Ok hier mijn probleem. Ik heb laatst een Creative g-forse 4 gekocht (mx440) maar daarmee sloege al mijn spellen vast (de nieuwe spellen) ik heb hem geruild voor een Winfast g-forse 4 Mx440 maar deze doet precies hetzelfde. Als ik bijv GTA3 ga spelen crashed hij even later (ja ik heb alle patches ook die patch voor XP) bij Soldier of fortune 2 slaat het spel meteen bij het intro filmpje al vast... heel erg vervelend dus! Spellen zijn orgineel dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een oplossing? Kheb een P3 800 Mhz met een VIA chipset op mijn moederbord (ook nieuwste drivers) ik zou niet meer weten wat ik kan doen! HELP!
Verwijderd
ay.... je zal even door moeten lezen in de search. Er is een probleem met die MX en de VIA chipset. Sommige moederborden ondersteunen die kaart gewoon niet.
Verwijderd
Heb je hiervoor ook een agp kaart in gebruik gehad? Zo niet kan het aan je 4 in1 drivers liggen die gewoon niet goed werken. Een andere optie is om de kaart op AGP 2 keer te draaien, dat is een veelbekend probleem met Via chipsets en in de bios op 2X zetten verhelpt vaak crashes
PS : Het is trouwens Force niet forse
uhm... Detonator? Wat houd dat in? Ik heb toch geen Nvidia kaart? Haha tja ik heb me nooit zo verdiept in viedeokaarten en had nooit gedacht dat het me zoveel problemen zou opleverenOp dinsdag 11 juni 2002 16:43 schreef TheCore het volgende:
Gebruik je de recentste detonator voor je kaart?
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000
Ja ik heb hiervoor een Nvidia TNT2 gehad en daarmee had ik geen problemen bij spellen (behalve dat het wat slechter liep) wat asl ik mijn AGP op 2x zet... is mijn performance dan niet een stuk minder???Op dinsdag 11 juni 2002 16:50 schreef xanaduY2k het volgende:
Heb je hiervoor ook een agp kaart in gebruik gehad? Zo niet kan het aan je 4 in1 drivers liggen die gewoon niet goed werken. Een andere optie is om de kaart op AGP 2 keer te draaien, dat is een veelbekend probleem met Via chipsets en in de bios op 2X zetten verhelpt vaak crashes
alvast bedankt he!
Verwijderd
je kaar heeft een chipset van nvidia, dus die detonator driver helpen wel. Biveendien zitten in de doos van een videokaart altijd oude drivers. De videokaart wordt bijna altijd gebundeld met de eerste werkende (dus niet snelle en stabiele) drivers. gewoon de nieuwste erop gooien en doe ook meteen de nieuwste Via 4in1 drivers allebei via www.tweakers.net/meuktracker dan vindt je sowieso de nieuwste. je problemen zouden opgelost moeten zijn. Zoniet in je bios AGP op 2x, maakt voor de snelheid ook haast niks uit.
Pagina: 1