Ervaringen NVidia detonator 29.60 - discussie

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
merkt iemand nog verbeteringen met deze nieuwe drivers?
ik ga ze vanavond testen.

http://www.warp2search.net/article.php?sid=5085&mode=thread&order=0

ik zie een bestandje nvdm.inf staan met dell kaarten en de gewone nv_disp.inf. geen idee welke hij standaart pakt, maar de nvdm.inf is natuulijk snel genoeg overschreven met de nv_disp.inf :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
misschien dat gta3 nu eindelijk goed loopt :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Ik wacht wel op de nieuwe officiele Detonators die vandaag uitkomen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14

Wildfire

Joy to the world!

Op dinsdag 11 juni 2002 13:37 schreef Dracul het volgende:
Ik wacht wel op de nieuwe officiele Detonators die vandaag uitkomen.
En hoe weet jij dat? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ach ja, hoe kom je aan je informatie?

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:02

danplo

The Force is strong with me

Op dinsdag 11 juni 2002 12:55 schreef weareborg het volgende:
merkt iemand nog verbeteringen met deze nieuwe drivers?
ik ga ze vanavond testen.

http://www.warp2search.net/article.php?sid=5085&mode=thread&order=0

ik zie een bestandje nvdm.inf staan met dell kaarten en de gewone nv_disp.inf. geen idee welke hij standaart pakt, maar de nvdm.inf is natuulijk snel genoeg overschreven met de nv_disp.inf :)
bedankt voor je tip...ben gelijk even van guru3d deze drivers aan het downloaden.
hopenlijk is het een vooruit gang.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Gaarne resultaten posten (8>

Verwijderd

Ik wil er even op wijzen dat dit topic wel een nuttige discussie moet gaan worden anders gaat ook deze dicht. Heb het subject even gefixed.

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 14:24 schreef Dracul het volgende:
Ach ja, hoe kom je aan je informatie?
ja ben ook erg benieuwd.
hoe weet je dat dan want nvidia is wel bezig met een detonator 5 uit te gaan brengen ofzo iets....of een 32.xx versie die uit gaat komen maar is echt niet vandaag geloof ik zo.
hier een klein artikel erover.

http://www.theinquirer.net/06060214.htm

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 14:27 schreef Courage het volgende:
Ik wil er even op wijzen dat dit topic wel een nuttige discussie moet gaan worden anders gaat ook deze dicht. Heb het subject even gefixed.
laatste tijd wel een beetje kinderachtig aan het worden hier vind ik.
geef mij maar sinterklaas terug.!!!!!!

Verwijderd

Ja, ik moet zeggen dat ik ook vind dat in ieder geval deze post van modje Courage een beetje :? is.

Het is toch gewoon prima als mensen hier hun ervaringen met, vragen over en Benchmark resultaten van de Detonator 29.60 neerzetten?

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Inderdaad Danplo, het wordt hier steeds kinderachtiger.

Waarschijnlijk wordt Detonator 29.42Whql vandaag officieel
gereleased.

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 14:42 schreef Dracul het volgende:

[..]

Inderdaad Danplo, het wordt hier steeds kinderachtiger.

Waarschijnlijk wordt Detonator 29.42Whql vandaag officieel
gereleased.
bedankt dat er meer mensen er zo over denken.
misschien houden ze nu wel op met dat suffe gedoe.
en nog bedankt ik kijk er naar uit voor die drivers van nvidia.
ik ga nu eerst even deze detonator testen je hoort of het een vooruit gang is.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 14:36 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

Ja, ik moet zeggen dat ik ook vind dat in ieder geval deze post van modje Courage een beetje :? is.

Het is toch gewoon prima als mensen hier hun ervaringen met, vragen over en Benchmark resultaten van de Detonator 29.60 neerzetten?
Ja natuurlijk, maar een topic als deze is voor veel mensen een uitgelezen kans om techposts te scoren. In andere 'grote' topics zie je hetzelfde verschijnsel, mensen willen snel de HK in of iets dergelijks.

De eerste paar posts die in dit topic staan vind ik nou niet echt bijdragen aan de discussie, en verwijderen van offtopic posts heb ik geen zin in. Dus, zie het als een preventieve maatregel, ontopic posten geldt forumbreed als regel hoor. :)

• Spice
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ja natuurlijk, maar een topic als deze is voor veel mensen een uitgelezen kans om techposts te scoren. In andere 'grote' topics zie je hetzelfde verschijnsel, mensen willen snel de HK in of iets dergelijks
Tuurlijk daarvoor doe ik het toch >:)
[topic=521130/1/25]
Ik wil mensen aan iets nieuws helpen mag dat niet? Uitaard heb ik voordat ik het op GoT postte het aan de FP gemeld :Y)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• danplo

danplo

nou ik heb even getest en ik ga er 100 puntjes op achteruit.
ik had eerst een score van 10808 en nu een score van 10705.
dus hopelijk als het waar is komt dadelijk een betere versie uit op de nvidia site.
voor de rest zag het er wel goed uit.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 11 juni 2002 15:03 schreef danplo het volgende:
nou ik heb even getest en ik ga er 100 puntjes op achteruit.
ik had eerst een score van 10808 en nu een score van 10705.
dus hopelijk als het waar is komt dadelijk een betere versie uit op de nvidia site.
voor de rest zag het er wel goed uit.
Ik vind dat gemiep van 'kut, hij is trager dus ie ie gaar man' altijd zo'n onzin. Waarom zijn snelle drivers beter? Vaak worden er bugs gefixt waardoor er een klein percenetage performance verloren gaat.

De hele 20.xx serie liet mijn PC voortdurend crashen door de beruchte infinite loop bug, totdat de 28.xx uitkwam. Sindsdien geen enkel probleem meer.

Ik vind een stabiele driver die 5% trager is een stuk beter dan eentje die sneller is en regelmatig crasht.

En 100 puntjes op ruim 10000 is maar 1% :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 14:47 schreef Courage het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar een topic als deze is voor veel mensen een uitgelezen kans om techposts te scoren. In andere 'grote' topics zie je hetzelfde verschijnsel, mensen willen snel de HK in of iets dergelijks.

De eerste paar posts die in dit topic staan vind ik nou niet echt bijdragen aan de discussie, en verwijderen van offtopic posts heb ik geen zin in. Dus, zie het als een preventieve maatregel, ontopic posten geldt forumbreed als regel hoor. :)
tuurlijk zit er iets van waarheid in wat je zegt ,maar de laatste tijd is het wel erg hoor ..ik vind het zeker logies als je een dubbele topic plaatst dat je het dicht gooit want ik heb ook liever alles in 1 topic maar ik heb al met een paar topics meegemaakt dat er zo kinderachtig gereageerd wordt.....
dat wat je heb gedaan met die gf4 is erg goed lekker alles bij elkaar enzo en dan nog zie je mensen een topic openen over een vraag over de gf4 kijk en dan vind ik het goed dat je het dicht gooit ja.
maar laat gewoon lekker even de mensen praten over deze nieuwe uitgelekte detonator versie.

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:07 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik vind dat gemiep van 'kut, hij is trager dus ie ie gaar man' altijd zo'n onzin. Waarom zijn snelle drivers beter? Vaak worden er bugs gefixt waardoor er een klein percenetage performance verloren gaat.

De hele 20.xx serie liet mijn PC voortdurend crashen door de beruchte infinite loop bug, totdat de 28.xx uitkwam. Sindsdien geen enkel probleem meer.

Ik vind een stabiele driver die 5% trager is een stuk beter dan eentje die sneller is en regelmatig crasht.

En 100 puntjes op ruim 10000 is maar 1% :X
dat vind ik ook dus daarom zet ik er ook bij van verder zag het er wel goed uit. |:(

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:01 schreef Spice het volgende:

[..]

Tuurlijk daarvoor doe ik het toch >:)
[topic=521130/1/25]
Ongelooflijk ;( , wil je mensen aan iets nieuws helpen hoppa dicht, uitaard heb ik voordat ik het op GoT postte het aan de FP gemeld :Y)
ja ik zie dat jij al eerder deze info had...en dan wordt er gezegt van (Meuktracker. Dit alleen is geen basis voor een discussie.).
maar als je deze drivers test en je ervaringen vertel dan krijg je toch een discussie,maar goed laat ik er nu maar over ophouden wordt er saggo van.
wat er ook gebeurd altijd blijven lachen :) :)

• Spice
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

wat er ook gebeurd altijd blijven lachen
je hebt gelijk :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

De officiële nieuwe detonators (29.42) staan nu online op http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:20 schreef Spice het volgende:

[..]

je hebt gelijk :)
de nvidia 29.42 detonator is uit!!!!!!!!!!!!!!!
kijk zelf op de nvidia site
dit is wel een beter iets ben al aan het downloaden.
misschien moet deze topic wel aangepast worden anders krijgen we weer een nieuwe topic!!

Verwijderd

hahaha, ik was eerder >:)

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:25 schreef AMDMaster het volgende:
hahaha, ik was eerder >:)
op de seconde na.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ehm... maar was de 29.42 niet al een lange tijd uit, ook whql?
alleen niet te downen bij nvidia, maar t is dezelfde driver toch?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 14:29 schreef danplo het volgende:

[..]

laatste tijd wel een beetje kinderachtig aan het worden hier vind ik.
geef mij maar sinterklaas terug.!!!!!!
Erm ik vind er niets kinderachtig aan hoor, als ik het had gelezen had ik het waarschijnlijk al op slot gezet :)

En AUB nu echt ontopic, anders gaat hij alsnog dicht!

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:29 schreef Okyah het volgende:
Ehm... maar was de 29.42 niet al een lange tijd uit, ook whql?
alleen niet te downen bij nvidia, maar t is dezelfde driver toch?
dat gevoel heb ik nu ook ja.
ik heb deze versie al eerder gehad.

• sharkzor
hier stond iets stoms.

anyway, ik wil benchmarks! daarvoor heb ik dit topic geopend.

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 15:37 schreef danplo het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik nu ook ja.
ik heb deze versie al eerder gehad.
Werkt ie een beetje goed met TVout?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:34 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Erm ik vind er niets kinderachtig aan hoor, als ik het had gelezen had ik het waarschijnlijk al op slot gezet :)

En AUB nu echt ontopic, anders gaat hij alsnog dicht!
ik zeg niks meer erover.
ik weet dat je hier over toch niks mag zeggen ...komen hier met drie man sterk om elkaar te verdedigen.
misschien kan je deze topic naar 29.42 detonator verandere anders heb je weer andere topics te sluiten :)

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 15:39 schreef its_me het volgende:

[..]

Werkt ie een beetje goed met TVout?
nog niet getest ..ja met die eerdere versie wel ....maaar nu weet ik het nog niet ik ga nu eerst even benchen.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

hijs is echt al veel langer uit, kijk maar bij guru3d.com enzo, maar hij werkt ieg ok op een geforce3, maar toch amar truggegaan naar 23.11 omdat dat toch makkelijker is wat betreft refresh rate en 23.11 was bij mij wat sneller en net zo stabiel, dusss.... :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op dinsdag 11 juni 2002 15:41 schreef Okyah het volgende:
hijs is echt al veel langer uit, kijk maar bij guru3d.com enzo, maar hij werkt ieg ok op een geforce3, maar toch amar truggegaan naar 23.11 omdat dat toch makkelijker is wat betreft refresh rate en 23.11 was bij mij wat sneller en net zo stabiel, dusss.... :)
Ik hoor wel vaker dat 23.11 De "Beste" Detonators waren..
Is dat zo?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, voor geforce 2 en 3 heb ik ze ervaren als de beste drivers (de 23.11 dus)
erg stabiel, werkt met alle games, erg snel en t wordt nog ondersteund door nvreffix, wat ik wel als voordeel zie, aangezien ik dat progje zo handig/makkelijk vind

maa ze zijn dus snel, stabiel en ze hebben een hoge compatibiliteit :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
jah ik gebruik ook detonater 23.11 is wel snel en stabiel maar kan altijd beter >:) effe afwachten op de test chicks

• itsme
  • Niet online
Hmm niet upgraden voor mij dus ;)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Probeer anders refreshtool, werkt met alle detonators...

http://www.nvrt.net/

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ja, khad die refreshtool al gehaald voor als ik vrijdag mn geforce4 heb, want dan kan ik mn 23.11s niet meer usen, maar toch bedankt, hoor :)
maar voor de gefroce 4 is geloo ik 28.90 t snelst, deze officiele weet ik neit en de 29.60 ook niet, dus een van die 2 zou eventueel sneller kunnen zijn :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• danplo

danplo

nou ik heb dan de gf4 ti4600 kaart en toen ik van die 23.11 detonator naar de 23.90 ging scheelde me dat al 200 puntjes vooruitgang.
en nu voor de mensen die het nog niet wisten op de nvidia site staan de nieuwe detonator 29.42!!!!!!.
en deze behaald bij mij de zelfde score als die 23.90 en de kwaliteit is goed te noemen.

Verwijderd

Iemand al meer ervaringen opgedaan met de nieuwe 29.42
drivers? Menu tracker moet nog geupdate worden, staat er nog niet in :)

Ben um nu aan het downloaden met me isdn verbindkjuh :( Hoop dat het die 25 min waard is :(.

Verwijderd

Kan iemand mij een driver versie aanraden voor mijn PoV TI4200 ?

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 16:16 schreef xanaduY2k het volgende:
Kan iemand mij een driver versie aanraden voor mijn PoV TI4200 ?
deze 29.42 misschien ....is supported voor alles gf4 kaartjes
en deze detonator is nog WHQL Certified ook

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 15:12
Ik snap niet dat jullie de hele tijd over die 29.42 detonators bezig zijn hoor. Deze zijn volgens mij al 2 weken uit (jullie moeten eens wat vaker www.guru3d.com bezoeken).
En zoals de topicstarter al zei, dit topic is bedoelt om jullie testresultaten van de 29.60 detonators te posten en niet die van de 29.42, als je die wil weten richt dan een eigen topic op.

(aardige modus)
Ik zal nog wel iets zeggen over die 29.42 zodat je niet een eigen topic hoeft te openen. Deze drivers zijn zeer stabiel maar presteren iets minder dan de 29.20 (over het algemeen)
(/aardige modus)

En nu graag posten over de resultaten van de NIEUWE detonator drivers (de 29.60 dus)

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 16:20 schreef Gurneyhck het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd over die 29.42 detonators bezig zijn hoor. Deze zijn volgens mij al 2 weken uit (jullie moeten eens wat vaker www.guru3d.com bezoeken).
En zoals de topicstarter al zei, dit topic is bedoelt om jullie testresultaten van de 29.60 detonators te posten en niet die van de 29.42, als je die wil weten richt dan een eigen topic op.

(aardige modus)
Ik zal nog wel iets zeggen over die 29.42 zodat je niet een eigen topic hoeft te openen. Deze drivers zijn zeer stabiel maar presteren iets minder dan de 29.20 (over het algemeen)
(/aardige modus)

En nu graag posten over de resultaten van de NIEUWE detonator drivers (de 29.60 dus)
nou ik kom elke dag op die guru3d site en had deze versie ook al gehad maar nu is hij te downloaden op de nvidia site dus dat wil betekenen dat het een goede versie is.
maar heb net even die 29.60 geprobeerd maar was bij mij is langzamr als die 29.42 dus ik ben nu maar weer voor de 29.42 gegaan.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Woow, die 29.42 doen goed bij mij!!! 3DMark score was eerst 63** ofzo, en nu 6813!!!

Een aanrader vind ik het dus :)

• danplo

danplo

Op dinsdag 11 juni 2002 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
Woow, die 29.42 doen goed bij mij!!! 3DMark score was eerst 63** ofzo, en nu 6813!!!

Een aanrader vind ik het dus :)
was zeker vanaf die 23.11 naar deze 29.42 daar had ik ook een groot verschil mee gehaald zeker ook iets van 300 puntjes ofzo

Verwijderd

Detonator 5 wordt al aan gewerkt. (8>

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Yep versie 32xx komt binnenkort, met verbeteringen in aniso perf in d3d.

Niet op voorraad.

• sharkzor
jeeeeee

29.42
7916

29.60
7964

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Hier is het nog steeds de 29.20 die rocked!! Eigenlijk kan je dus niks zeggen van een driver, ligt echt aan het syteem wat je hebt, maar je kan toch een aardige indicatie krijgen :) En scheelt een hoop mensen een hoop geinstaleer/deinstaleer die er geen zin in hebben. Dus waarom nou zo'n topic sluiten???

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1