[Burn] Vaag probleem met images branden.

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 21:59
Ik heb een probleem met het branden van CUE/BIN bestanden. Eerder had ik daar totaal geen problemen mee. Tot vorige week, hij brand de cd gewoon helemaal af. Het probleem is dat die vervolgens helemaal leeg is. Nou jah leeg je ziet wel dat die data er zogenaamd opgezet heeft. Zo had ik een image van 310MB toen zag ik na het branden dat er ook stond 310MB used. Verder is er op de cd niets te zien.

Gewoon data of muziek branden vanuit Nero gaat wel goed.

Ik heb het al geprobeerd in win2000 / win98. Een andere IDE kabel, brander zelfs ook al, niets helpt.

Wat the fuck kan dit nu wezen dan????

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:10
illegaal serial voor CDrwin?

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

cdrwin 3.4 (of ergens in die range) kon geen image bestanden branden geloof ik (althans, daarmee lukte het bij mij ook niet)

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• GAEvakYD
Ik gebruik 3.8e. Eerder heb ik hier altijd mee gebrand met de zelfde brander

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Zo, titel een beetje bijgeschaafd.

't lijkt er op dat je hele TOC niet wordt weggeschreven. Heb je dat probleem ook bij een cd-copy of een gewone .nrg of .iso image?

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

Dope-E

The one and only Dope

Je kunt ook proberen de CUE/BIN te branden met Nero ipv CDRWin. Ik heb er nog geen problemen mee gehad op deze manier, heb je tenminste ook niet per se ASPI nodig!

twitter.com/curly_sanders

• GAEvakYD
Het is me ondertussen gelukt. Door cdrwin 5.0 te gebruiken. Dit op aanraden van een klasgenoot(medetweaker).

Wel wazig hoor. Heb jarenlang dit proggie gebruikt voor bin/cue files

Also Bedankt iedereen.

Mzzzl

Verwijderd

Ik meen dat dit een ingebouwde beveiliging was tegen onjuiste registratie info. Heeft mij ook een hoop cd'tjes gekost voordat ik erachter kwam.
Pagina: 1