Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Bij mij werken ze allemaal....
@home rulez
@home rulez
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Wazig...
Ik werk zelf bij de helpdesk van m'n inet provider, en heb niets gehoord over werkzaamheden. Bovendien zijn een heleboel andere, vergelijkbare websites bij mij wel bereikbaar !

Ik werk zelf bij de helpdesk van m'n inet provider, en heb niets gehoord over werkzaamheden. Bovendien zijn een heleboel andere, vergelijkbare websites bij mij wel bereikbaar !
edit:
Ik zit bij Campus@Maastricht, dat loopt via de infrastructuur van @Home...
Ik zit bij Campus@Maastricht, dat loopt via de infrastructuur van @Home...
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Hier werkt alles ook nog gewoon hoor...
(via SurfNet)
(via SurfNet)
Nu werkt alles hier ook weer 
Geen idee wat het was, maar ik ben in ieder geval niet gek en dat is al weer een hele geruststelling...
Geen idee wat het was, maar ik ben in ieder geval niet gek en dat is al weer een hele geruststelling...
Verwijderd
je hebt gelijk hiero werken ze ook niet allemaal
/me denkt (zoals eerder vermeld) dat her door kpnquest komt
/me denkt (zoals eerder vermeld) dat her door kpnquest komt
Alle peerings van KPNQuest die ik op de AMS-IX kan zien hebben nog gewoon een normale hoeveelheid dataverkeer hoor.Op dinsdag 11 juni 2002 13:40 schreef G-PHREAK het volgende:
heeft met KPQquest te maken..?
Werkt hier bij mij ook op Nixstream.
Pagina: 1