Toon posts:

Soort storingen/streepjes in Q3, RTCW, enz.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met mijn Hercules 3D Prophet III, denk ik, problemen. Als ik een zwaar 3D spel speel zoals Q3, RTCW, MOHAA, en niet bij Colin Mcrea 2.0 ofzo, dan lijkt het net alsof een paar stukken van het beeld langzamer gaan dan de rest, en die dan zegmaar achterblijven. Het zijn dus een paar soort strepen/storingen die in snelle bochten enz op me scherm komen. |:(
Weten jullie waar het aan ligt?
Ik heb al een de helpdesk een mail gestuurd met vragen waarin ik zeg dat ie kapot is en of ik dan een GeForce 4 Ti kan krijgen omdat ze die van mij niet meer maken >:) Maar zo proberen eerst het probleem op te lossen :'( Wil er wel graag eentje :7

Verwijderd

Ligt dat niet aan een te lage refreshrate?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Natuurlijk helpt het ook om te vermelden welke driver(versie) je momenteel gebruikt! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Zet VSync eens aan ;)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Op dinsdag 11 juni 2002 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
Zet VSync eens aan ;)
klopt dacht ik wel ja! :) met counter-strike heb is dat ook zo..als je lekker loopt te schieten en te rennen en maakt beetje snelle omdraai acties..dan heb je ook die strepen...gaat v-sync aan...dan is dat weg :)
het vergt wel wat power van je kaart..dus loss in performance is er wel...maar dat heb je wel over.. :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu weer 23.11 en die V-sync zal is es proberen.
Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Nou V-sync stond blijkbaar altijd al aan. Helpt dus niet :'(
Zou het kunnen zijn dat het een hardwarematige fout is, en dat ik dus een andere moet >:) Als ze die van mij dan maar niet meer hebben >:) En hoe zou dat in zijn werk gaan als ik hier, op andere fora, en via helpdesk geen oplossing krijg? Moet ik hem dan opsturen en krijg ik een andere?
Pagina: 1