Wachtwoord steeds opnieuw invoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb bij een kennis zijn pc geupgrade van Windows 95 naar Windows 98 SE!
Hij internet via freeler. Wanneer hij iexplorer opstart moetie steeds zijn WW invullen. :?
JA ik heb een vinkje staan bij wachtwoord opslaan! :)
Voorheen hoefde dit niet. Bij mijn broer heb ik dit probleem juist onder Windows 95 :(

Iemand een idee????

Money for nothin' and your chicks for free

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ja je moet een gebruiksprofiel aanmaken en dan pas kun je het wachtwoord onthouden --> configuratiescherm/gebruikers/nieuwe gebruiker

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Client voor MS Netwerken installeren.

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
als het niet helpt om de client toe te voegen in netwerk, kun je eventuel de *.pwl wegflikkeren.. als dat niet helpt externe toegang vervangen!

• DeeJee
Het gaat dus om het inloggen bij de provider en niet in windows. Elke keer alstie verbinding gaat maken met het net!

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
euuhh ja en, inernet is ook een netwerk, en je netwerk omgeving moet dus goed geconfig zijn.. ... ........... ......

maar werkt het nou weer??????

Verwijderd

Wat HermeS dus probeert te zeggen is dat wil je je user/pass combi laten onthouden voor je dail-up dan moet je in je netwerkeigenschappen de "Client voor Microsoft Netwerken" instaleren.
Dat zorgt namelijk ervoor dat het allemaal opgeslagen word.

• DeeJee
Ik ga het proberen...thanx all :):)

Verwijderd

Via de search ben ik in jullie topic terechtgekomen...
Hoewel ik overtuigd ben van de juistheid van de genoemde oplossing (client MS), maar als gemakzuchtig thuisgebruiker vraag ik mij toch of dit niet makkelijker kan...

Als ik mij niet vergis zal ik na het installeren van de client toch bij het opstarten altijd een wachtwoord moeten invoeren?? of niet??

Als enige gebruiker van deze slaapkamer-computer zit ik op al die wachtwoorden nl niet echt te wachten..

Alvast bedankt

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48

Arno

PF5A

code:
1
[1:20pm] <JvS> <Traag> zou jij dat topic even kunnen openen? :)

Tuurlijk JvS :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

koboy

Heb een idee voor een icon

Op donderdag 02 augustus 2001 02:49 schreef Eggplant het volgende:
Via de search ben ik in jullie topic terechtgekomen...
Hoewel ik overtuigd ben van de juistheid van de genoemde oplossing (client MS), maar als gemakzuchtig thuisgebruiker vraag ik mij toch of dit niet makkelijker kan...

Als ik mij niet vergis zal ik na het installeren van de client toch bij het opstarten altijd een wachtwoord moeten invoeren?? of niet??

Als enige gebruiker van deze slaapkamer-computer zit ik op al die wachtwoorden nl niet echt te wachten..

Alvast bedankt
FF goed lezen wat er op je schermpje staat...
Als je een username hebt, met een blanco (geen) password, zaltie nadat je met die user hebt ingelogd een volgende keer niet meer om passwords vragen, maar automagisch als die user inloggen.

BTW. Ga geen meerdere gebruikersprofielen aanmaken in win98, levert gezooi na installatie van (sommige) software. Werkt dan wel onder de user die het heeft geïnstalleerd, maar niet onder andere users.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Pagina: 1