Toon posts:

Op zoek naar multiplayer RPG

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-01 13:41

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Topicstarter
Ik speel elke week samen met een vriend van mij een sessie Baldur's Gate op mijn netwerkje hier. Dit doen wij nu al lange tijd en hebben ondertussen Throne of Bhaal vrijwel uitgespeeld.

Het probleem doet zich voor dat we nu op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. We zoeken iets waarmee we de verhaallijn gezamelijk kunnen uitspelen.

Diablo II hebben wij voor BG uitgespeeld dus dat valt af. Ik heb zitten stoeien met Dungeon Siege en dat leek wel geschikt, echter is het niet mogelijk om te saven waar je gebleven bent in multiplayer. Je moet een bepaald level hebben bereikt om op een bepaald punt verder te kunnen. Nox (met patch) had ook al zo'n belabberd systeem. Dus dat valt ook af.

Dit zijn dus de wensen die wij hebben:
- verhaallijn met z'n tweeen speelbaar
- kunnen saven waar je gebleven bent.
- bij voorkeur rpg (diablo stijl of Baldurs gate stijl)
- GEEN quake etc.
- Nu te koop. Ik weet dat Icewind Dale II en Neverwinter Nights er aan komen.

Graag zou ik wat suggesties willen

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:25
Lijkt me dat je Neverwinter Nights IceWind Dale en Diablo 2 al geprobeerd hebt? Zo niet, probeer ze :P

Edit: DOH |:(

There is no magic.

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 14:34 schreef The Will het volgende:
Lijkt me dat je Neverwinter Nights en Diablo 2 al geprobeerd hebt? Zo niet, probeer ze :P
Neverwinter Nights is nog niet eens uit |:(

• The Will
Edit: Ben in de war. :+

There is no magic.

• Niet online
uh welke winkel? |:(

Check: http://www.gamers.nl/nieuws/13460

Anoniem: 29349

IceWind Dale.
ShadowBane MMORPG: release 2de kwart dit jaar.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Er zijn nog wat downloads voor de Baldur's Gate-en toch? ze zijn wel groot maar gratis downloadbaar dacht ik, met nieuwe quest ed :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 14:33 schreef Demongorgon het volgende:
Diablo II hebben wij voor BG uitgespeeld dus dat valt af.
Lezen The Will Diablo II had hij ook al :+
Tis nog vroeg ;)

Anoniem: 11185

• The Will
Damn ik ben echt dom vandaag, ik haal alles door elkaar |:(

Ik bedoelde dus Diablo 2 Lord of Destruction.

There is no magic.

• Niet online
Ja idd Diablo II: Lord Of Destruction is wel stoer.
Je hebt nieuwe classes die je kan proberen en 1 nieuwe laatste act. En nieuwe monsters, items enzo.
Proberen waard?

• FullThrottle

FullThrottle

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 14:43 schreef Okyah het volgende:
Er zijn nog wat downloads voor de Baldur's Gate-en toch? ze zijn wel groot maar gratis downloadbaar dacht ik, met nieuwe quest ed :)
Klinkt intressant. Heb je misschien een linkje voor me? *D

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 20:33

Captain N

Back in NL. T_T

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op dinsdag 11 juni 2002 14:57 schreef Demongorgon het volgende:

[..]

urk... nee, dat niet, kheb er vooral over gelezen, ik vind BG neit zo, khoud meer van planescpae, maar ik ga even voor je kijken ok? :)

edit:

http://www.planetbaldursgate.com/bg2/media/files/#mods

hier onderaan de pagina :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• The Will
Op dinsdag 11 juni 2002 14:57 schreef Demongorgon het volgende:

[..]

http://www.baldursgatehaven.com/downloads/

Onder andere The Darkest Day is er een.

En Ragnarok heeft niet echt veel verhaal, meer een hack & slash, maar wel cool :)

There is no magic.

• FullThrottle

FullThrottle

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 14:48 schreef SaSReCoiL het volgende:
Ja idd Diablo II: Lord Of Destruction is wel stoer.
Je hebt nieuwe classes die je kan proberen en 1 nieuwe laatste act. En nieuwe monsters, items enzo.
Proberen waard?
Wij hebben inderdaad alleen de standaad Diablo II uitgespeeld. Ik zal wel heel erg onwetend zijn maar is Lord of Destruction een uitbreiding op het orgineel? Ik ga wel effe naar de winkel om te kijken.

Thanx for the tip. :)

ps. Icewind dale hebben we beide al op singleplayer uitgespeeld.

• The Will
Jep LoD is een uitbreiding voor Diablo 2. Je moet eerst alle 4 de eerste Acts doorlopen, en dan kom je in een nieuwe Act, Act 5 waar je Bhaal moet verslaan. Verder zijn er 2 nieuwe chars (Druid en Assassin) en een shitload nieuwe items :)

There is no magic.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

http://www.planetbaldursgate.com/bg2/media/files/#mods

hier kanje wel wat vinden ook, maar je kan prob ook wel expansions/mods voor BG1 vinden, heb je die ook al gedaan?

Alone at last
Just nostalgia and I

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 15:15

White Dust

PlaneScape: Torment

Mischien is Vampire: The Masqurade; Redemption iets? ik geloof dat An Elder Scroll Legend: Battlespire ook online valt te spelen (is al oud ;))...

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Dit bedoelde je vast niet, maar probeer secret of mana een rpg voor de snes. Een van de eerste die je met 3 man kon spelen.

Het beste spel allertijden voor mij tenminste. Fantastisch verhaal en gameplay.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
probeer anders een keer zoiets als Ultima Online?
Dat is ook erg leuk :)

Slave of Thieves

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Everquest is ook wel een aanrader. vooral met 2 pc's en 2 abbo's is het leuk spelen.

Helaas wel een beetje prijzig :( je betaald 12.95Dollar per maand per abbonement.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 16:39 schreef hduijn het volgende:
Everquest is ook wel een aanrader. vooral met 2 pc's en 2 abbo's is het leuk spelen.

Helaas wel een beetje prijzig :( je betaald 12.95Dollar per maand per abbonement.
met dark age of camelot beta was het feest hier :)
2 accounts 2 pc's op 1 kamer. echt heel tof. toen was het gratis. ik wil het nu ook wel spelen, maar weinig tijd.

• FullThrottle

FullThrottle

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 15:46 schreef stormblade32 het volgende:
Dit bedoelde je vast niet, maar probeer secret of mana een rpg voor de snes. Een van de eerste die je met 3 man kon spelen.

Het beste spel allertijden voor mij tenminste. Fantastisch verhaal en gameplay.
Helaas ik heb geen snes. Misschien dat ik er nog eens eentje op konninginnedag voor een prikkie koop. :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-03 07:32
Dungeon Siege.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Diablo II LoD is echt een aanrader, spel werd gelijk 6x leuker, grotere stash, 800x600, nieuwe items, rune's etc!

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• FullThrottle

FullThrottle

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 16:28 schreef IDtenT het volgende:
probeer anders een keer zoiets als Ultima Online?
Dat is ook erg leuk :)
Daar moet je toch een abbonement voor afsluiten? Hmmm,.. vind ik een beetje duur. Zeker omdat we in princiepe maar 1 keer per week spelen.
Op woensdag 12 juni 2002 16:39 schreef hduijn het volgende:
Helaas wel een beetje prijzig je betaald 12.95Dollar per maand per abbonement.
Everquest heb ik zowaar een paar weken gespeeld. Ik kan me alleen nog herinneren dat er een paar dingen waren die ik erg irritant vond. Ik ben alleen vergeten wat |:(
In ieder geval is het abbonemetsgeld voor mij een bezwaar.

edit: verkeerd knip en plakwerk gecorigeerd

• FullThrottle

FullThrottle

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 17:49 schreef White Dust het volgende:
Mischien is Vampire: The Masqurade; Redemption iets? ik geloof dat An Elder Scroll Legend: Battlespire ook online valt te spelen (is al oud ;))...
Hee,... da's een goeie. Ik heb een tijd terug Vampire Redemtion voor een prikkie gekocht (fl. 39,95 bij Dixons) Ik was het helemaal vergeten en het was dus tussen "de stapel" terecht gekomen. Ik ga er meteen mee experimenteren.

Anoniem: 154867

Demongorgon schreef op woensdag 12 juni 2002 @ 22:36:
[...]

Daar moet je toch een abbonement voor afsluiten? Hmmm,.. vind ik een beetje duur. Zeker omdat we in princiepe maar 1 keer per week spelen.
[...]
Nee, voor Ultima Online zijn er zoveel free shards.. Download UOGateway.. daar heb je een hele grote server list waar je gewoon op de server klikt en dat programma download en installeerd de juiste bestanden erg snel..

En Ultima Online: Age of Shadows is bovendien ook gratis te downloaden op het internet en dan bedoel ik legaal, kost niks, moet je alleen wel even zoeken.

Anoniem: 95352

Anoniem: 154867 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:35:
[...]

Nee, voor Ultima Online zijn er zoveel free shards.. Download UOGateway.. daar heb je een hele grote server list waar je gewoon op de server klikt en dat programma download en installeerd de juiste bestanden erg snel..

En Ultima Online: Age of Shadows is bovendien ook gratis te downloaden op het internet en dan bedoel ik legaal, kost niks, moet je alleen wel even zoeken.
Eventjes denken, hij heeft dat drie jaar geleden gepost, dat betenkt dus 1 van de volgende dingen:
1. Hij heeft als iets en geen intresse meer in deze thread.
2. Hij is oud en grijs, speelt nooit meer spelletjes en heeft geen intresse meer in deze thread.
3. Hij is naar de gene zijde overgegaan ;) en heeft geen intresse meer in deze thread.
4. Hij heeft nog steeds niks en is hierdoor diep gefrustreerd, doordat deze thread opgebaggerd is, heb je hem diep in zijn ziel gekwestst.

Hoe dan ook, het ophalen van deze thread is niet goed(zoals de FAQ ook zegt). Dus Waarom doe je dit in hemelsnaam? :?

Overigens kan ik het ten zeerste waarderen dat je mensen op GOT probeert te helpen, kijk alleen de volgende keer naar de datum. :o

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-03 22:32

Flapmo

and back is gigi!

Er moest idd toch een belletje gaan rinkelen toen je las dat NWN nog niet uit was :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk niet dat de topicstarter hier nog veel nut zal van hebben, aangezien het een jaar geleden is dat hij nog inlogde ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee