Ok omdat iedereen zo veel antwoord geeft ik de doorslag
het is dus een P4 @ 1600 Mhz met 256 sdram geheugen. waardoor die p4 zo traag als ik weet niet wat is.
Dus een hp Vectra 420 moet je alleen kopen vanwege de mooie kast en niet hoorbare componentnen, maar zeker niet voor de snelheid
het is dus een P4 @ 1600 Mhz met 256 sdram geheugen. waardoor die p4 zo traag als ik weet niet wat is.
Dus een hp Vectra 420 moet je alleen kopen vanwege de mooie kast en niet hoorbare componentnen, maar zeker niet voor de snelheid
Verwijderd
Ik heb hier ook een HP lopenOp dinsdag 11 juni 2002 14:21 schreef venomous het volgende:
Ok omdat iedereen zo veel antwoord geeft ik de doorslag
AMD K6 500
256MB SDRam
256MB SDRam
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:28 schreef kutkip het volgende:
Tja dat weet je met 'A-merk' pc's he
Wel die 2GHz maar vaak een slecht mobo, GeForce 2/4 MX en geen rdram bij p4's..
Dit heeft in dit geval niks met merk-pc's te maken.. Elk bordje wat een P4 heeft met SDRAM zal zo'n score halen..
(oh, en ik heb hier met een prototype van de VL430 gewerkt, die dus de 845G chipset had.. P4 met DDR, dus wel snel!)
Maargoed, ik snap het nut van dit topic dus niet..
Eigen schuld, moet je maar geen A-merk pc's kopen.
niet omdat A-merk pc's niet goed zijn, maar meer om het feit dat ze bijna nooit voldoen aan je wensen
als je een A-merk pc koopt wordt je vaak overdonderd met grote getalen:
nu te koop compaq, 2.0Ghz p4, 512MB, 80GB 17" monitor
alleen staat er dan niet bij dat het een p4 2.0 met 256kb cache is, 512 MB Sdram, een hd van 5400rpm en een 17" monitor met een dotpitch van 27.
Dit terwijl je als je zelf naar een computershop gaat en je daar een pc laat aanmeten je wel onderdelen krijgt die je wilt.
Dan komen deze teleurstelling ook niet meer voor.
mijn mening:
thuis gebruik / veel eisende gebruiker : pc op maat
bedrijfs werkstation: A-merk pc, ivm support
niet omdat A-merk pc's niet goed zijn, maar meer om het feit dat ze bijna nooit voldoen aan je wensen
als je een A-merk pc koopt wordt je vaak overdonderd met grote getalen:
nu te koop compaq, 2.0Ghz p4, 512MB, 80GB 17" monitor
alleen staat er dan niet bij dat het een p4 2.0 met 256kb cache is, 512 MB Sdram, een hd van 5400rpm en een 17" monitor met een dotpitch van 27.
Dit terwijl je als je zelf naar een computershop gaat en je daar een pc laat aanmeten je wel onderdelen krijgt die je wilt.
Dan komen deze teleurstelling ook niet meer voor.
mijn mening:
thuis gebruik / veel eisende gebruiker : pc op maat
bedrijfs werkstation: A-merk pc, ivm support
Het voordeel van A-merken zijn wel dat zij super-betrouwbaar zijn. het zijn dat wel niet de snelste pc's maar kapot gaan ze volgens mij nauwelijks. Even ter verduidelijking: Ik heb géén A-merk, maar een zelfbouw.. Ik ga voor performance..
dit is heel simpel de geheugen performance en er is niks mis mee... de performance van sdram is gewoon minder.
je pc is dus gewoon zo snel als tie hoort te zijn...
je pc is dus gewoon zo snel als tie hoort te zijn...
https://wren.co/join/Devian
Is het niet gewoon een P3 @ 1600 Mhz ?
aan het sandra tabelletje lijkt me dat eerder op te maken
aan het sandra tabelletje lijkt me dat eerder op te maken
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Verwijderd
Wat is er mis met GeforceOp dinsdag 11 juni 2002 14:28 schreef kutkip het volgende:
Tja dat weet je met 'A-merk' pc's he
Wel die 2GHz maar vaak een slecht mobo, GeForce 2/4 MX en geen rdram bij p4's..
het gaat om de mx... is ook een topic over (al wel oud) met de vraag het het 'mx' gedoe van nvidia niet een (smerige) marketingtechnische actie is.Op woensdag 12 juni 2002 09:31 schreef TwenteTerror het volgende:
[..]
Wat is er mis met Geforce
Maar ik wil niet vervelend doen, maar mijn vorige pc (packard bell) was een goede computer. En dan bedoel ik niet goed in de zin van stabiel en werkend (ook wel natuurlijk) maar het was in die tijd (drie jaar terug) een pentium 3 500 met wel de volle mep aan cache, alleen over de hd ben ik niet zo zeker
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd
Niets, maar wat hij hier duidelijk wil maken is dat bij A-merk pc's er MEESTAL een GeForce 2 MX / GeForce 4 MX in gaat i.p.v. een Geforce 2 ULTRA / GeForce 4 Ti4600Op woensdag 12 juni 2002 09:31 schreef TwenteTerror het volgende:
[..]
Wat is er mis met Geforce
Zo mis je dus een berg 3D power
Pagina: 1