Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Je moet hiervoor Nero gebruiken (www.ahead.de) met de volgende functies aan;
1. Een MixMode CD, dus met Data en Audio, die data hoeft maar 0,1 MB te zijn maar het voordeel is dat veel Rip programma's er erg moeilijk over doen want die zien hem als Data-CD
2. Overburnen, je propt dan op een CD van 80 minuten 81 minuten muziek, (op eigen risico) die heel moeilijk 1 op 1 is te copieren. Zoek jij maar is een 81 minuten CD'tje als leek
1. Een MixMode CD, dus met Data en Audio, die data hoeft maar 0,1 MB te zijn maar het voordeel is dat veel Rip programma's er erg moeilijk over doen want die zien hem als Data-CD
2. Overburnen, je propt dan op een CD van 80 minuten 81 minuten muziek, (op eigen risico) die heel moeilijk 1 op 1 is te copieren. Zoek jij maar is een 81 minuten CD'tje als leek
Verwijderd
ik denk dat het lastig word ...als grote cd-bakkers er al geen fatsoenlijke beveiliging op kunnen zetten..............
Dat van dat Nero zal ik 's uitproberen.
Het gaat mij niet om een super beveiliging.
Kijk , als ik een CD'tje in handen krijg die ik niet 1 op 1 kan fikken, dan ga ik hier 'ns navragen en astalavista checken.
De doelgroep zal dat niet doen, en ook niet eens weten.
Mijn 'eisen' zijn eigenlijk het volgende;
Niet kunnen rippen (naar WAV c.q. MP3)
Niet 1 op 1 kunnen kopieren.
Uiteraard ben ik ook tevreden met een beveiliging die in de eerste instantie de gebruiker alles laat kopieren, maar vervolgens unusable cd'tjes oplevert (veel gekraak, maar 1 mono kanaal beschikbaar ... whatever).
ThX
Koffie
Het gaat mij niet om een super beveiliging.
Kijk , als ik een CD'tje in handen krijg die ik niet 1 op 1 kan fikken, dan ga ik hier 'ns navragen en astalavista checken.
De doelgroep zal dat niet doen, en ook niet eens weten.
Mijn 'eisen' zijn eigenlijk het volgende;
Niet kunnen rippen (naar WAV c.q. MP3)
Niet 1 op 1 kunnen kopieren.
Uiteraard ben ik ook tevreden met een beveiliging die in de eerste instantie de gebruiker alles laat kopieren, maar vervolgens unusable cd'tjes oplevert (veel gekraak, maar 1 mono kanaal beschikbaar ... whatever).
ThX
Koffie
edit:
Typo
Typo
Verwijderd
Dat van Nero zou wel eens kunnen lukken. hoewel ik me herinner dat er ook wel es spel-cd's op de markt zijn, dus ook meerdere sessions, audio, en data door elkaar, en met ECDC kun je de audio daarvan gewoon rippen... de manier waarop audio-cd's gemaakt zijn, zorgt er gewoon voor dat ze errug lastig te beveiligen zijn. Ik zeg altijd: als je het kan luisteren, kan je het ook rippen.
Maar correct me if I'm wrong
Maar correct me if I'm wrong
De audiotjes van de huidige generatie zijn toch ook beveiligd tegen rippen ofzo?? Schijnt 'ie vast te lopen meen ik.
GrtZ
Koffie
GrtZ
Koffie
Niets doorstaat EAC en anders doet BlindRead de truuk wel...
Zelf een bescherming maken voor een AudioCD is wel erg moeilijk, aangezien een cd leesbaar moet zijn voor een gewone cd speler..
Zelf een bescherming maken voor een AudioCD is wel erg moeilijk, aangezien een cd leesbaar moet zijn voor een gewone cd speler..
Ik meen dat er schijfjes bestaan waar 900MB op kan. Ooit eens gezien op een beurs in Eindhoven. Dus dat zal ook niet veel helpen, hoewel die CD-R's wel 8 á 9 gulden per stuk kosten!Op vrijdag 06 oktober 2000 09:34 schreef sheijtel het volgende:
Je moet hiervoor Nero gebruiken (www.ahead.de) met de volgende functies aan;
GRTZ!
Remco
't Gaat om een audio-cd, geen data-cd. Vooral wat oudere cd-spelers willen nogal eens wat moete hebben met 80 minuten cd's, laat staan 90 minuten... Ik denk niet dat dat een goede oplossing is.Op zaterdag 29 september 2001 21:39 schreef Remco2001 het volgende:
[..]
Ik meen dat er schijfjes bestaan waar 900MB op kan. Ooit eens gezien op een beurs in Eindhoven. Dus dat zal ook niet veel helpen, hoewel die CD-R's wel 8 á 9 gulden per stuk kosten!
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Dat gaat je niet lukken denk ik.
Wat ik een keer gedaan heb:
Brand de CD op een gewone manier, tussen elk nummer 2 sec. pauze (da's alleen voor de handig ff)
daarna maak je met CDRWin van die gebrande cd een image met cuesheet
die cue open je dan met kladblok
dan zet je het begin van elke pauze 5 sec. eerder
nu krijg je dat de muziek doorspeelt in de pauze
als je dan een wav ript mis je het laatste stukje
maarja je kan hem nog wel gewoon 1 op 1 kopieren....
Wat ik een keer gedaan heb:
Brand de CD op een gewone manier, tussen elk nummer 2 sec. pauze (da's alleen voor de handig ff)
daarna maak je met CDRWin van die gebrande cd een image met cuesheet
die cue open je dan met kladblok
dan zet je het begin van elke pauze 5 sec. eerder
nu krijg je dat de muziek doorspeelt in de pauze
als je dan een wav ript mis je het laatste stukje
maarja je kan hem nog wel gewoon 1 op 1 kopieren....
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Hoi
Kijk eens hier:
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml
Onder het stukje CD Protect Utilities
Daar staat wel wat tussen.
Greets E-Jey
Kijk eens hier:
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml
Onder het stukje CD Protect Utilities
Daar staat wel wat tussen.
Greets E-Jey
Pagina: 1