Toon posts:

tv signaal naar de desktop theater dtt 2200

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen wie zou mij kunnen helpen hoe ik het geluid van mij tv kan omzetten dat ik het kan luisteren op mijn desktop theater dtt 2200 .

Want ik wil namelijk uit mijn tv het suround halen.
Ik hoop dat iemand dat weet.

Vriendelijke groet,

Battygol *D

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Op dinsdag 11 juni 2002 15:53 schreef battygol het volgende:
Hallo mensen wie zou mij kunnen helpen hoe ik het geluid van mij tv kan omzetten dat ik het kan luisteren op mijn desktop theater dtt 2200 .

Want ik wil namelijk uit mijn tv het suround halen.
Ik hoop dat iemand dat weet.

Vriendelijke groet,

Battygol *D
Je wilt dus je desktop theater dtt 2200 direct aansluiten op je tv?

Dan moet je tv namelijk wel een stereo uitgang hebben en je speakersetje een stereo ingang. Daarnaast moet je speakersetje ook een ingebouwde dolby prologic decoder hebben om van het stereo geluid surround geluid te maken. Heeft je speakersetje niet zo'n ingebouwde decoder dan kan je je tv er niet direct op aansluiten als je surround geluid wilt.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 16:06 schreef Asclepius het volgende:

[..]

Je wilt dus je desktop theater dtt 2200 direct aansluiten op je tv?

Dan moet je tv namelijk wel een stereo uitgang hebben en je speakersetje een stereo ingang. Daarnaast moet je speakersetje ook een ingebouwde dolby prologic decoder hebben om van het stereo geluid surround geluid te maken. Heeft je speakersetje niet zo'n ingebouwde decoder dan kan je je tv er niet direct op aansluiten als je surround geluid wilt.
I second that >:)

Als je geen surround wilt, kan je gewoon een kabeltje van je scart-out (dmv converter met schakelaar) naar je frontspeakers-input leggen. Als je wel surround wilt, moet je het via je pc doen, dus scart -> PC -> DTT2200 :)
Direct Surround kan iig niet!

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik dat opgelost alleen heb ik geen 5.1 signaal hoe krijg ik dat dan voor elkaar wie weet daar iets van.

De 2 voor en 2 achter speakers en de sub.doen het maar de centerspeaker niet kun je dat ook nog instellen

Groeten,

Battygol *D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 11 juni 2002 19:31 schreef battygol het volgende:
Nu heb ik dat opgelost alleen heb ik geen 5.1 signaal hoe krijg ik dat dan voor elkaar wie weet daar iets van.

De 2 voor en 2 achter speakers en de sub.doen het maar de centerspeaker niet kun je dat ook nog instellen
Nee dan heb je een decoder nodig en die zit er niet in... Kan je niets aan doen
Groeten,

Battygol *D
Zou je dat groeten achterwege willen laten? als je onder elke post een tekstje wil hebben, kan je je signature gebruiken :). Dit leest irritant

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 19:31 schreef battygol het volgende:

Groeten,

Battygol *D
Als je het via je SB Live! doet, kan je in de surround mixer 'Movie Mode' aanzetten. Je hebt dan geen 5.1 geluid, maar je centerspeaker doet het. Er wordt in principe nog geen 5.1 signaal via de cai verzonden..

Verwijderd

Topicstarter
Maar ehh ik heb geen movie mode waar kan ik die downloaden dan heb ik in iedergeval wel een hoop kabaal bij een film.
*D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit gaat ook nergens meer over..

dat is alleen bij aansluiting op een geluidskaart zo...

Het kan dus gewoon niet. (punt) helaasch..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.