Zal denk ik zo'n 2 1/2 á 3 jaar oud zijn.
Nog steeds ok?
Nog steeds ok?
Verwijderd
op zich is eizo een goed merk natuurlijk. maar heb je niet wat meer gegevens dotpitch hz etc?
Verwijderd
ik heb een 17 inch eizo t57s kickass monitor met een retestrak beeld overgenomen voor 300 pietemannen vorig jaar ik wil niet anders meer (wel een grotere dan)
gr
jakob
gr
jakob
ik heb een EIZO T562 (.25 dotpitch).
Die bevalt heel goed en die is geloof ik ook een paar jaar oud... voor f 25,- gekocht vanwege afgeschreven monitor bij het werk van mijn pa =)
Die bevalt heel goed en die is geloof ik ook een paar jaar oud... voor f 25,- gekocht vanwege afgeschreven monitor bij het werk van mijn pa =)
Ik heb er helaas niet eens een typenummer van. Ga hem denk ik toch maar kopen...
Hmm. ik heb een mail van die gasten teruggehad en het bleek te gaan om de Eizo F55. Iemand ervaringen mee?
Is dit dezelfde als de Eizo F550i-W zoals vermeld op de site? Zo ja dan hoef ik hem niet... hij kan niet hoger dan 1024*768 en dat was ik toch zeker wel van plan.
Is dit dezelfde als de Eizo F550i-W zoals vermeld op de site? Zo ja dan hoef ik hem niet... hij kan niet hoger dan 1024*768 en dat was ik toch zeker wel van plan.
Pagina: 1