heb laatst via internet stuurtje 2de hands gekocht trustmaster Formula force gt.
wil nascar2002 en F12002 spelen, blijkt dat hij denkt dat rechtdoor bijna helemaal rechts is ...
e als ik helemaal links stuur dat ie dan ook maarnaar recht moet gaan,
dus ik d8 dat moet ergens in te stellen zijn....
staat er dit apparaat zet zich zelf goed en hoeft dus niet gecalibreerd te worden bla blabla...
dus ik al helemaal sjaggereinig,
blijken de pedaaltjes het ook niet te doen.... weet nie eens op welke poort, zelfde stekkertje als men muis en keybord, maar daar wil ik hem nie in..
- het stuurtje is usb werd gelijk herkent en installeerde de goede drivers..
- de pedalen zijn muis aansluiting gevallen
ps2 ofzoiest
bij de gamecontrollers in de controlpanel staat hij goed aangegeven en als status ok,
er stond bij dat hij bij xp niet werkte maar sommige mensen was het wel gelukt heb ik gelezen..
dus wat moet ik doen, wou hem al open maken om es binnen te kijken , maar zitten 3500 schroefjes in waarvan 2000 met een ander soort schoef die ik nie kan openmaken.. ik ben echt
zal naderhand wel weer heel simpel zijn marjah, en moet dit hier staan?
wil nascar2002 en F12002 spelen, blijkt dat hij denkt dat rechtdoor bijna helemaal rechts is ...
e als ik helemaal links stuur dat ie dan ook maarnaar recht moet gaan,
dus ik d8 dat moet ergens in te stellen zijn....
staat er dit apparaat zet zich zelf goed en hoeft dus niet gecalibreerd te worden bla blabla...
dus ik al helemaal sjaggereinig,
blijken de pedaaltjes het ook niet te doen.... weet nie eens op welke poort, zelfde stekkertje als men muis en keybord, maar daar wil ik hem nie in..
- het stuurtje is usb werd gelijk herkent en installeerde de goede drivers..
- de pedalen zijn muis aansluiting gevallen
bij de gamecontrollers in de controlpanel staat hij goed aangegeven en als status ok,
er stond bij dat hij bij xp niet werkte maar sommige mensen was het wel gelukt heb ik gelezen..
dus wat moet ik doen, wou hem al open maken om es binnen te kijken , maar zitten 3500 schroefjes in waarvan 2000 met een ander soort schoef die ik nie kan openmaken.. ik ben echt
zal naderhand wel weer heel simpel zijn marjah, en moet dit hier staan?