Toon posts:

Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers komende zomervakantie ga ik naar Amerika met mijn moeder , broertje enz . En wil ik dan computeronderdelen kopen bijv. een videokaart , geheugen enz . Maar nou wil ik aan jullie vragen of je dan belasting moet betalen voor die dingen . Want vorige zomervakantie nam mijn moeder videocamera mee naar vietnam , toen moest ze belasting betalen . Alvast bedankt .

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41

scorpie

Supra Addict

je mag tot een bepaald bedrag / gewicht belastingvrij meenemen, hoeveel dit is moet je even op de belastingsite uitzoeken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Is alles daar dan spot goedkoop? Valt wel mee toch?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar welke site is dat dan .

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

het punt is dat je geen doos / boekjes mee moet nemen. Als je bijvoorbeeld een walkman koopt en vervoert als gebruiksvoorwerp, had je hem ook al uit nederland kunnen meenemen. Met een grafische kaart gaat dit een beetje moeilijker, maar misschien een mogelijkheid. Wees creatief, plak hem op je vestje als een broche ofzo. Geheugen als oorbellen van je mama???

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Op dinsdag 11 juni 2002 17:03 schreef KT het volgende:
Sorry maar welke site is dat dan .
Gebruik google en vind het uit zou ik zeggen. Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad hoor. ;)

Verwijderd

Dicht.

[topic=305287/1/50]

Dit topic hoort niet in V&B, en bovendien is dit makkelijk zelf uit te zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.