Degelijk printertje voor niet teveel geld?

Pagina: 1
Acties:

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Wat is op dit moment een goede prijs/kwaliteit printer voor rond de 100 Euro?

Hij is voornamelijk voor schoolwerk met evt foto's en om frontjes uit te printen van cd's e.d.

De cartridges moeten ook niet elke week aan vervanging toe zijn.

p.s. Heb nu een HP 690 C en daar ben ik niet meer echt blij mee. (trekt strepen, ook na schoonmaken, kleuren cartridge duur en snel op, print traag enzo).

Verwijderd

deze misschien?
HP Deskjet 845C € 75,-

of anders deze:

Canon S-100 € 70,-
Canon S-300 € 99,-

Verwijderd

hou er wel rekening mee dat hoe goedkoper de printer is hoe duurder de cartridges zijn... +vaak minder inkt erin...

maar als je niet al te veel print is die hp inderdaad wel goed... :)

• RedruM
Die HP845 en Canon-300 komen allebei redelijk/goed uit de test.

Welke vreet meer cartidges en wie verkoopt de duurste?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

over het algemeen zijn de inkttanken van HP duurder dan Canon. Welke het langste meegaat. Hangt ook af van je printgedrag natuurlijk.
Ik heb zowel een HP als een Canon en echt grote verschillen merk je niet, zeker als je maar weinig print :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 11 juni 2002 16:28 schreef Tom_Pelzer het volgende:
over het algemeen zijn de inkttanken van HP duurder dan Canon. Welke het langste meegaat. Hangt ook af van je printgedrag natuurlijk.
Ik heb zowel een HP als een Canon en echt grote verschillen merk je niet, zeker als je maar weinig print :)
HP 845 is een erg goeie keus, we hebben er op m'n werk 2 van. Stil, goede printkwaliteit en redelijk snel. Inkt is wat duurder, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor HP :)

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Ikzelf heb een Epson stylus 580 van net een jaar oud. Kost niet zoveel en de cartridges gaan best lang mee. Ik gebruik zelf WECARE inktcartridges : helft goedkoper en minstens even goed als de epson inktdingen zelf.

• RedruM
Dan wordt het de 845C denk ik (waar staat die C trouwens voor? :P ).

Is ie trouwens USB??

Verwijderd

WECARE inktcartridges zijn er ook voor hp printers... ik heb er alleen slechte ervaringen mee: vlekken e.d. :{

• Calitomnication
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

wat je ook koopt, iig geen Canon BJC 250. Ik heb er alleen maar problemen mee gehad en kheb bijna op het punt gestaan om te checken hoe sterk zo'n ding was als je 'm uit de raam droppeerde <no flame :) :) >

Persoonlijke voorkeur -----> HP 8-)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 16:34 schreef RedruM het volgende:
Dan wordt het de 845C denk ik (waar staat die C trouwens voor? :P ).

Is ie trouwens USB??
C=color :)

USB= ja :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Cannon s300 word veel op mijn werk verkocht, leuke prijs - kwaliteit verhouding. voor weinig geld een leuk printertje :)

anders een apollo, krijg je tegenwoordig gratis bij een pak wasmiddel volgens mij, de cardriches zijn duurder dan de hele printer, dus als hij op is donder je hem weg en haal je er weer eentje :7 -nieuwe definitie van wegwerpprinter :)-

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55

Glabbeek

Dat dus.

Ik heb een Lexmark 5700, al weer een wat ouder beestje. Er is 1 groot voordeel aan Lexmarks: Hervullen gaat heel makkelijk, toch ook een groot voordeel (voor mij iig) :)

En zo is het maar net.

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-08 15:51
Ik heb de 845C :P bevalt goed hoor

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef BlubberZwijn het volgende:
Ik heb de 845C :P bevalt goed hoor
Inderdaad een 'perfecte' huis-tuin-keuken printer. Heeft nog nooit problemen gegeven hier. Hiervoor hadden we een Epson Stylus Color II want die was zo vreselijk goed en professioneel! We hebben er geloof ik 800 gulden voor neer moeten leggen toen en eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke afdruk uit zien rollen...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Inderdaad een 'perfecte' huis-tuin-keuken printer. Heeft nog nooit problemen gegeven hier. Hiervoor hadden we een Epson Stylus Color II want die was zo vreselijk goed en professioneel! We hebben er geloof ik 800 gulden voor neer moeten leggen toen en eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke afdruk uit zien rollen...
Er zijn veel gebruikers met slechte ervaringen met de Epson printers. Ik heb een Stylus Color 740 gehad en daarmee was het wel iedere week feest aangezien hij dan weer niet wou printen. Maar ook met de andere modellen zijn er veel problemen, zoek maar eens op GoT en je vindt er genoeg.

Ik zelf heb ook de 845C sindskort en tot nu toe is hij me goed bevallen :)

• The Dolf
  • Niet online
Epson c60? Zeer goede kwaliteit, niet te duur.

nadeel: beetje een herrieschopper en niet zo snel.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik had eerst ook een HP Deskjet 690 C, maar dat ding maaktte erg veel lawaai (hij komt ergens tegenaan ofzo) doordat de veren lam zijn. Ook kwamen er zwarte strepen op de afdrukken. Toevallig was pas geleden bij Mycom acties een HP Deskjet 845 C voor 45 Euro, had die gelijk maar gekocht :p. En het bevalt me best.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Pagina: 1