Everybody happy??? I soon change that here we go...
Verwijderd
Ik heb voor mijn werkgever tot in den treure gezocht. Er zijn uiteraard wel proggies die zoiets doen, maar die zijn meestal geschreven door een hobbyist en dus niet gegarandeerd getest enz enz enz
Dus ik zou je aanraden om pop beamer te kopen of te kiezen voor een duurder alternatief
suc6
Ow ja... nou ja we zijn nogal op zoek geweest op internet en popbeamer was onze beste oplossing tot nu toe...Op dinsdag 11 juni 2002 14:29 schreef SaSxNEO het volgende:
Dat kan toch ook met exchange zelf ?
maar als iemand toch een goedkopere oplossing weet, of nog beter als iemand het weet hoe het werkt met exchange...
ik hou me aanbevolen!!!
er is vast wel iemand op GoT die weet hoe dat werkt met exchange 2000...
Verwijderd
de test versie is gratis en werkt al maar de volledige versie met alle opties kost $39,- dat is in iedergeval goedkoper dan pop beamer
Exchang kan zelf geen pop box leeghalen in de Smal Buisines Server zit er wel een tool die dat kan maar niet in exchange zelf.
ik ga ff op zoek naar een demo versie
TNX
Verwijderd
Zou je voortaan niet meer een vermomde schop na een uurtje willen geven? Dit is irritant voor andere mensen, en het is wel logisch dat er eventjes niemand online is die hier wat vanaf weet.. Het is niet het meest basic op dit forum..Op dinsdag 11 juni 2002 15:51 schreef Mysteryman het volgende:
dit valt mij toch lichtelijk tegen.. er zijn genoeg topics te vinden over dit onderwerp maar niet over mijn vraag...
er is vast wel iemand op GoT die weet hoe dat werkt met exchange 2000...
ow k sorry voor de TE snelle reply! maar je wordt heel snel naar beneden getrapt... maar iedereen tot zo ver TNX...Op dinsdag 11 juni 2002 16:16 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Zou je voortaan niet meer een vermomde schop na een uurtje willen geven? Dit is irritant voor andere mensen, en het is wel logisch dat er eventjes niemand online is die hier wat vanaf weet.. Het is niet het meest basic op dit forum..
Verwijderd
Dit is makkelijk, ik kijk vanavond wel even hoe ik dat precies deed.
Ik zoek zelf een manier om dit in 5.5 te doen.
Dit kan niet in 5.5 zonder een third party proggie. Ik gebruik zelf popcon (www.popcon.de) deze werkt niet goed en is niet zo duur.Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 15:19:
Ik heb thuis in mijn Exchange 2000 gewoon een connectortje aangemaakt, waardoor mijn chello mail om de 15 min wordt gechecked en deze in mijn exchange mailbox duwt.
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
Verwijderd
besef je wel dat je een jaar oud topic omhoog schopt?Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 15:19:
Ik heb thuis in mijn Exchange 2000 gewoon een connectortje aangemaakt, waardoor mijn chello mail om de 15 min wordt gechecked en deze in mijn exchange mailbox duwt.
Dit topic is gesloten.
![]()