou daar ben ik dan weer
Het klopt dat we er ongeveer helemaal doorheen zijn, maar er was maandag nog geen overzicht hoeveel we er precies nog hebben (of niet dus), dus vandaar nog effe geen verdere details van mij. Nieuwe shirts is altijd goed natuurlijk, we kunnen dan ook longsleeves erbij gaan doen (voor de herfstige juli-maanden).
Is wit dan nog wel oke? Herfst? Wit? Herfst? Wit?
Verwijderd
Yeppers, kan ik met mijn DPC toch nog naar de LoveParade in Berlijn.........foto's volgenDe volgende 3 worden donderdag verstuurd:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Marco Blaauw, Martijn Boer, Remco Leonard.
11 juni besteld, 3 juli binnen (de zwarte XXL).
Als ik de opdruk zo zie, ben ik blij dat ik niet zo'n enorm oranje plakaat op de rug heb: dat zou zweten worden
This is my sick nature.
Verwijderd
Kan ik er nog mooi één op mijn diploma uitreiking dragen.
Verwijderd
I haven't heard "Eurotrash" before but I guess I amOp woensdag 03 juli 2002 10:25 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
1/2 swedish, 1/2 Italian and a 1/2 Cow...that makes 11/2![]()
So you are, what those Americans call, "Eurotrash"
Thankx NightBird
ps. Ik ben net terug van vakantie, waarschijnlijk lag ie er al een tijdje.
Heb je ook nog zwarte shirts? want ik wil eigenlijk ook nog een zwarte ?
Verwijderd
ehmmm, is die tpg/ptt/postbode zo langzaam of ligt het ergens anders aan dat mijn shirt nog niet binnen is??Op woensdag 03 juli 2002 00:10 schreef NightBird het volgende:
quote:
Marco Blaauw, Martijn Boer, Remco Leonard.
't Komt ook in een envelop, dus effe goed kijken maarOp zaterdag 06 juli 2002 22:03 schreef CoFRElNino het volgende:
Als een jonge hond de hele vrijdag op de deurmat gelegen maar KPN/TPG/PTT kwam alleen maar envelopjes brengen. Om 6 uur weer naar de huiskamer teruggekropen. Zaterdag een nieuwe dag, maar ook toen geen succes. Ik hou mijn hoop op de maandag dan maar !!
Maar nu is tie er dan eindelijk! Luctor et Emergo! Semper Diem! Ik denk, en daarom ben ik! (eenOp woensdag 03 juli 2002 13:35 schreef RoyalFlusher het volgende:
[..]
Die van mij is nog niet binnen. Brabantse TPKN of wat is het tegenwoordig, traaaaaaag????
Division BrabanderT
Je bedoelt vast
THE
This is my sick nature.