Ik wil graag in Visual Basic 6 een proggy maken die in staat is om via een inbel verbinding naar de KPN (dus niet via internet) een SMS (Tot 3 sms-in-een voor Nokia3310)/Logo's/Flash/Blink SMS en ringtone's kan versturen. Ik kan wel een beetje progge in VB maar ik zou ECHT NIET weten hoe ik dit moet aanpakken. Misschien is het leuk om hiervan een groepsproject van te maken o.i.d. Maar: Ik wil dus dat het proggy ZELF naar het KPN nummer inbeld (ik geloof 0653141414) om de smsjes te versturen en dus NIET via internet.
Dus eigenlijk een soort SmartSMS maar dan dat hij ook nog blinksms en sms tot 3 berichten in 1 voor de Nokia 3310/3330 ondersteund.
En dan zou het mooi zijn als je dit proggy als een soort class file o.i.d. in je eigen gemaakte proggy's kan verwerken en dat je hem als een functie aan kan roepen, bijv:
Wie kan mij hierbij helpen of wie heeft al source code die dit kan, Let Op, ik wil graag de source code ook hebben, dus alleen aan een proggy heb ik weinig!
Dus eigenlijk een soort SmartSMS maar dan dat hij ook nog blinksms en sms tot 3 berichten in 1 voor de Nokia 3310/3330 ondersteund.
En dan zou het mooi zijn als je dit proggy als een soort class file o.i.d. in je eigen gemaakte proggy's kan verwerken en dat je hem als een functie aan kan roepen, bijv:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Function MaakEenErrorSMS(Errornr) MobielNummer = "+31612345678" 'Naar dit nummer sms-en Afzender = "GoT Error" 'Text dat in je inbox wordt getoond Soort = "1" 'Soort sms, 1=sms;2=blink,3=flash,4=logo,5=ringtone Tekst = "Er is een fout opgetreden in GoT proggy, errnr:" & Errornr 'Te versturen text, of pad van het logo GoTSms(MobielNummer, Afzender, Soort, Tekst) 'Nu wordt het smsje verstuurd End Function |
Wie kan mij hierbij helpen of wie heeft al source code die dit kan, Let Op, ik wil graag de source code ook hebben, dus alleen aan een proggy heb ik weinig!
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!