Apple en Joppiesaus all the way
Verwijderd
het gebruiks hetzelfde loopwerk als Acer en Acer vind ik persoonlijk erg K"t (na een half jaar beginnen die dingen al vaag te doen...)heb dit bij wel 4 Acers gezien
Zelfde loopwerk als Acer?
BENQ = ACER
Ik heb geen flauw idee of de brander goed is, maar acer maakt heel veel oem spullen dus absoluut slecht zal het niet zijn... alleen hun marketing in Nederland zuigt een beetje... al die namen.... (Aopen = ook acer b.v.)
BENQ = ACER
Ik heb geen flauw idee of de brander goed is, maar acer maakt heel veel oem spullen dus absoluut slecht zal het niet zijn... alleen hun marketing in Nederland zuigt een beetje... al die namen.... (Aopen = ook acer b.v.)
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Ik heb zelf een aopen brander en daar zit ik met het probleem dat ie niet alle cd's pakt. Krijg ik een medium speed error. Maar heb hier al gelezen dat ik niet de enige ben met dat probleem.Op woensdag 12 juni 2002 00:02 schreef Alientrader het volgende:
Dus denk dat ik maar gewoon een brander koop die goed uit de reviews komen.
Apple en Joppiesaus all the way