Toon posts:

"Zend" foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een trial versie van Zend gedownload en een heel simpel script dat de tekst "Yesco!" echo't ge-encoded. Op mijn webserver lokaal (op win2000) werkt het perfect. Er staat een "Generated by a TRIAL VERSION" melding bovenin de browser en daaronder de tekst "Yesco!".

Als ik het script echter upload naar mijn hosting provider 2Fast, werkt het script niet. De enige output die het script genereert is "Zend". 2Fast gebruikt een nieuwere versie van Optimizer dan ik, in ik gebruik een vandaag gedownloade trial versie, dus wat kan het probleem zijn? Ik weet het niet meer.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Welke versie van Zend Optimizer gebruik jij dan? Ik mag toch hopen dat Optimizer de oude encrypte files ook nog kan uitvoeren :?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Tja, ik denk niet dat wij het ook kunnen weten.
GoT is geen helpdesk en ik denk dat je beter eens de makers van dat script kunt contacteren.

https://fgheysels.github.io/

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Heropend.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even een wat meer uitgebreide omschrijving geven. Het script wat ik bedoel is een script wat ik zelf geschreven heb (een test-script) omdat een boel andere scripts hetzelfde mankement vertoonden.
code:
1
2
3
<?
echo "Yesco!";
?>

Versie informatie uit phpinfo van de lokale server:
This program makes use of the Zend scripting language engine: Zend Engine v1.0.6, Copyright (c) 1998-2001 Zend Technologies with Zend Optimizer v1.1.0, Copyright (c) 1998-2000, by Zend Technologies

Zend Optimizer variables van de lokale server:
Optimization Pass 1 enabled
Optimization Pass 2 enabled
Optimization Pass 3 enabled

Versie informatie uit phpinfo van de Internet server:
This program makes use of the Zend Scripting Language Engine: Zend Engine v1.1.1, Copyright (c) 1998-2001 Zend Technologies with Zend Optimizer v1.3.1, Copyright (c) 1998-2002, by Zend Technologies

En dan nog wat Zend Optimizer variables van de Internet server:
Optimization Pass 1 enabled
Optimization Pass 2 enabled
Optimization Pass 3 enabled
Optimization Pass 9 disabled
Optimization Pass 10 disabled
Zend Loader enabled

Ik hoop dat dit voldoende aanvullende informatie geeft. Nogmaals, op de lokale server werkt alles perfect, op de Internet server voor geen meter...

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ja kan even je vraag stellen in de zend forums op zend.com maar mijn ervaring is dat het daaar niet zo vlot loopt met antwoorden.

verder kan ik je aanraden even de mailing list geschiedenissen door te lezen of je op een van deze lists te abboneren en daar je vraag stellen.

ik gok dat het toch een compatibility issue is.

check daarom eigenlijk ook nog ff bugs.php.net

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Misschien dat het aan de ingestelde rechten van de files licht. Alicht moet zend hem executen en heeft de file deze rechten niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 17:10 schreef lisson01 het volgende:
Misschien dat het aan de ingestelde rechten van de files licht. Alicht moet zend hem executen en heeft de file deze rechten niet.
Zend / php is toch een module in apache, dus dat lijkt me niet het probleem, en waarom zou hij dan wel "Zend" geven?
Pagina: 1