Toon posts:

welke SCSI controller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik weet niet meer welke SCSI controller ik het beste kan pakken.

Het bedrijf hier heeft gevraagd voor een nieuwe (grotere) backup mogelijkheid.

Ik ben uitgekomen op de HP SureStore vs80i DLT drive (C7504A).

Aansluiting: 1 Wide Ultra SCSI-2 LVD (low voltage differential)

Alleen moet ik nu nog een SCSI controller ervoor hebben.

Ik ben dus aan het denken aan de adaptec 29160 (Het is een DELL server.) O.S. nu: NT4.0 server wordt win2K advanced server.

Is dit een goede kaart voor deze taak of kan ik beter een andere pakken? Help me aub

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:32
Dit is een goede controller. Wordt ook netjes ondersteund door nt4 en w2k.
Als je op het geld moet letten kan je ook nog gaan voor Tekram of een kaart die U2W is in plaats van U3W

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
Geld is niet zo heel erg belangrijk het moet gewoon goed zijn :) daarom de vraag voor advies :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 14:55
Heeft de computer waar de controller inkomt wel 64 bits PCI?
anders kan je beter de 19160 nemen.. (32 bits)

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De 29160 is een beetje overkill voor een tapestreamer maar als kwaliteit en driverondersteuning boven kosten gaan is dat een hele goeie.
Al met al zal het ook hooguit zo'n €100 schelen. Als je minder gezeik hebt met deze kaart heb je dat er dus zo uit.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Topicstarter
als ik op de page van de 19160 kijk staat er dat deze niet ondersteund wordt in een server omgeving en de computer waar het in komt is de DELL server van dit bedrijf ( NT 4.0 server en dat wordt win2K advanced server )

Kan dit dan wel.... Ik wil geen problemen ermee krijgen.

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Kijk even of je Dell server 64bits PCI sloten heeft. Als hij redelijk nieuw is heeft hij dat wel en zou ik gewoon voor de 29160 gaan.
De 29160 kan dacht ik zelfs ook in 32bits sloten alleen is de maximale doorvoersnelheid dan iets lager. Geen 160MB/S maar 130MB/s ofzo.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik zou gewoon kijken of dell spare-parts levert, en dan daar iets uit kiezen.. Dan zit je in ieder geval goed wat betreft support en dat soort zaken..
Pagina: 1