Toon posts:

[XP] Windows Media Player live streams??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben Rieuwert en ik heb een probleem :D Met WMP dus, op fok! wisten ze het niet en zeiden ze dus maar niks.. uitdaging of niet? :P
Er komt namelijk geen beeld zodra normaal de video afgespeeld zou worden, verder ook geen erro of whatsoever, alleen de computer bevriest gewoon compleet.
Muis niet meer bewegen enzo. Het venster in WMP blijft dan ook gewoon zwart dus.
Dit heb ik opgelost door alles in quicktime/RA-player/divx-alpha af te spelen maar met streams ( WK streams bijvoorbeeld op nederland 2 ) wil dat niet, die kan ik alleen in WMP openen.

Dus wie weet een goede live streams player of een fix voor het probleem? Het is in XP, detail, geluidstreams afspelen doet ie wel, en dan geeft ie daarbij ook zo'n beeld met bewegend psychedelic ding, je weet wel zoiets wat op de maat meebeweegt ofzo.. dus een beetje beelden afspelen schijnt ie wel te kunnen.

Ik moet dus die streams zien vanwege het feit dat ik lijd aan een ernstige vorm van tv-deficientie :(
Nou mooie eerste post dit hier..

Anyone? BvD, Rieuwert

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Zoals je in het [topic=471457] natuurlijk al hebt gelezen voordat je poste, hoort een vraag over een progsamma als de mediaplayer thuis in [forum=10]. Ik zal dan ook even vragen of dit verplaatst kan worden.

On-topic: werkt de mediaplayer 6.4 wel? (mplayer2.exe in dezelfde dir als de nieuwe).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SA

Verwijderd

Topicstarter
Oh hmja sorry... ik dacht dat ik het goed had geinterpreteerd dat dit forum was voor Windows operated systemen, dus systemen die onder windows draaien en dat er dan ergens een probleem is.. Maar ik werd er inderdaad na het posten op gewezen door die hard tweaker Vlasbaard.. Zal niet weer gebeuren :)

/on topic, media player 6.4 ? Ik zal eens even kijken wat ik nu uberhaupt heb..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 8.0.0.4477 en die werkt in elk geval niet.. hoe kom ik aan 6.4? En laat die zich zomaar intstalleren als oudere versie zijnde? voorheen heb in elk geval nooit problemen gehad met WMP..

Verwijderd

Topicstarter
Ja mplayer 2 staat inderdaad in die directory.. versie 6.4 nogwat..En die kan nog avi's afspelen ook! :)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op dinsdag 11 juni 2002 13:24 schreef Rieuwert het volgende:
Ik heb nu 8.0.0.4477 en die werkt in elk geval niet.. hoe kom ik aan 6.4? En laat die zich zomaar intstalleren als oudere versie zijnde? voorheen heb in elk geval nooit problemen gehad met WMP..
Als het goed is staat 6.4 nog in C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe, start die maar eens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt mensen :) Die versie 8 moet dan maar stuk zijn, 6.4 werkt iig. De stream waar ik het over had is trouwens, voor geinterreseerden, http://streamer.euronet.nl/news , live Ned 2 , dus foebbal :)
( helaas is ie steeds vol maar op een gegeven moment kom je er wel eens door heb ik gehoord hehe )

Ik zie net dat ie ook al in [topic=510868/2/25] genoemd is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op dinsdag 11 juni 2002 13:22 schreef Rieuwert het volgende:
Oh hmja sorry... ik dacht dat ik het goed had geinterpreteerd dat dit forum was voor Windows operated systemen, dus systemen die onder windows draaien en dat er dan ergens een probleem is.. Maar ik werd er inderdaad na het posten op gewezen door die hard tweaker Vlasbaard..
Dat is een gedachtengang die inderdaad wel vaker voorkomt.
Zal niet weer gebeuren :)
Mooi :Y)
Dat je al wel topictitel gekozen hebt volgens het policy geeft al wel aan dat je eerst even hebt rondgekenen en nagedacht voordat je poste, wat ook al wel eens vergeten wordt bij een eerste post :+

Dan ga ik nog wat 'zeuren': Je kan met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop je bericht aanpassen als je nog wat toe te voegen hebt aan je bericht - het steeds omhoogschoppen wordt niet echt op prijs gesteld.
Edit: maar de knop had je al gevonden zie ik.

Mooi dat het in 6.4 wel werkt. Die heeft IMHO uberhaubt de voorkeur aangezien 'ie onder andere minder resources vreet.

Als je WMP8 toch aan de praat wilt krijgen: wanneer heb je voor het laatst een update gedaan? Ga anders even langs windowsupdate, daar staat iirc een nieuwere versie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 13:58 schreef F_J_K het volgende:

[..]

Dat is een gedachtengang die inderdaad wel vaker voorkomt.
[..]

Mooi :Y)
Dat je al wel topictitel gekozen hebt volgens het policy geeft al wel aan dat je eerst even hebt rondgekenen en nagedacht voordat je poste, wat ook al wel eens vergeten wordt bij een eerste post :+

Dan ga ik nog wat 'zeuren': Je kan met de [afbeelding] knop je bericht aanpassen als je nog wat toe te voegen hebt aan je bericht - het steeds omhoogschoppen wordt niet echt op prijs gesteld.
Edit: maar de knop had je al gevonden zie ik.

Mooi dat het in 6.4 wel werkt. Die heeft IMHO uberhaubt de voorkeur aangezien 'ie onder andere minder resources vreet.

Als je WMP8 toch aan de praat wilt krijgen: wanneer heb je voor het laatst een update gedaan? Ga anders even langs windowsupdate, daar staat iirc een nieuwere versie.
Uw hulp wordt op prijs gesteld hoor :)
Enne, windowsupdate had ik inderdaad al gedaan maaaaar, wat kom ik net tegen... http://redir.windowsmedia.com/ct/wmc-en-us/0/BPDL0PDN7/wmc.htm?page=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/bonuspack.asp Voor iedereen die nog eens dit probleem gaat hebben is deze link essentieel. dit is een bonuspack zodat je er wel veel extra dingen bijkrijgt maar het doet het ook weer allemaal. Dat was weer een leuk ochtendje wannabe tweakeren mensen :)

en ja, ik had inderdaad ook als titel : "HELP PROBLEEM !!!!!" kunnen kiezen :+

Verwijderd

Je geeft hier aan het Media Player Bonus pack te waarderen. Vandaar dat ik even wil wijzen op het Winter Pack. Heeft een tool TweakMCE waarmee je veel problemen kunt oplossen.
Pagina: 1