Toon posts:

UPC Digitaal Motorala ding op iNet+Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, vanochtend eindelijk m'n Motorola set top box gekregen. (Derde afspraak) Na wat gebel (telefooncentrale binnen UPC lag plat, ;)) ding eindelijk aan de praat. Kerel weg en ik denk check m'n mail nog ff op de PC, geen iNet meer, kabelmodem komt de check aan het begin niet meer door, blijft hangen op het tweede lampje. Ik herinnerde me nog een topic van een tijdje geleden waarbij ze de PC op de ethernet aansluiting van de decoder hebben aangesloten. FF kabeltje gelegd en meteen een 62.194.*.* ip (dus dat ding functioneerdt als een gewone kabelmodem en geen router/DHCP server), dat werkte gewoon (alleen gecapped ondertussen, ding haalde meteen nieuwe software op, :(). Nu las ik in een ander topic een vraag of het mogelijk is deze verbinding via de decoder en het oude kablemodem (Terayon) te bridgen/linken/whatever? (kwam geen antwoord op dus) Hierbij dus de vraag: Kan dit? :? (als m'n gewone verbinding het weer doet)

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ja... Verder is alle info om dat ding te tweaken/hacken welkom! >:)

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 12:21
Ik snap het niet helemaal.

Kun je die decoder als kabel modem gebruiken ??
maare, tips om hem te hacken enzo zijn ook welkom, ik heb er hier namelijk ook zo eentje staan.
en zou graag wat meer ermee kunnen :D
Btw, dat kreng word wel verdomd heet zeg mischien idee om hem te modden ?!

maare, MAG dat modden wel, is dit ding dus eigendom van jezelf ?
of net als je kabelmodem van upc ?

Join the club

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat wil je dan? Ik snap de link met [forum=9] niet helemaal?

is dit niet iets wat beter in [forum=4] past? :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Past goed hier toch? Komt geluid en beeld uit, :o

Ja, gewoon een UTP kabel erachter in hangen en ff IP vernieuwen, that's it, )