Toon posts:

Hardware via een 'alternatieve route' aanschaffen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee, wees gerust, ik heb het hier niet over producten die van de vrachtwagen zijn afgevallen ;)

Mijn probleem is dit. Aangezien high-end monitoren in dit land moeilijker te krijgen zijn als een paar kilo cocaine, ben ik op zoek naar alternatieve wegen.

Ik ben op zoek naar de 22" Mitsubishi DiamondPro 2040. Dit scherm is relatief nieuw, dus zou vrij eenvoudig verkrijgbaar moeten zijn. Niet dus. Mitsubishi hanteert een mono-kanaal strategie, wat er op neer komt dat deze schermen maar op 1 plek in Nederland te koop zijn (PST geloof ik).
Zowel de importeur (Innovu) als de leverancier geven aan dat ze dit scherm niet kunnen leveren (op dit moment?). Wel de DiamondPlus 200, maar dat scherm wil ik niet.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit scherm niet meer in Nederland, of in de grensstreken van Belgie of Duitsland te krijgen is.

Mijn vraag aan jullie dus, hoe kom ik er achter of en waar dit scherm nog te krijgen is?

Bijvoorbaat dank!!!

• B@MB@M
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:32

B@MB@M

Het leven is geen krentenbol!

waarom juist dat beeldscherm ?
vertel vertel ......
waarom is deze zo belangrijk ?
waarom niet iilyama ofzo ....

het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
neem contact op met leveranciers in duitsland of belgie dat moet dan vast wel lukken. :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
Dan importeer je dat ding toch uit Amerika ofzo... :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Waarom die Mitsubishi. Omdat naast bijna unaniem uitstekende reviews ook een paar collega-ontwerpers er zeer over te spreken waren. Ons designbureau heeft een tijd geleden een drietal Iiyama's gekocht, maar na een maand waren we het er unaniem overeens dat voor professioneel grafisch gebruik de monitor tekortschiet, vandaar dus.

Ik had zelf ook al het idee om eens in Belgie of Duitsland te kijken, maar ik weet dus niet waar te zoeken.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Groet,

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het emailadres. Helaas nog niets vernomen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 09:11 schreef GarBaGe het volgende:
Dan importeer je dat ding toch uit Amerika ofzo... :)[/quote]Leuk. Da's meer dan 30 kilo dat dan verscheept moet worden. Ka$$$$$$$$a!

Verwijderd

Probeer het anders een bij een groothandel zoals Computer2000, Ingram Micro of Inmac.
Pagina: 1