[groot wervingstopic]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het misschien een idee om een topic te maken waarin je mag vragen of er iemand naar je LAN feessie wil komen, of reclame voor je website? Dan kan er toch een beetje reclame gemaakt worden. zonder dat er veel mensen last van hebben. :)

Mag ik zoiets openen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Wordt het dan niet een beetje te doorelkaar heen? Bedoel, als je één topic opent voor een bepaalde lan dan is het nog te doen, maar als er een topic komt voor meerdere lans dan lijkt me de discussie een beetje teveel doorelkaar te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 13:45 schreef M.I.G. het volgende:
Wordt het dan niet een beetje te doorelkaar heen? Bedoel, als je één topic opent voor een bepaalde lan dan is het nog te doen, maar als er een topic komt voor meerdere lans dan lijkt me de discussie een beetje teveel doorelkaar te gaan lopen.
Tja, ik heb het ook niet verzonnen, die policy ;) Ik zou graag een aankondigingen forum zien, maar dat zal qua juridische redenen wel niet kunnen ;) Zal wel iets van "wij moeten wel voor reclame betalen en jullie niet" zijn ;)

Dus kan 1 topic ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De spammerts kunnen hun harten daar in wel luchten, maar ik denk dat er verder vrij weinig users in zullen kijken.
Als ik het zo hoor is het gewoon 1 groot spam topic, maar ik hoef helemaal geen spam, daar heb ik al meer dan genoeg van. Ik denk dat dat voor de rest van de users ook geld.

Als je nou zoiets als een LAN oid wilt doen, dan kan dat al. Je moet gewoon de mod van het forum vragen of dat mag, en vaak mag dat dan dus ook wel. Dat is toch dan prima in orde? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 21:07
Op dinsdag 11 juni 2002 13:59 schreef DataBeest het volgende:
De spammerts kunnen hun harten daar in wel luchten, maar ik denk dat er verder vrij weinig users in zullen kijken.
Als ik het zo hoor is het gewoon 1 groot spam topic, maar ik hoef helemaal geen spam, daar heb ik al meer dan genoeg van. Ik denk dat dat voor de rest van de users ook geld.

Als je nou zoiets als een LAN oid wilt doen, dan kan dat al. Je moet gewoon de mod van het forum vragen of dat mag, en vaak mag dat dan dus ook wel. Dat is toch dan prima in orde? :)
Misschien een nieuwe flora:
[b]SPAM[/b]
Wil je graag wat weten over SPAM of zelf SPAM'en. Hier kan het allemaal.
:+

TIP.
Klik eens echt op die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 15:36

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

D'r is 1 plek waar je op dit forum wel een beetje mag spammen, en dat is achter je huisje en in je sig... Lijkt me op zich plek genoeg toch? Als je je als medetweaker een beetje goed profileert (in SP bv), en je hebt ook nog een lan-linkje in je sig staan dan wordt daar vast ook wel nbaar gekeken :)..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 15:47 schreef Janoz het volgende:
D'r is 1 plek waar je op dit forum wel een beetje mag spammen, en dat is achter je huisje en in je sig... Lijkt me op zich plek genoeg toch? Als je je als medetweaker een beetje goed profileert (in SP bv), en je hebt ook nog een lan-linkje in je sig staan dan wordt daar vast ook wel nbaar gekeken :)..
Sorry :P
Pagina: 1