ik was aant CS'en en toen liep me sys vast ( liep al weken stabiel op 141 mhz fsb ) ( het is een XP 1800 @ 1900 ) en opeens klap hij hing ( me GF 4 TI 4400 draaide op 280 core en 580 mem ...
vaag dat me 1337tek niet zo ver wel oc'en maar dat tenzijde ) ik wou herstarten ( d8 eerst dat het aan me DET XP driver's lach ) maar nu is me CPU onder windows al 67 graden terwijl ik nog niet eens 3 min online ben
( tijd me comp craste was me cpu wel 84 graden volgens bios
) is dit een teken dat opeens me cpu dood gaat
want nou wordt ik het toch wel zat want me comp doet steeds vreemder ( vast loopen tijdens 1e boot van de dag ) en nu opeens onder windows met aleen IE 6 aan al 65 graden ( dropt soms naar 63 en peaks tot 78 mom maar ik ben niet eens 5 min up ) ik draai alles nu op normal en ik heb een zalman CNPS 5100-CU ( draait max speed 4703 rmp ) maar ik heb deze comp al 5 weken ( kwam wel net met me hand tussen de fan van de cpu klein wondje
) maar hij draait nog even snel als normaal en dat was NA !! dat hij craste en 84 graden was me mobo is een epox 8k3a+ voor verdere specs http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=708
me case temp is ook hoger nu 28 graden met 5 enermax fans half open
vaag dat me 1337tek niet zo ver wel oc'en maar dat tenzijde ) ik wou herstarten ( d8 eerst dat het aan me DET XP driver's lach ) maar nu is me CPU onder windows al 67 graden terwijl ik nog niet eens 3 min online ben
( tijd me comp craste was me cpu wel 84 graden volgens bios
me case temp is ook hoger nu 28 graden met 5 enermax fans half open