Ik vroeg me af of het mogelijk is die spellen aan de praat te krijgen. Heb van de week geprobeerd ze te draaien (vooral de point and click adventures zoals day of the tentacle, loom etc.), maar m'n PC loopt helemaal vast. Iemand een idee?
Ik heb het van de week onder XP geprobeerd en dat ging na wat gekloot best aardig.
Wat heb je tot nu toe geprobeerd om DoTT aan de praat te krijgen en waar gaat het mis met wat voor melding?
Wat heb je tot nu toe geprobeerd om DoTT aan de praat te krijgen en waar gaat het mis met wat voor melding?
Ik heb sinds een week de ISO van Dott!! VetOp dinsdag 11 juni 2002 17:05 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb het van de week onder XP geprobeerd en dat ging na wat gekloot best aardig.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
Die heeft walkman ook (en ik ookOp dinsdag 11 juni 2002 17:13 schreef Ruidasilva het volgende:
Ik heb sinds een week de ISO van Dott!! Vet
Jammer dat je hem niet meer kan kopen eigenlijk...
Ik heb 'm orgineelOp dinsdag 11 juni 2002 17:21 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Die heeft walkman ook (en ik ook). Ik moet alleen nog muziek erbij krijgen.
Jammer dat je hem niet meer kan kopen eigenlijk...
magoed, ff ontopic;
DoTT moet het wel onder 98 doen, ik heb hem zelf onder Me draainde gehad (zonder geluid maar hij draaide
Pagina: 1