Toon posts:

Stroom problemen of zo..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer uit zet en ik zet hem binnen 2 uur weer aan doet hij gewoon helemaal niets. Ik dacht eerst dat het aan de stroomkabel lag, maar die heb ik dus al vervangen en het hielp om precies te zijn geen enkele milimeter. Na een nachtje doet hij het vaak wel weer gewoon, maar waar kan dit aan liggen? Aan de voeding? Als ik de stroomkabel er helemaal uit haal en er dan weer in doe, doet hij het meestal wel weer (echt gaaf, al meerdere keren een flinke stroomstoot gehad, kutkast). :r

En nu heeft mijn lieve klote computer sinds vandaag weer iets anders leuks bedacht. Mijn beeldscherm (Iiyama 410) valt gewoon zomaar uit, de eerste keer deed hij het na 5 minuten weer, de tweede keer pas na 3 uur. Hoe kan dat nou weer? Ik had mijn V7700 overgeklokt, maar daar kan het toch niet aan liggen? (Was trouwens van 200/333 naar 204/370, bijna niets dus.)

Ik heb het gevoel dat ook de problemen van m'n beeldscherm door die kutkast komen...

Specs: Vision Master Pro 410, P3 800Mhz, CUV4X, 512MBRam, Asus V7700 en zo'n nep ATX-kastje

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 11:07
Stomme vraag misschien maar is ie geaard ?

Repareren doe je zo.

Verwijderd

heb jeje kast wel geaard, als je hem niet aard en er is teveel lekspanning slaat je PSU uit

edit:
Lol..zelfde vraag

Verwijderd

Topicstarter
Vast niet, dit is een standaard huis met nog veel meer standaard stopcontactjes. Maar waarom zou 'ie dan nu ineens wel problemen geven en die 2 jaar hiervoor niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, m'n beeldscherm doet nu nix meer. Godverdomme... Zit nu op een Pro 411 van m'n broertje. Hoe kan dit nou? Na 1,5 jaar valt mijn beeldscherm gewoon dood neer!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aard je pc eens. dat helpt.

Verwijderd

en in sommmige huizen izt wel een stopkontakt met aarde maar die is dan niet aangesloten (zoals hier in huis extra kabel moeten trekken GVD :( )

en je mag hem geloof ik juist NIET aan de verwarming aarden
Pagina: 1