Toon posts:

Welke Linux Cd's

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben effe Mandrake 8.2 aan het dl'en maar welek cd's moet ik hebben

CD1=Install heb ik ook al gedownload
CD2=Ext wat houdt dit in?
CD3=Supp Wat houdt dit in?

Ik weet wel dat er nog een programma cd is en een broncode maar welke van de 2 is het? |:(

Verwijderd

Je moet alle 3 de cd's hebben waarschijnlijk het gaat om de applacaties die je selecteerd tijdens de install. Dus alle 3 de cd's heb je waarschijnlijk nodig het is dus raadzaam om alle 3 de cd's te downloaden

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kijk maar eens op mandrake.com daar staat alles. cd 1 is mandrake install. cd2 en cd3 staat gewoon veel software en andere zooi op

Verwijderd

Topicstarter
Bij 8.1 heb ik cd 3 niet nodig gehad daar stonden alleen broncodes op en die heof ik niet. Ik moet alleen Mandrake en Progjes hebben

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 17:25 schreef AlterEgo het volgende:
hele diepe zucht
Dank je wel hier heb ik tenminste wat aan.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op dinsdag 11 juni 2002 17:26 schreef tiesto2tiesto het volgende:
Bij 8.1 heb ik cd 3 niet nodig gehad daar stonden alleen broncodes op en die hoef ik niet.
De derde CD is de 'supplemental'-CD, en dat doet me niet aan 'sources' denken. :P

Maar goed, voor doorsnee-gebruik (dus zonder compilers e.d.) moet je volgens mij wel genoeg hebben aan alleen de eerste 2 CD's. Al kunnen al die newbie-distro's (met alle respect natuurlijk) nog wel eens gek doen en dingen als Cups-drivers op een tweede of derde CD zetten |:(

Dus, als je een verbinding hebt, waarmee je je het echt niet kan veroorloven om alle CD's te downloaden, moet je het eigenlijk gewoon maar even proberen.

Of neem Gentoo, Slackware of Debian :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Ik wil je even wijzen op [topic=319439/1/25]

Zoals daar staat wordt je geacht eerst zelf te zoeken. Als je dat had gedaan, dan had je bijvoorbeeld op de Mandrake site het volgende kunnen vinden:
There are two or three ISO9660 images files for Mandrake Linux (depending on version) available in the "iso/" directory. You can use such files for easy CD-burning (under Windows, you can use Easy CD Pro or Easy CD Creator, check our notice here). Each ISO9660 file is around 650 MB. Only the first CD (install) is needed, the others are recommended.
Als je er dan echt nog niet uit was gekomen was het misschien ook handiger geweest om je vraag in het 'welke distro' topic te stellen. Hier staat sowieso veel informatie in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.