Ik heb de laatste tijd heel vaak het probleem dat als ik mijn PC opstart en hij in Windows ME komt opeens het beeld dubbel slaat. Het lijkt alsof het beeld nog een keer over het bestaande beeld wordt gezet, alleen dan een stukje naar recht. Het ziet er gewoon 'gecrashed' uit en meestal zit de PC ook vast. Ik heb het geprobeerd met de Det3 6.31 drivers en de Asus/Det3 6.18 drivers, en allemaal hebben ze dit probleem. Kan het nog iets met foute biosinstellingen te maken hebben soms?
[kon het niet laten]
Hihi, twinview heet dat toch?
[/kon het niet laten]
Hihi, twinview heet dat toch?
[/kon het niet laten]
Verwijderd
Hoe ziet het er nou precies uit??
Je kan proberen ff een screenshot te maken (met print screen) en als het ook op de screen shot staat is het software matig waarschijnlijk fout. Als het op de screenshot goed lijkt ligt het aan de hardware. Je kan kijken of je kabels wel goed zitten. Moet je ze ff bewegen en als het ban wel goed is is het je kabel die k*t is.
dus ff kijken of je het op een screenshot ook ziet. Post screenshot hier maar ff anders als het zelf niet echt goed kan zien (met dubbel beeld) want als jij zelf kijkt zie je dan waarschijnlijk 3 dubbel of zo....
succes
Je kan proberen ff een screenshot te maken (met print screen) en als het ook op de screen shot staat is het software matig waarschijnlijk fout. Als het op de screenshot goed lijkt ligt het aan de hardware. Je kan kijken of je kabels wel goed zitten. Moet je ze ff bewegen en als het ban wel goed is is het je kabel die k*t is.
dus ff kijken of je het op een screenshot ook ziet. Post screenshot hier maar ff anders als het zelf niet echt goed kan zien (met dubbel beeld) want als jij zelf kijkt zie je dan waarschijnlijk 3 dubbel of zo....
succes