The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Wij staan 25 december op nr 1.
Gewoon assimileren en gaan met die Ba..... eeerhm Koeien.
Akita
Wij gaan die key vinden op 24 december zodat we op de dag dat we 1ste staan ook de key vinden
We zijn nu zover gekomen dat we natuurlijk niet opgeven voordat we op 1 staan.
Dus gaat heen en asimileer.
Akita
En dan komt ons subteampje ook ff op no.1 natuurlijk
Ohh and for our daily english visitors in this forum.. We are just predicting when we are going to whoop AT's ass for good
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
DPC OP 1!!!
Verwijderd
maar volgens mij halen we op 15 januari 2001 de eerste plek!
en crisp volgens mij is er in 2001 geen 29 februari
Miscchien zou je bij het onderdeel "Wanneer halen we ze in" er ook de datum dat we ze inhalen bij kunnen zetten:
AnandTech: 131 dagen (13 februari 2001)
Slashdot.org: 84 dagen (28 december 2000)
Team EvangeLista (Macs Rule! :-): 7 dagen (12 oktober 2000)[/quote]Dit was natuurlijk als men uitgaat van de scores van 5 oktober. Wie denkt het, met dit in het achterhoofd, beter te weten?
Verwijderd
31 December 2000. Dan kunnen we het nog lekker vieren met vuurwerk!!!!![/quote]Als DanC er inderdaad mee stopt wordt mijn voorspelling alweer een beetje haalbaarder.
Ik zou het alleen heel jammer vinden als ie er mee zou stoppen.
Verwijderd
De prognoses van nu lopen op een maand later, dat wil zeggen dat we 'slechts' (
En nu we het toch over het eind hebben gaat DPC hierna aan een ander project meedoen??
ja/nee?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
We staan op 25 december gewoon op de eerste plaats.
Gewoon meer assimileren en minder cycles verspillen aan nutteloze spelletjes.
Akita
Verwijderd
ook al kost het koeien voer!!!!!!!!!!!
Na wat wiskundig gereken... ben ik uit gekomen op
20 of 21 November dit jaar!!!
Dat is toch wel redelijk positief nie?
Dit is trouwens de datum dat we TA voorbij gaan en niet wanneer we nummer 1 staan
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Ben gillend wakker geworden
maar ik de formule al aangepast en is als volgt geworden:
ax(2) + bx + c=dx(2) + ex + f
a == gemiddelde groei van DPC
b == gemiddelde van DPC
c == Huidige hoeveelheid DPC
d == gemiddelde groei van TA
e == gemiddelde van TA
f == huidige hoeveelheid van TA
Nu heb stats nodig.... ik weet dat er een site bij TA is maar ik weeet niet welke. Iemand een idee?
Maar goed, inhalen zullen we ze zeker... en daar gaat het maar om.
Het is namelijk niet logisch dat wij of TA plotseling 2x zo snel zullen groeien als voorheen.
Het kan natuurlijk wel dat we een bepaalde dag 4x zo snel gaan, maar gemiddeld genomen zul je volgens een bepaalde curve stijgen
en dan kom ik op 79 dagen wanneer we TA inhalen.
En ja het blijft natuurlijk voorspelling, maar het is wel nauwkeuriger dan gewoon het gemiddelde nemen
DPC: +1,3 %
AT: -0,6 %
/.: -0,3 %
Ook heb ik gekeken wat het effect is van de zogenaamde retires naar de verschillende teams; dat was in de afgelopen 3 weken als volgt:
DPC: +1.451.394 blokjes
AT: + 212.479 blokjes
/.: + 235.308 blokjes
Als je dit extrapoleerd met de gemiddelden van de afgelopen 3 weken, en de groeirate meeneemt kom ik tot de volgende conclusie:
AT haalt /. in op 5 november; het verschil met DPC is dan nog bijna 81 miljoen blokjes
DPC haalt /. in op 15 december; het verschil met AT is dan nog maar ruim 31 miljoen blokjes
DPC haalt AT in op 7 januari
Ik weet niet of de keyproxies op dit moment al een week aan het sparen zijn, zo ja dan kan onze groeirate zelfs nog hoger liggen als de 1,3 %
Als ik de afgelopen week vergelijk met de week ervoor ligt onze rate nl lager.
Ook blijkt dan dat AT zelfs een nog lagere rate heeft, en /. een hogere.
De stats van dit weekend kunnen dus nog verschil uitmaken als de keyproxies gespaard hebben...
Als we alles op alles zetten zouden we theoretisch gezien eind dit jaar de nummer 1 positie kunnen halen. Voorkomen dat AT op nummer 1 komt is echter bijna onmogelijk.
Intentionally left blank
Verwijderd
Owja!! der is nog een andere huisgenoot met een 486! Die ga ik zo ook maar es ophalen!
/me wil graag de door mij voorspelde datum van 1 januari 2001 halen
Dan is er nog een huisgenoot met een p200 en zijn eigen internet; die wil vast ook wel..
en de buurjongen is ook wel te overtuigen
..moeilijkste word een koetje van een huisgenootje vamme die er nooit is en die ook geen internet/netwerkkaart heeft.. pc staat zelden aan ZONDE!!
toch maar es met d'r onderhandelen
DPC + 3,2 %
AT - 1,9 %
/. + 0,3 %
En dat veranderd de zaak behoorlijk zoals je hier kunt zien!
Intentionally left blank
Tot nu toe hebben er 19 mensen zich gewaagd aan een voorspelling.
Volgens lucarD staat de DPC op 20 november op 1. Volgens wildhagen komt de DPC pas op 24 februari 2001 op 1.
Na al de gemaakte berekeningen wordt het natuurlijk een stuk makkelijker om een voorspelling te geven. Wie durft?
(crisp: eerste voorspelling van jouw is weggehaald (29-feb-2001)
zoals je boven kan lezen. Ik was vergeten dat TA ook blokjes inlevert... gebeurt soms
Maar de nieuwe datum is 26 December. Maar ik ben op dit moment bezig met nieuwe calculaties aan de hand van nieuwe gegevens
Heb nu gegeven van 10-Juni-2000 en ben nu aan het berekenen... het is nogal complex namelijk
Intentionally left blank
Zou het kunnen dat TA iets in hun schild voert?? Zelf blokjes opsparen voor een flushje die klein genoeg is om D.net niet te laten zeiken en groot genoeg om ons in onze noten te trappen? :(:([/quote]Helaas/Gelukkig niet..
En we kunnen redelijk zeker zijn daarvan, aangezien wij het grote voordeel hebben dat wij Engels kunnen lezen en zij geen Nederlands (op een enkeling na dan)